برقراری مجدد پروازهای اتریش و لوفتهانزا به فرودگاه امام

کد خبر: 1040070

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه در شرایط کنونی ۱۸ شرکت هوایی در فرودگاه امام پرواز دارند، گفت: از این تعداد ۸ شرکت هواپیمایی، خارجی است.

برقراری مجدد پروازهای اتریش و لوفتهانزا به فرودگاه امام

خبرگز‌اری فارس: محمدمهدی کربلاییدر پاسخ به این سؤال که چه مشوق‌هایی برای جذب شرکت‌های هواپیمایی خارجی و برقراری مجدد خطوط هوایی در نظر گرفته‌اید؟ بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بار‌ها با ایرلاین‌های مختلف مذاکره و اطمینان خاطر برای رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه فرودگاه به آن‌ها داده شده است.

* اعمال تخفیف در هزینه اماکن فرودگاهی برای جذب ایرلاین‌های خارجی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره با ارائه مشوق‌های مختلف در فرودگاه، ادامه داد: برداشتن محدودیت زمانی و اعمال تخفیف در هزینه اماکن فرودگاهی از همکاری‌هایی بوده که با شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفته است.

* فعالیت ۱۸ شرکت هواپیمایی در فرودگاه امام

وی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چند شرکت هواپیمایی خارجی در فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز دارند؟ اظهار داشت: در شرایط کنونی ۱۸ شرکت هوایی در فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز دارند که از این تعداد، ۸ خط آن خارجی است.

* برقراری مجدد پرواز‌های اتریش و لوفتهانزا به فرودگاه امام

کربلایی با بیان اینکه خطوط هوایی داخلی فعال‌تر از خطوط هوایی خارجی هستند، اضافه کرد: به تازگی با شرکت هواپیمایی لوفتهانزا و شرکت هواپیمایی اتریشی هم مذاکراتی انجام شده است که احتمالا به زودی پرواز‌های این دو خط هوایی هم به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از سر گرفته خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها