رئیس اتاق ایران: هیچ‌کس راضی نیست

کد خبر: 1027526

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه هم‌اکنون سوگلی‌پروری می‌شود و دولتی‌ها رقیب بخش خصوصی شده‌اند، خواستار تغییر روند خصوصی‌سازی در کشور شد.

رئیس اتاق ایران: هیچ‌کس راضی نیست

خبرگزاری مهر: غلامحسین شافعی امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به جلسه امروز شورای اصل ۴۴ اشاره کرد و اظهار داشت: در ارتباط با سیاست‌های اصل ۴۴ هیچکس در کشور نمی‌تواند ادعا کند که از روند آن راضی بوده است، این نارضایتی در سطح جامعه نیز به چشم می‌آید که در رأس این نارضایتی مقام معظم رهبری قرار دارند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: از آنجا که عضو هیأت واگذاری بوده ام میدانم که علیرغم تمام تلاش‌های انجام شده هر چه واگذاری به نهادهای دولتی، شبه دولتی و رد دیون بوده با عافیت تمام انجام شده و هیچ نوع اعتراضی صورت نگرفته است؛ اما هر واگذاری که به بخش خصوصی انجام شده تمام نهادهای نظارتی بلافاصله مداخله کرده و با کمال تأسف شاهدیم که به دنبال لغو بسیاری از واگذاری‌ها هستند.

وی ادامه داد: با این وضعیت کسی نمی‌تواند برای ورود به خصوصی سازی اعتماد کند. لذا استدعا دارم در مورد این مساله فکری شود.

شافعی افزود: الان مرتب سوگلی پروری است و نهادهای دولتی و شبه دولتی رقیب مخرب بخش خصوصی شده‌اند؛ لذا ضروری است که در این مورد تغییر رویه داده شود زیرا غیر این صورت باید خصوصی سازی را فراموش کرد.

ادامه دارد...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها