بورس تهران همچنان در مسیر نزول

کد خبر: 1031453

بازار سهام امروز یکشنبه ۱۸ آبانماه را در دومین روز کاری هفته همچنان کاهشی آغاز کرد و شاخص کل با افت ۱۶ هزار و ۶۸ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۴۶ هزار واحد قرار دارد.

بورس تهران همچنان در مسیر نزول

همشهری آنلاین: در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۱ شاخص کل با ۱۶ هزار و ۶۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۴۶ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۶۵۴ واحد کاهش به رقم ۳۶۹ هزار و ۹۱۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۱۱۹ هزار و ۱۶۹ معامله به ارزش ۹ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

بورس پس از پیروزی بایدن | پیش‌بینی ۶ کارشناس از وضعیت امروز بورس پایتخت بازار سهام اولین روز هفته را منفی به پایان رساند | کاهش ۲۷ هزار و ۷۰۵ واحدی شاخص کل

ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک ملت، معدنی و صنعتی گل گهر، پتروشیمی پارس، پالایش نفت تهران و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۵۲ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۷۳۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۷۷ هزار و ۲۹۱ معامله انجام داده‌اند که ۷ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، برق و انرژی پیوندگستر پارس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و توسعه مسیر برق گیلان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها