با قالب پاورپوینت حرفه‌ای، در ذهن مخاطبانتان بمانید

کد خبر: 1040386
با قالب پاورپوینت حرفه‌ای، در ذهن مخاطبانتان بمانید

با قالب پاورپوینت حرفه‌ای، در ذهن مخاطبانتان بمانید

احتمالا برای شما هم پیش آمده که نیاز به ارائه مطلب یا پروژه‌ای داشته باشید. در این شرایط چطور مقاله یا مطالبتان را ارائه می‌دهید؟ در حال حاضر پاورپوینت یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ارائه مطالب است. این نرم‌افزار برای آموزش نیز به کار گرفته می‌شود. اما برای داشتن یک ارائه خوب رعایت چه اصولی نیاز است؟ یک متن قوی، قالب متناسب، لحن گویا و نکته‌سنجی، لازمه یک ارائه محسوب می‌شوند. قطعا شما هم تجربه خستگی و کلافگی هنگام شنیدن یک ارائه را تجربه‌ کرده‌اید. ارائه‌های خشک، با اطلاعات سطحی و قالب پاورپوینت غیر مناسب می‌توانند شکست شما را تضمین کنند. پیشنهاد ما در این راستا استفاده از قالب‌های آماده پاورپوینت است. این قالب چیست و از کجا قابل تهیه است؟

قالب پاورپوینت آماده را از جی اف ایکس دانلود بخواهید.

با داشتن قالب آماده و متناسب زمانمان را برای جمع‌آوری اطلاعات اختصاص می‌دهیم و با یک تیر دو نشان می‌زنیم. وبسایت جب اف ایکس دانلود منبع بزرگی برای دانلود قالب پاورپوینت است. کافیست اشتراک یک ماهه از این وبسایت تهیه کنید. یه این ترتیب با بزرگترین منبع قالب آماده پاورپوینت آشنا خواهید شد. با توجه به موضوع ارائه‌تان یک قالب پاورپوینت آماده انتخاب می‌کنید و یک قدم به موفقیت نزدیک می‌شوید. جی اف ایکس دانلود با سابقه 10 ساله در تهیه منابع گرافیکی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اما این تنها یکی از مزایای اشتراک گرفتن از وبسایت جی اف ایکس است.

با قالب پاورپوینت حرفه‌ای، در ذهن مخاطبانتان بمانید بسته‌های آموزش فتوشاپ حرفه‌ای با جی اف ایکس دانلود

بسیاری از نرم‌افزارهای گرافیکی نیاز به آموزش اولیه فتوشاپ دارند. در واقع با آموزش فتوشاپ نصف راه آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی را رفته‌اید. اما این آموزش را از کجا یاد بگیریم؟ بسیاری از موسسه‌های آموزشی می‌توانند آموزش حضوری این نرم‌افزار را در اختیارتان قرار دهند اما این آموزش‌ها متاسفانه طبقه‌بندی نمی‌شوند. شاید شما تنها برای قرار دادن یک لوگو نیاز به آموزش فتوشاپ داشته باشید یا تنها استفاده شما روتوش عکس‌های شخصی‌تان باشد. برای این آموزش نیاز به هزینه‌های گزاف نیست. همچنین ممکن است نیاز به آموزش تخصصی فتوشاپ داشته باشید، باید چند جلسه در این کلاس‌ها شرکت کنید تا به دروس پیشرفته برسید. پس پیشنهاد ما به شما تهیه بسته آموزش فتوشاپ رایگان فارسی مناسب نیازتان را از جی اف ایکس دانلود است. منابع متعدد آموزش دست شما را برای هر نوع نیازی باز خواهند گذاشت.

آموزش پریمیر و افتر افکت، خدمتی دیگر از وبسایت جی اف ایکس دانلود

اگر بخواهید کمی پیشرفته‌تر در دنیای تصویر و محتواهای ویدیویی فعالیت داشته باشید، باید برای آموزش پریمیر و افتر افکت نیز برنامه‌ریزی کنید. در حال حاضر که ساختن انیمیشن و انتشار آن طرفداران زیادی در حوزه شبکه‌های اجتماعی دارد، با آموزش افتر افکت می‌توانید بهترین تصاویر متحرک گرافیکی را بسازید. همچنین با آموزش پریمیر می‌توانید ویدیوهای مدنظرتان را تدوین کنید و یا به آن‌ها جلوه‌های ویژه اضافه کنید. مزایای استفاده از پریمیر عبارت‌است از: • سرعت بالای کار با این نرم‌افزار • امکان اضافه کردن جلوه‌های صوتی و تصویری • پشتیبانی پریمیر از تمامی فرمت‌ها • امکان ادغام و ترکیب محتواهای صوتی و تصویری به وسیله این نرم افزار • امکان ذخیره شدن به هر فرمت و کیفیتی • امکان زیرنویس‌دار کردن ویدئو • امکان واترمارک کردن محتوای تصویری از مجموعه ادوبی بهترین و اصولی‌ترین نرم‌افزارهای تولید محتوای ویدیویی محسوب می‌شوند. در جی اف ایکس دانلود می‌توانید با اشتراک یک ماهه از آموزش‌های پریمیر و افتر افکت نیز بهره‌مند شوید. اما امکانات نرم افزار افتر افکت چیست؟ 1- مدیریت نویزها در تصاویر 2- امکان ساخت افکت 3- امکان پیش‌نمایش در تمام مراحل 4- امکان لایه‌بندی کارها مانند فتوشاپ 5- امکان ساخت جلوه‌های بصری متحرک 6- خلق تصاویر دو بعدی و سه بعدی 7- امکان سایه دادن به تصاویر

با قالب پاورپوینت حرفه‌ای، در ذهن مخاطبانتان بمانید در جی اف ایکس دانلود اصولی بیاموزید

تمام بسته‌های آموزشی در این وبسایت، طبقه‌بندی شده‌اند. شما می‌توانید از این آموزش‌ها با توجه به نیازتان استفاده کنید. بیش از 6000 مطلب آموزشی و منبع گرافیکی آماده در این مجموعه باعث شده طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. برای استفاده از این آموزش‌ها یا قالب‌های آماده فقط کافیست یک اشتراک یک ماهه داشته باشید. این فرصت را از دست ندهید. از همین حالا به دنیای حرفه‌ای تصویر خوش آمدید.

www.gfxdownload.ir

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها