افزایش تردد خودرو‌ها در محور کرج_چالوس

کد خبر: 1025263

یک مقام مسئول در راهداری گفت: هم اکنون در بسیاری از محور‌های شمالی کشور از جمله کرج_چالوس و آزاد راه تهران_شمال تردد روان و نیمه سنگین گزارش شده است.

افزایش تردد خودرو‌ها در محور کرج_چالوس

باشگاه خبرنگاران: محرابی نیا رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در برخی از محور‌های کشور خبر داد و گفت: هم اکنون تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه، چالوس، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین_ رشت در مسیر رفت و برگشت مشاهده می‌شود.

او ادامه داد:از لحاظ جوی هم محور‌های چالوس _هراز آزادراه قزوین_ رشت دارای بارش باران است و محور فیروزکوه و همچنین آزادراه تهران_ شمال بارش‌های پراکنده مشاهده می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور توضیح داد: طی شبانه روز گذشته، ۱۸ درصد افزایش تردد خودرو‌ها گزارش شده و همچنین در محور کرج_ چالوس هم از ساعت صفر تا ساعت ۱۲ نسبت به روز گذشته ۳۶ درصد افزایش تردد داشته است.

محرابی نیا توضیح داد: همچنین در محور قائمشهر هم در همین بازه زمانی نسبت به روز گذشته ۵۳ درصد افزایش تردد ثبت شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: محور قزوین_ تهران هم نسبت به روز گذشته ۴۵ درصد افزایش تردد داشته است. او همچنین درباره آمار‌های تردد کل کشور هم گفت: کل کشور در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل ۲.۷ درصد رشد داشته است.

محرابی نیا با بیان اینکه هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران _کرج__ قزوین حدفاصل پل فردیس تا گلشهر را دوربین‌های جاده‌ای نشان می‌دهد ادامه داد: همچنین در محور آزادراه قزوین_ کرج _تهران هم محور ساسانی ترافیک نیمه سنگین را دوربین‌ها نشان می‌دهد.

محرابی نیا توضیح داد: آمار‌های جوی نشان دهنده بارش‌های سنگین در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، البرز، گیلان، زنجان، قزوین و مازندران را شاهد هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور یادآور شد: محدودیت‌ها برای جلوگیری از سفر‌های غیر ضروری در این ایام از سوی پلیس راهور باید اعمال شود، اما پیش از این پلیس راه و محدودیت‌های یک طرفی را برای محور‌های شمالی کشور از جمله هراز، کرج، چالوس اعمال کرده بود را لغو کرده و تردد به صورت عادی و دو طرفه انجام می‌شود.

او ادامه داد: در این ایام باید از انجام سفر‌های غیر ضرور اجتناب کنند. با توجه به شرایط خاص کشور و افزایش شیوع ویروس کرونا از مردم درخواست می‌کنیم که از انجام سفر‌های غیر ضرور در این ایام خودداری کنند.

او تاکید کرد: همچنین طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در بسیاری از محور‌های شمالی کشور شاهد بارش باران گفته این بارش‌ها زمینه ساز لغزندگی جاده‌های کشور می‌شود که این خود زمینه ساز افزایش شیوع ویروس خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها