امیر خواجه فرد: تعمیرات هواپیما‌های مسافربری بدون افزایش قیمت ادامه دارد

کد خبر: 1037393

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: از تمامی شرکت‌های هواپیمایی کشور در بخش ارایه خدمات حمایت می‌کنیم و کار‌های فنی آن‌ها را بدون هیچ گونه افزایش نرخی به انجام می‌رسانیم.

امیر خواجه فرد: تعمیرات هواپیما‌های مسافربری بدون افزایش قیمت ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: به رغم وجود تحریم‌های ظالمانه و عدم دریافت هرگونه کمک خارجی آن هم در شرایط کرونایی کشور، تعمیرات اساسی هواپیما‌های مسافربری و ارائه خدمات فنی و مهندسی به شرکت‌های هواپیمایی، همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح با تبریک روز جهانی هواپیمایی به تمامی تلاشگران فعال در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی کشور گفت: براساس دستورالعمل صادره به زیر مجموعه‌های این سازمان اعلام کرده ایم برای دریافت مطالبات از شرکت‌های هواپیمایی برای ارائه خدمات، هیچگونه فشاری را به آن‌ها تحمیل نکرده و برای جلوگیری از توقف ناوگان هوایی مسافربری از هیچ گونه گوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح از زیرساخت‌های عظیمی در خصوص ارائه خدمات فنی و مهندسی در چند دهه اخیر برخوردار بوده است، گفت: خدمات ارائه شده به هواپیما‌های مسافربری برابر استاندارد‌های روز دنیا ارائه می‌شود و در این زمینه پاسخگوی نیاز‌های فنی و مهندسی شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

امیر خواجه فرد با اشاره به شرایط کرونایی کشور با وجود تحریم‌ها گفت: برای کاهش اثر تحریم‌ها در شرایط کرونایی موجود از تمامی شرکت‌های هواپیمایی کشور در بخش ارایه خدمات حمایت می‌کنیم و کار‌های فنی آن‌ها را بدون هیچ گونه افزایش نرخی به انجام می‌رسانیم.

امیر خواجه فرد افزود: با توجه به آسیب شناسی انجام شده، باور داریم که باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور، کار خود را انجام دهیم و برابر رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بر ما تکلیف شده است، همه باید دست به دست هم داده و به هم کمک کنیم تا فشار‌های اقتصادی کاهش یابد.

وی افزود: بحث تحریم یک نوع جنگ است و به لحاظ نوع ماهیت خود یک جنگ اقتصادی است که دامنه آن به جنگ فناوری کشیده شده است.

امیر خواجه فرد خاطر نشان کرد: این مهم نشان می‌دهد که بحث تحریم‌ها یک بحث مبتنی بر توان داخلی است و به هر میزان که ما توان داخلی افزایش دهیم به همان میزان تحریم‌ها خود به خود شکسته خواهد شد و این اتفاقی است که ما در افق آینده در بخش هوایی که مرز‌های دانش را گسترش می‌دهیم خواهیم دید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها