تعمیرگاه تخصصی رنو

کد خبر: 1034047
تعمیرگاه تخصصی رنو

رنو یک شرکت اتومبیل‌سازی بین المللی فرانسوی است که در سال 1899 تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر گستره‌ای از اتومبیل‌ها و وَن‌ها را تولید می‌کند و در گذشته نیز اقدام به ساخت کامیون، تراکتور، تانک، اتوبوس، موتور هواپیما و تجهیزات ریلی می‌کرده است. طبق آمارهای ارائه شده، شرکت رنو در سال 2016 نهمین برند اتومبیل سازی دنیا بر اساس حجم تولیداتش بوده است. در سال 2017، اتحاد رنو- میتسوبیشی- نیسان با کنار زدن فولکس واگن، به صدر فروش خودروهای نقلیه سبک در جهان رسید. ایران نیز از این بازار مستثنی نبود؛ اما هیچ اتومبیلی نیست که بعد از مدتی استفاده از آن دچار استهلاک نشود بنابراین اگر صاحب خودرویی از برندهای رنوهستید، بهتر است به تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کنید و هرگونه تعمیر و سرویس خودرویتان را به متخصصین و تکنسین‌های با تجربه‌ی تعمیرگاه تخصصی رنو بسپارید. تعمیرگاه تخصصی رنو خدمات مختلفی را در خصوص تعمیرات خودرو به شما ارائه می‌دهد. از جمله مهم ترین خدمات تعمیرگاه تخصصی رنو استفاده از قطعات با کیفیت و درجه یک در تعمیر انواع خودروها می باشد، در واقع با توجه به چنین خدماتی می توان گفت که دیگر لازم نیست نگران تعمیرات خودروهای خود باشید.

تعمیرگاه تخصصی رنو

خدمات تعمیرگاه تخصصی رنو:

در تعمیرگاه تخصصی رنو، کلیه خدمات خودروی رنو مانند رنو سیمبل، جلوبندی داستر، ساندرو، استپ وی، مگان، تندر ۹۰ یا همان ال ۹۰ انجام می‌شود. از جمله خدمات مکانیکی در تعمیرگاه تخصصی رنو می‌توان به تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر در تعمیرگاه مرکزی رنو، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک مگان، تعمیر یا تعویض جلوبندی ال۹۰ یا همان تندر نود اشاره کرد.

از دیگر خدمات در تعمیرگاه تخصصی رنو، شستشوی انژکتورها برای بهبود کارکرد موتور، تنظیم موتور تخصصی و تضمینی برای کاهش مصرف سوخت و گرفتن معاینه فنی، دیاگ تخصصی انواع خودروهای رنو مانند دیاگ رنو سیمبل ، دیاگ ساندرو و … می باشد. در تعمیرگاه تخصصی رنو سرویس‌های دوره ای رنو مگان، سرویس دوره ای و تعویض روغن موتور ساندرو استپ وی ، خدمات رنو مانند بازدید چهار چرخ و لنت‌ها، در صورت لزوم تعویض لنت‌های جلو و عقب، تعمیر موتور ال ۹۰، تعمیر تخصصی و تضمینی موتور داستر و مگان نیز انجام می‌شود. علاوه بر این مواردی چون، عیب یابی و رفع خام سوزی و بد کار کردن موتور رنو مگان ، ال ۹۰ ، ساندرو استپ وی، داستر، رنو سیمبل و … برای دریافت معاینه فنی، رفع صدای اولیه موتور هنگام استارت زدن و روشن کردن موتور در خودروهای تندر نود، مگان، داستر و ...، تعمیرات اساسی و یا تعویض گیربکس اتوماتیک، تعمیرات ساعت گیربکس، توربین و رفع تقه زدن هنگام تعویض دنده و همچنین رفع گاز هرز خوردن در موقع تعویض دنده اتوماتیک در انواع خودروی رنو انجام می‌شودد.

همچنین عیب یابی و تعمیرات کامپیوتر گیربکس اتوماتیک مگان، داستر، رنو سیمبل، سرویس جلوبندی داستر، تنظیم زاویه چرخ‌ها و رفع لاستیک سایی انجام می شود. خدمات رنو شامل بازدید لنت‌ها، سرویس دوره‌ای و …تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض جعبه فرمان و رفع روغن ریزی با گارانتی و تضمین تعمیرات صورت می گیرد.

اگر صاحب خودرویی از برندهای رنوهستید، می‌توانید به تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کنید و هرگونه تعمیر و سرویس خودرویتان را به متخصصین و تکنسین‌های با تجربه‌ی تعمیرگاه تخصصی رنو بسپارید. تعمیرگاه تخصصی رنو خدمات مختلفی را در خصوص تعمیرات خودرو به شما ارائه می‌دهد که از جمله مهم‌ترین آن ها استفاده از قطعات باکیفیت و درجه یک در تعمیر انواع خودروها می‌باشد. در واقع با توجه به چنین خدماتی می توان گفت که دیگر لازم نیست نگران تعمیر خودروهای خود باشید.

نمونه‌ای از راهنمای تعمیرات خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک رنو در تعمیرگاه تخصص رنو

برای اتصال، باتری را جدا کرده و پس از آن رزونانسدرا باز و بعد مهره‌های منبع انبساط مایع خنک کننده را جدا کنید. سپس منبع انبساط مایع خنک کننده را باز کنید. در مرحله باز کردن به این نکته توجه کنید که برای جلوگیری از صدمه زدن به اجزای اطراف سیستم از جاری شدن روغن جلوگیری شود.

تعمیرگاه تخصصی رنو

بازکردن خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک رنو در تعمیرگاه تخصصی رنو

در این مرحله باید اجزا و قطعات زیر را باز کنید. پیچ تو خالی خنک کننده روغن جعبه دنده را بازکنید؛ سپس خنک کننده روغن جعبه دنده را باز کرده و در انتها واشر پیچ خنک کننده روغن جعبه دنده را باز کنید.

نصب خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک رنو در تعمیرگاه تخصصی رنو

برای نصب مجدد نیز مراحل قبل از نصب را دنبال کنید ولی لازم است قطعات زیر را تعویض نمایید:

  1. واشرهای خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک
  2. واشر پیچ توخالی خنک کننده روغن جعبه دنده
  3. بست شیلنگ‌های خنک کننده

از دلایل سوختن واشر سر سیلندر

یکی از دلایل سوختن واشر سر سیلندر رنو سیمبل ، داستر و ساندرو این است که آب رادیاتور کم باشد، مجراهای عبور آب در موتور مسدود شده باشد؛ همچنین خنک نشدن آب رادیاتور به دلیل وجود رسوب و یا سوختن فن خنک کننده رادیاتورو نقص فنی در عملکرد ترموستات است، که در این حالت حتما باید به تعمیرگاه رنو مراجعه نمایید.

در این مطلب سعی شد تا شیوه باز کردن و نصب مجدد خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک را به صورت مختصر و خیلی روان بیان کنیم. ترتیب کارها در تعمیرگاه تخصصی رنو بسیار اهمیت دارد؛ زیرا کیفیت کار تعمیرکار و سرعت عمل را بسیار بالا می‌برد. در صورت نیاز به هر گونه خدمات مربوط به سرویس دوره‌ای برای خودروهای رنو از جمله مگان و ساندرو می‌توانید با ما تماس بگیرید یا به صورت حضوری مراجعه کنید. تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی رنو آماده ارائه خدمات و سرویس‌های تخصصی به شما می باشند.

خدمات رنو در تعمیر گاه رنو

برای ارائه این خدمات نیاز است به تعمیرکار مراجعه شود. به طور کل تعمیرکار خودرو به شخصی اطلاق می‌شود که به تعمیر، سرویس و بازدید فنی خودرو می‌پردازد. نمونه‌ای از کارهایی که تعمیرکاران در تعمیرگاه انجام می‌دهند عبارتند از:

  • بازدید و تعویض ر وغن موتور
  • بازدید و تعویض فیلتر هوا
  • بازدید و تعویض شمع
  • تعمیر و بازدید موتور
  • تعویض تسمه تایم

در تعمیرگاه رنو تمام خدمات فوق انجام می‌شود. در این تعمیرگاه، انواع محصولات شرکت رنو، سرویس، عیب یابی و تعمیر می‌شود که از جمله مهم‌ترین این خدمات می‌توان به تعمیر جلوبندی داستر اشاره کرد. تکنسین‌های تعمیرگاه رنو از زبده ترین و فنی‌ترین افراد هستند که می‌توان با خیال راحت خوردوی خود را به آن‌ها سپرد. چون کیفیت کار و مشتری‌مداری در این تعمیرگاه از اولویت برتر این کارگاه است.

تعمیرگاه رنو، ایراد خودروی شما را به درستی تشخیص داده و عیوب خودرو را یک بار و به صورت کامل برطرف می‌نماید که این خواسته اصلی مشتریان می‌باشد و از طرفی با کمترین هزینه و تنها با تعویض قطعات واقعا معیوب رضایت کامل مشتریان را برآورده می نماید.

تعمیرگاه رنو با فضایی کارگاهی دارای جایگاه‌های تعمیراتی فعال و امکانات تعمیرگاهی کامل، آماده ارائه خدمات تخصصی به مشتریان می‌باشد.

تعمیرگاه تخصصی رنو

کلام آخر

مرکز تعمیرات تخصصی رنو تهران:

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه‌ی تعمیرات و سرویس دوره‌ای انواع خودروهای شرکت رنو از جمله رنو کولیوس، رنو سفران، رنو اسکالا، رنو فلوئنس، رنو کپچر، رنو لاگونا، رنو لتیتود، رنو تالیسمان، رنو داستر، رنو مگان، رنو استپ وی، رنو ساندرو، رنو سیمبل، رنو ال 90 فعالیت می‌نماید. بهره‌مندی این مرکز از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. دقت بالا، سرعت عمل و کیفیت بالا در پایان کار ۳ فاکتور اصلی گروه ایران رنو است. در عین حال رضایت مشتریان ایران رنو در طول سالیان متمادی نشانه ی حسن انجام کار گروه این تعمیرگاه است.

تلفن همراه: 09120996450 حامد رضایی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها