پنجره دوجداره چیست و قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟

کد خبر: 1041206
پنجره دوجداره چیست و قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟

قیمت پنجره دوجداره upvc چگونه محاسبه می شود؟

امروزه یکی از مهمترین نگرانی ها هنگام خرید هر کالایی ، قیمت پنجره دوجداره upvc است.

وقتی مشتری کاملاً از روند دقیق قیمت گذاری و روش پنجره upvc آگاه باشد ، این مشکل حس اعتماد و رضایت مشتری را برمی انگیزد.

در این مقاله قیمت پنجره دوجداره UPVC ذکر شده است که طبق مقاله ذکر شده هنگام خرید پنجره upvc ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

زیرا عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصول تأثیرگذار است. قیمت پنجره UPVC با شیشه دو جداره نحوه محاسبه آن

میانگین قیمت یک پنجره upvc را می توان به راحتی محاسبه کرد ، اما شما باید ابعاد دقیق پنجره را داشته باشید.

همچنین ممکن است بخواهید سر و صدای بیرون از خانه خود را کاهش دهید یا میزان خروج و ورود سرما و گرما را کاهش دهید ، درب و پنجره های معمولی را با پنجره های دو جداره upvc جایگزین کرده اید. در همین حال ، این مطمئناً اولین نگرانی شما در این جامعه گران قیمت است. ارزانترین قیمت پنجره دو جداره upvc برای شما چقدر است؟ با ما همراه باشید

قیمت پنجره دوجداره

پنجره دوجداره UPVC چیست؟

قبل از توضیح در مورد قیمت پنجره دوجداره لازم است بدانیم برای بدست آوردن اطلاعات لازم در این زمینه ، ابتدا توضیحات مختصری در مورد پنجره های ساده ارائه می دهیم و سپس نوع دو جداره آن را در نظر می گیریم.

توجه داشته باشید که نمونه های اصلی این تجهیزات معمولاً دارای نقایصی بودند که باعث می شدند این تجهیزات کارایی خود را از دست داده و منجر به ساخت پنجره های دو جداره PVC شود. و هوا و صدا ایجاد می شود این نوع تجهیزات معمولاً دارای شیشه های شفاف یا مات هستند و توسط یک قاب در جای خود قرار می گیرند. از گذشته تا امروز ، پنجره ها فقط راهی برای عبور نور یا ورود هوا نیستند ، بلکه یکی از عوامل زیبایی هنر معماری و ساخت و ساز نیز هستند.

در گذشته از نوع چوبی این ابزار در خانه استفاده می شد ، اما چوب به دلیل فرسایش گزینه مناسبی نبود. با این وجود می توان گفت که حتی صد سال پیش مردم از نوع چوبی این ورودی ها استفاده می کردند و گاه با طراحی های خاصی که ساخته می شدند دارای اشکال و زیبایی خاصی بودند.

اما همانطور که اشاره کردیم آنها عمر طولانی نداشتند و در اثر فرسایش ظاهر و زندگی خود را از دست دادند.

در گذشته از نوعی فلز به نام آلومینیوم برای ساخت پنجره استفاده می شد.

آلومینیوم را می توان اولین جرقه برای تولید پنجره های دو جداره دانست.

با توجه به اینکه آلومینیوم از عمر طولانی و ظاهر زیبایی برخوردار است ، اما معایب بسیاری از جمله موارد زیر را دارد:

آنها برای عایق صدا مناسب نبودند آنها برای عایق بندی حرارتی مناسب نبودند آنها برای همه شرایط آب و هوایی مناسب نبودند

تاریخچه پنجره های دو جداره upvc

لازم به ذکر است که پنجره های دو جداره دارای اشکالاتی نیز هستند ، اما به تدریج تغییرات زیادی برای ایجاد کیفیت در آنها ایجاد شد که باعث شد از پنجره دو جداره به عنوان اولین انتخاب برای ساختمان استفاده شود.

نمایه پنجره های دو جداره UPVC نوع جدیدی از پنجره ها است که در طی تغییر در تکنولوژی صنعتی ایجاد شده است.

توجه: باید توجه داشته باشید که قیمت پنجره های دو جداره تأثیر زیادی در ساختار این پنجره ها دارد.

با گذشت زمان ، پنجره تغییرات عمده ای را تجربه کرده است که عمدتا به دلیل کیفیت و زیبایی است.

پنجره های قدیمی که دارای شیشه دو جداره نبودند دارای نقایص زیادی بودند اما در هر دوره این تغییرات برای ایجاد کیفیت پنجره ایجاد می شد. به دلیل استفاده از شیشه دو جداره و همچنین گاز آرگون بین این شیشه ها ، به این نوع پنجره ها شیشه دو جداره گفته می شود که در بعضی موارد به دلیل استفاده از UPVC ، شیشه دوجداره UPVC نیز نامیده می شود.

قیمت پنجره دوجداره

مشخصات شیشه پی وی سی با شیشه دو جداره

برای خرید پنجره UPVC باید اطمینان حاصل کنید که از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت استفاده شده است تا بتواند بهترین بازده را داشته باشد. خوب است بدانید که پنجره UPVC به عنوان کاملترین و جدیدترین پنجره دو جداره شناخته می شود و امروزه از upvc می توان در انواع ساختمان ها استفاده کرد.

انتخاب پروفیل مناسب و با کیفیت UPVC یکی از مهمترین مواردی است که باید هنگام انتخاب پنجره های دو جداره به خاطر بسپارید. همچنین از ویژگی های پنجره های PVC با شیشه دو جداره می توان به صرفه جویی در انرژی و عایق حرارتی و صوتی آن اشاره کرد.

اتصالات با کیفیت ، مهندسی مناسب در مواقع لزوم و پیچهای مناسب در مکانهای مناسب و اندازه گیری دقیق از جمله مواردی است که به همان اندازه از ویژگیهای یک پنجره دو جداره خوب محسوب می شود.

قاب های پنجره خوب باید از مواد عایق با مقاومت و دوام بالا مانند فایبرگلاس یا UPVC ساخته شوند. همچنین برای پنجره های دو جداره ، فضای بین دو پنجره کاملاً مهر و موم شده و معمولاً با گازهای آرگون یا کریپتون پر می شود.

انواع پنجره های UPVC با شیشه دو جداره

قدیمی ترین پنجره های ساختمان ها از آلومینیوم ساخته شده بودند. با گذشت زمان و با استفاده از دو لایه شیشه و گاز آرگون ، پنجره های دو جداره UPVC در انواع مختلفی معرفی و به بازار عرضه شدند. در میان پرکاربردترین انواع پنجره های UPVC:

آلومینیوم فولکس واگن راه آهن کشویی

همچنین می توانید برای زیبایی نمای ساختمان و سهولت در باز و بسته شدن ، سایر مدل های پنجره های UPVC مانند حالت تک و دو نفره ، سایبان و آکاردئون را از سازنده مورد نظر سفارش دهید. در اینجا ویژگی ها و نکات هر پنجره دو جداره وجود دارد:

اما باید ذکر کنیم که همیشه عوامل مختلفی در قیمت پنجره های upvc با شیشه دو جداره تأثیرگذار هستند که در آینده در مقاله ای همین عنوان را به شما خواهیم گفت.

پنجره دو جداره فولکس واگنی

این نوع پنجره ها به دلیل اتصالات خاص خود کاربردهای خاصی دارند و سیستم بازشو برای این پیروزی ریل است همچنین می تواند تا 45 درجه باز شود و با سه نوع مختلف فولکس واگن اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و معمولی طراحی شده است.

پنجره کشویی با شیشه دو جداره

لغزنده های upvc به صورت تک برگ یا دو برگ باز می شوند. قرار دادن آنها روی ظرفشویی یا کابینت ها از مهمترین کاربردهای upvc کشویی ، باز و بسته شدن آسان پنجره های کشویی برای استفاده در اتاق خواب و آشپزخانه بسیار ایده آل است. زیرا هنگام باز و بسته هیچ فضای داخلی یا خارجی اشغال نمی شود.

ابعاد پنجره PVC

دقت در اندازه گیری و طراحی درب و پنجره های دو جداره از جمله فعالیت هایی است که تأثیر زیادی در کیفیت نصب پنجره های UPVC و رضایت مشتری دارد و کل مسئولیت آن با شرکت سازنده است. برای جلوگیری از چنین خطاهایی ، فرمهای خام تهیه می شود که در آنها ستونها برای عرض و ارتفاع مشخص شده اند و هر یک از آنها سه جای خالی دارند. برای دستیابی به یک پنجره دوجداره استاندارد ، بهتر است با روش زیر عمل کنید.

ارتفاع از کف تا سقف در بیشتر واحدهای مسکونی معمولاً 280 سانتی متر است. برای قرار دادن اشیا at در عقب و پیروی از قوانین و مقررات شهرداری ، یک متر از کف تا ارتفاع را به عنوان ثابت در نظر بگیرید و در بالا ، اگر از سقف کاذب ، گچ یا نصب پرده استفاده می کنید ، بهتر است 40 بنویسید سانتی متر بالاتر .

ارتفاع باقیمانده 140 سانتی متر است که متناسب با عرض و ارتفاع ، عرض 60 تا 75 سانتی متر را برای این پنجره با شیشه دو جداره توصیه می کنیم. برای پنجره های UPVC ، عرض پنجره ها باید به اندازه ای باشد که عرض هر ارسی بین 60 تا 75 سانتی متر باشد.

به عنوان مثال ، اگر اتاق خواب دارای یک پنجره دو طرفه به ابعاد 150 50 150 ، و به موازات آن ، یک پنجره سه برگ برای پذیرایی با همان ابعاد نما داریم. عرض آن 150 سانتی متر و عرض آن 225 سانتی متر خواهد بود.

قیمت پنجره های UPVC با شیشه دو جداره

پنجره های دو جداره پی وی سی مزایای بسیاری دارند و بسته به معماری و شکل ظاهری ساختمان می توانید مدل های مختلفی از آن را سفارش دهید.

البته به دلیل هزینه بالای این نوع تجهیزات ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند مدل های قدیمی را با پنجره های دو جداره جایگزین کنند که این کاملا فکر اشتباهی است.

زیرا اگر از افراد باتجربه در این زمینه س askال کنید متوجه خواهید شد که پنجره های دو جداره با توجه به قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

اکنون به برخی از مهمترین مزایای پنجره های دو جداره نسبت به نوع قدیمی اشاره خواهیم کرد.

مزایای پنجره دو جداره چیست؟

عمر آنها از پنجره های قدیمی بیشتر است. پنجره های دو جداره نیاز به نگهداری کمتری دارند. آنها برای هر نوع آب و هوایی مناسب هستند. آنها عایق صوتی خوبی هستند. عایق مناسب در برابر گرما 75٪ صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه بیش از 50 سال عمر مفید و 10 سال گارانتی تک رنگ ، بدون تغییر در ظاهر دارای بالاترین ضریب ایمنی در برابر سرقت است امکان نصب شیشه های تک جداره ، دو جداره و سه جداره نصب و تعویض آسان سازگاری با تمام شرایط آب و هوایی مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید

و موارد دیگر

عناصر اعلام شده تنها برخی از نکات مثبت پنجره های دو جداره بودند که با گذشت زمان به ویژگی ها و مزایای پنجره های دو جداره پی خواهید برد.

از پی وی سی در انواع پنجره های دو جداره استفاده می شود. این ترموپلاستیک مدرن از روغن خام و مشتقات NaCl ساخته شده است. از گرما محافظت می کند.

در عین حال ، پی وی سی با ظاهری جذاب می تواند با ارائه مدل ها ، طرح ها و رنگ های مختلف با طراحی های مختلف ساختمان مطابقت و هماهنگی داشته باشد.

انواع پنجره های دو جداره upvc در صورت تولید و نصب به صورت استاندارد ، می تواند عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی باشد تا از اتلاف آن جلوگیری کرده و همچنین باعث صرفه جویی در انرژی و کنترل آلاینده های مختلف شود.

گروه Winkar برای تولید درب و پنجره های دو جداره و سه جداره UPVC با مارک های Wintech ، Hoffman و Vistabest همکاری می کند و موفق به اجرای بسیاری از پروژه ها در کشور و خارج از کشور شده است.

شرکت کارماوین

شرکت کارماوین ارائه دهنده خدمات در زمینه انواع پنجره دوجداره در ایان میباشد حتما با ما تماس بگیرید تا از قیمت پنجره دوجداره طلاع کسب کنید. شماره تماس : 09129518451

سئو و بهینه سازی علی خرم : 09375440224

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها