با برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز مراسمی لاکچری داشته باشید

کد خبر: 1025108
با برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز مراسمی لاکچری داشته باشید

بسیاری از زوج های جوان به دلایل مختلفی دوست دارند مراسم عقد و عروسی خود را در سالن عقد فضای باز برگزار کنند. این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا، زوج های جوان سالن عقد فضای باز را با تعداد کم تری مهمان رزور کرده و مراسم خود را در این سالن ها برگزار می کنند. علاوه بر این مساله، سالن های فضای باز معمولا دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا دارند که بهترین روز زندگی شما را به یک خاطره دلچسب تبدیل خواهند کرد.

برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز

اخیراً زوج هایی که دوست دارند یک مراسم عقد صمیمی و لوکس داشته باشند، ترجیح می دهند که مراسم خود را در سالن های عقد فضای باز برگزار کنند. این سالن ها عموما به جدید ترین ترندها و سبک های اروپایی دیزاین شده اند و با برگزاری مراسم عقد در این فضاها می توانید هم مراسم بسیار دلچسبی داشته باشید و عکس های مراسم شما در محیطی بسیار شیک و لاکچری گرفته شود.

معمولا در سفره های سالن عقد فضای باز از دکوراسیون و وسایل زینتی مانند ظروف نقره و میوه آرایی های خاص استفاده می کنند، از این رو سفره عقد شما در عین زیبایی، لوکس نیز خواهد بود. کرایه این سالن ها معمولا در مقایسه با سالن های فضای بسته کمی بیش تر است اما کافی است قبل از رزرو سری به این سالن ها زده تا خودتان متوجه علت اختلاف قیمت شوید.

با برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز مراسمی لاکچری داشته باشید

خدمات سالن های عقد فضای باز

همانند دیگر سالن های عقد، سالن های فضای باز نیز خدمات ویژه ای به شما و مهمانانتان ارائه می کنند. معمولا مراسم عقد در روف گاردن برگزار می شود. در کنار پذیرایی از مهمان ها، بسیاری از این سالن ها آماده سرویس دهی در وعده های شام و ناهار هستند و شما می توانید مراسم عقد و عروسی کاملی داشته باشید.

این سالن های عقد معمولا پارکینگ اختصاصی داشته تا مهمانان شما به راحتی بتوانند وسیله نقیله خود را پارک کنند. دیزاین جایگاه عروس و داماد و سفره عقد به شکلی بسیار زیبا و متفاوت یکی از مهم ترین ویژگی ها و خدمات سالن عقد فضای باز است که شما را شگفت زده خواهد کرد. دست طراحان در فضای باز نسبت به سالن های سرپوشیده باز تر است و می توانند با طرح ها و مدل های مختلف فضایی رویایی طراحی و انتخاب کنند.

گل آرایی و شمع آرایی از دیگر خدمات این سالن ها است که فضای موجود را بسیار شاعرانه و عاشقانه می کند. اگر مراسم شما شب برگزار می شود، به عنوان بخشی از فیلم می توانید محیط را تنها با شمع روشن کرده و فضایی رویایی و فوق العاده داشته باشید. بسیاری از عروس و دامادها در سالن عقد فضای باز، از بالن آرزوها استفاده کرده و برای خوشبختی خودشان آرزو می کنند.

بسیاری از سالن های عقد فضای باز، گروه های عکاسی و آتلیه نیز دارند و شما نیازی ندارید که به صورت جداگانه به دنبال آتلیه و عکاس باشید. همچنین در سالن های عقد فضای باز شما می توانید از گروه های موسیقی مختلف و یا پخش موسیقی استفاده کرده و روز پیوند خود را شاد، گرم و پر خاطره کنید.

از آن جا که دست طراح در این سالن های عقد باز است، می تواند از انواع فواره ها در محیط استفاده کرده تا عروس و داماد بتوانند در محیطی کاملا متفاوت و زیبا عکس بگیرند.

در سالن های عقد سرپوشیده، آتش بازی معمولا تنها در زمان ورود عروس و داماد در درب ورودی انجام می شود. اما شما در سالن عقد فضای باز می توانید یک مراسم آتش بازی بی نظیر در هر زمان از مراسم خود مثلا زمان بله گفتن عروس خانم داشته باشید.

با برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز مراسمی لاکچری داشته باشید

در انتخاب سالن عقد فضای باز به چه مواردی توجه کنیم؟

در انتخاب سالن عقد فضای باز همانند سالن های سرپوشیده باید موارد مختلفی را در نظر گرفته تا بتوانید یک انتخاب عالی و ایده آل برای بهترین روز زندگی خود داشته باشید. مهم ترین این فاکتورها شامل موارد زیر است:

توجه به شرایط جوی و دما

ممکن است تاریخ مراسم عقد و یا عروسی شما در زمستان باشد و دقیقا همان روزی که شما یک سالن عقد فضای باز را رزرو کرده اید، باران یا برف شدید ببارد! بدون شک هیچ کدام از شما دوست ندارید بهترین روز عروسیتان با چنین اتفاق ناخوشایندی خراب شود. از این رو اگر می خواهید مراسم عقد خود را در سالن های فضای باز برگزارکنید، حتما قبل از تعیین زمان، پیش بینی دما و آب و هوا را چک کنید.

با برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز مراسمی لاکچری داشته باشید

از چند ماه قبل سالن را رزرو کنید

بسیاری از زوج های جوان بعد از تعیین تاریخ روز عقد و عروسی و انجام کارهای خود، تنها چند روز مانده به مراسم به دنبال رزرو سالن عقد می روند که ممکن است از قبل توسط اشخاص دیگری گرفته شده باشد. از این رو یا مجبور می شوند زمان برگزاری مراسم را تغییر داده و یا سالن دیگری را رزرو کنند. اگر تاریخ عقد یا عروسی شما مشخص شد، بهتر است اولین کاری که انجام می دهید، رزرو سالن عقد فضای باز و یا سرپوشیده باشد تا خیالتان بابت سالن آسوده باشد.

سفره عقد

شاید مهم ترین چیزی که در دیزاین سالن های عقد و عروسی مهم باشد، دیزاین سفره عقد باشد. این روزها سفره های عقد در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و چیده شده اند که بعضی از آن ها بسیار شیک و لاکچری هستند. بهتر است قبل رزرو سالن عقد سفره آن را ببینید تا مطمئن شوید دیزاین آن را دوست دارید. همچنین شما می توانید به سلیقه خود تغییراتی را در سفره ایجاد کنید تا دقیقا مشابه همان چیزی شود که شما می خواهید.

ظرفیت مهمان

مساله مهم دیگری که قبل از انتخاب سالن عقد فضای باز و یا سرپوشیده باید به آن توجه کنید، ظرفیت سالن عقد و تناسب آن با مهمان هایتان است. ممکن است فکر کنید چند نفر مهمان اضافی با چند صندلی اضافی در سالنی با ظرفیتی کم، مشکلی پیش نخواهد آورد. اما این مساله هم باعث شلوغ و نامرتب به نظر رسیدن فضا شده و هم خدمات رسانی را تضعیف خواهد کرد. بنابراین قبل از رزرو سالن، حتما تعداد دقیق مهمان های خود را درآورده و سالنی متناسب با آن انتخاب کنید.

با برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز مراسمی لاکچری داشته باشید

خدمات سالن

ممکن است شما برای روز عقد و عروسی خود برنامه های مختلفی داشته باشید اما سالن عقد مورد نظر شما توانایی انجام آن ها را نداشته باشد. آتش بازی، هوا کردن بالن آرزوها، شمع آرایی از خدماتی است که شما قبل از انتخاب سالن باید بدانید. همچنین قبل از انتخاب سالن از آن ها بپرسید که آیا خدمات میکاپ و عکاسی نیز به شما ارائه می دهند یا خیر؟ خدمات سالن های عقد معمولا با تخفیفاتی به شما ارائه می شود که به شما کمک می کند درهزینه های خود صرفه جویی کنید.

رضایت زوج های قبل

اگر زوج هایی که قبل از شما در سالن عقد مراسم گرفته اند از کیفیت مراسم خود ناراضی باشند، بدون شک یک جای کار می لنگد. اگر از دوستان و آشنایان قبل از شما مراسم عقد خود را در سالن مورد نظرتان برگزار کرده است، حتما از آن ها راجع به کیفیت کار و رضایتشان بپرسید. این مساله تا حد زیادی به شما در انتخاب مناسب کمک خواهد کرد.

انتخاب سالن با توجه به بودجه

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، معمولا هزینه اجاره سالن عقد فضای باز در مقایسه با سالن های عقد سرپوشیده بیشتر است. درست است که هر کسی دوست دارد روز عقد و عروسیش از هر نظر عالی و درجه یک باشد، اما حتما قبل از انتخاب به بودجه خودتان نیز توجه کنید. نیاز نیست مراسمی بسیار بیشتر از بودجه خود گرفته و یا خود را مقروض کنید. شما می توانید با توجه به بودجه خود یک سالن عقد فضای باز و یا بسته انتخاب کرده و مراسمی شیک و فوق العاده داشته باشید.

با برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز مراسمی لاکچری داشته باشید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها