اطلاع از قیمت خودرو داخلی در سال 99 با 4 کلیک

کد خبر: 1035643
اطلاع از قیمت خودرو داخلی در سال 99 با 4 کلیک

اطلاع از قیمت خودرو داخلی در سال 99 با 4 کلیک

افزایش قیمت خودرو در سال 99 و تغییرات لحظه‌ای آن باعث شده که بسیاری از خریداران از طریق کانال‌های مختلف برای اطلاع از قیمت خودرو داخلی اقدام کنند. اما قیمت‌های اعلام شده در بسیاری از این بسترهای موجود مبنای خاصی نداشته و تنها بر اساس سلیقه شخصی فروشنده اعلام شده است. نبود نهادهای نظارتی در این حوزه نیز باعث شده که دلالان و کلاه‌برداران برای القای قیمت‌های غیرواقعی به بازار آزادی عمل بیشتری داشته باشند. در اینجا کارشناسان همراه مکانیک از تجربه حضور هفت‌ساله خود در بازار خودرو استفاده کرده و اقدام به طراحی ابزاری نمودند که با استفاده از آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن از قیمت خودرو داخلی آگاهی پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با قابلیت‌های این ابزار آشنا کرده و در ادامه به بررسی جدول قیمتی سه نمونه از خودروهای داخلی بپردازیم.

همراه مکانیک برای نجات شما از دست دلالان و کلاه‌برداران بازار خودرو چه تدبیری اندیشیده است؟

بسیاری از افراد هستند که برای خرید خودرو تجربه و تخصص لازم را ندارند. این‌گونه افراد آسیب‌پذیرترین قشر حاضر در میان خریداران خودرو داخلی هستند. چراکه کلاه‌برداران از عدم آگاهی آن‌ها سوءاستفاده کرده و خودروها را با قیمت‌های غیرواقعی به آن‌ها عرضه می‌کنند. همراه مکانیک برای این دسته از افراد راه‌حلی اندیشیده تا بتوانند با آگاهی کامل نسبت به قیمت خودرو داخلی قدم به بازار خودرو گذاشته و گول وعده‌های پرزرق‌وبرق کلاه‌برداران را نخورند.

با استفاده از ابزار تعیین قیمت خودرو داخلی همراه مکانیک در سایت hamrah-mechanic.com/carprice شما می‌توانید از قیمت روز خودروهای داخلی با هر تیپ و مدلی آگاه شوید. در این ابزار تمامی فاکتورهایی که می‌توانند قیمت خودرو داخلی را تحت تاثیر قرار دهند، در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر در هنگام کارشناسی خودرو متوجه شدید که بخشی از خودرو رنگ‌شده است، می‌توانید در کمترین زمان با استفاده از اپلیکیشن همراه مکانیک از تاثیری که این رنگ‌شدگی بر روی قیمت خودرو می‌گذارد، آگاه شوید. به‌علاوه اپلیکیشن همراه مکانیک کاملا به‌روز بوده و قیمت‌های ارائه‌شده در آن بر اساس آخرین تغییرات قیمت خودرو داخلی نو و کارکرده مشخص می‌شود.

قیمت سمند EF7 در بازار خودروهای دست‌دوم چقدر است؟

اطلاع از قیمت خودرو داخلی در سال 99 با 4 کلیک

سمند EF7 از یک پیشرانه 1.4 لیتری برای تامین توان خود استفاده می‌کند. این خودرو بر اساس سوخت پایه مصرفی به دو تیپ بنزین سوز و گازسوز تقسیم‌بندی می‌شود. تفاوت توانی که این پیشرانه برای سمند EF7 بنزینی و گازسوز تولید می‌کند، چندان ملموس نیست. چراکه این عدد برای خودرو بنزینی حدود 113 اسب بخار و برای سمند EF7 پایه گازسوز حدود 100 اسب بخار است. در نمایشگاه خودروهای کارکرده همراه مکانیک، سمند EF7 از مدل 1382 تا 1399 وجود دارد. در جدول زیر قیمت مدل‌های مختلف سمند EF7 بر اساس اطلاعات سایت همراه مکانیک آورده شده است.

سال ساخت

قیمت (میلیون تومان)

95

153

96

163

97

173

98

185

99

192

قیمت ساینا در بازار خودروهای دست‌دوم چقدر است؟

ساینا یک خودروی داخلی است که ازنظر ویژگی‌های فنی شباهت زیادی به تیبا دارد اما ازنظر ظاهری شباهتی میان این دو خودرو دیده نمی‌شود. تولید این خودرو در سال 1395 توسط سایپا کلید خورد و در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک به بازار عرضه شد. برای تامین توان ساینا از یک پیشرانه 1.5 لیتری استفاده می‌شود که می‌تواند 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. هنگامی‌که با ساینا در سرعت‌های بالا رانندگی می‌کنید، سروصدای زیادی در داخل کابین به گوش می‌رسد.

همچنین هندلینگ آن در وضعیت مناسبی قرار نداشته و رانندگی در روزهای برفی را به یک کار طاقت‌فرسا تبدیل می‌کند. هرچند توان تولیدی توسط پیشرانه برای تبدیل‌شدن ساینا به یک خودروی خانوادگی کافی نیست، اما مصرف سوخت پایین و شتاب قابل‌قبول آن را به یک خودرو مناسب برای رانندگی در شهر تبدیل کرده است. با استفاده از جدول زیر می‌توانید از قیمت نمونه‌های حاضر در نمایشگاه همراه مکانیک آگاه شوید.

سال ساخت

قیمت (میلیون تومان)

95

93

96

98

97

105

98

109

99

114

قیمت تیبا در بازار خودروهای دست‌دوم چقدر است؟

اطلاع از قیمت خودرو داخلی در سال 99 با 4 کلیک

تیبا پس از پراید دومین خودروی ملی است که سایپا تولید آن را در سال 1388 کلید زد. این خودرو که از سال 90 توانست در بازار خودروهای داخلی حضور پیدا کند، امروزه با توقف تولید پراید به‌عنوان جایگزینی برای این خودروی رایج معرفی شده است. تیبا خودرویی است که توانست به دلیل طراحی زیبا در میان خریداران جای خود را باز کند. در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری وظیفه تامین 80 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 126 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را بر عهده گرفته است.

این خودروی یک تنی در یک سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر سوخت مصرف کرده و می‌تواند در 13 ثانیه خود را از صفر به صد برساند. در حال حاضر مدل‌های 88 تا 99 تیبا در بازار خودروهای دست‌دوم ایران حضور دارند. با استفاده از جدول زیر می‌توانید از جزییات قیمتی مدل‌های مختلف تیبا آگاه شوید.

سال ساخت

قیمت (میلیون تومان)

95

87

96

91

97

95

98

99

99

103

سخن پایانی

قیمت خودروهای داخلی در سال 99 نوسانات زیادی را تجربه کرده و در بیشتر اوقات شیب صعودی داشته‌اند. همین امر موجب شده که اگر دقت کافی در خرید خودرو به کار نرود، خسارت‌هایی چند ده میلیونی به خریدار وارد شود. چراکه امروز خودرو با تبدیل‌شدن به یک کالای سرمایه‌ای و حضور در بورس کالاها، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. برای جلوگیری از این آسیب همراه مکانیک اپلیکیشنی را طراحی کرده است که در این مقاله به معرفی آن پرداختیم. پس همین الان وارد سایت hamrah-mechanic.com/carprice شوید و قیمت خودرو داخلی مورد نظرتان را ببینید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها