اسامی سهام ها با بالاترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۰۱

کد خبر: 1034114

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۰۱ امروز سهامداران شرکت‌های توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، ایران تایر و کشاورزی و دامپروری مگسال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پاکدیس، بانک دی و دامداری تلیسه نمونه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام ها با بالاترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۰۱

خبرگزاری تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۲۱ هزار و ۳۶۶ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۳۷ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۸ هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۸۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، ایران تایر و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع لاستیکی سهند، فولاد کاوه کیش و غلتک‌سازان سپاهان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۵۲۴ میلیارد تومان در ۸۰۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶ هزار و ۶۴۱ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پاکدیس، بانک دی و دامداری تلیسه نمونه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، مدیریت انرژی امید تابان هور و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها