زنگنه: وام ارزان‌قیمت به شرکت‌های هواپیمایی پرداخت می‌شود

کد خبر: 1029062

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان "هنوز سازوکار پرداخت ارز نیمایی به شرکت‌های هواپیمایی مشخص نیست" گفت: وام‌های ارزان‌قیمت به ایرلاین‌ها پرداخت می‌شود.

زنگنه: وام ارزان‌قیمت به شرکت‌های هواپیمایی پرداخت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: خلبان تورج دهقانی زنگنه در خصوص جدیدترین وضعیت حمایت دولت از شرکت‌های هواپیمایی داخلی با هدف جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی کمیته‌ای با حضور معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و مسئول حمل‌ونقل ستاد ملی مبارزه با کرونا، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، چند کارشناس سازمان هواپیمایی، انجمن شرکت‌های هواپیمایی و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های هواپیمایی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با تشکیل این کمیته سازوکار پرداخت ارز نیمایی برای ایرلاین‌های داخلی مشخص می‌شود.

وی با اشاره به این‌که علاوه بر ارز نیمایی، وام‌های ارزان‌قیمت به شرکت‌های هواپیمایی پرداخت خواهد شد، افزود: تأکید می‌کنم هنوز نحوه حمایت از ایرلاین‌های داخلی مشخص نشده و به زودی سازوکار اجرایی آن تدوین خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پس از این کار، جلساتی با حضور مدیران شرکت‌های هواپیمایی برگزار شده و آن‌ها منابع مالی مورد نیاز خود را اعلام می‌کنند. سپس نسبت به تامین این منابع از طریق ارز نیمایی و وام‌های ارزان‌قیمت اقدام خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها