پروژه 6040 حرف آخر ؛ بهترین منبع برای جمع بندی کل دروس

کد خبر: 1041579
پروژه 6040 حرف آخر ؛ بهترین منبع برای جمع بندی کل دروس

پروژه 6040 حرف آخر ؛ بهترین منبع برای جمع بندی کل دروس

هرچه که زمان باقیمانده تا کنکور سراسری کمتر می شود استرس و اضطراب دانش آموزان کنکوری بیشتر و بیشتر می‌شود یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان در ماه های انتهایی این است که از زمان باقی مانده به بهترین شکل استفاده کنند. در واقع این دوران را یک دوران طلایی می نامند که بسیاری از رتبه ها تراز و درصد ها در این دوران تغییر می کنند.

بسیاری از دانش‌آموزان هستند که درس خواندن را دیر شروع کرده اند یا شاید نتیجه لازم را از درس خواندن خود نگرفته اند و یا شاید دروس را به صورت پراکنده خوانده باشند. اما جای نگرانی نیست.

در این ماه های پایانی می‌توان از برنامه ای استفاده کرد که بازدهی مناسبی داشته باشد و در کوتاه ترین زمان بیشترین نتیجه را برای دانش‌آموزان به ارمغان بیاورد. همچنین این برنامه باید یک مرور و جمع بندی کامل داشته باشد تا مطالب به طور کامل در ذهن دانش‌آموزان تثبیت شود.

علاوه بر این آزمون و سنجش دروس برای دانش آموزان لازم می‌باشد که باعث می‌شود دانش‌آموزان به تسلط در درس و مطالب درسی برسند. این برنامه باید همراه با آموزش مفهومی و متمرکز باشد که آن پراکنده بودن و نتیجه نگرفتن از مطالعه را برطرف کند.

در کنار این دسته از دانش آموزان، دسته دیگری از دانش آموزان نیز هستند که دروس را به طور کامل خوانده و به‌طور نسبی بر درس تسلط دارند اما به دنبال روشی برای یک جمع بندی کامل و اصولی هستند که به طور کامل بر دروس مسلط شوند.

پروژه ۶۰۴۰ موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر یک برنامه کامل و جامع برای هر دو دسته از دانش آموزان تهیه کرده است این برنامه که پروژه ۶۰۴۰ نام دارد همه چیزهایی که یک دانش آموز در هر سطح نیاز دارد تا به نتیجه خوب دست یابد را به دانش آموزان آموزش می دهد.

این برنامه ۱۰۰ روزه دانش‌آموزان را بطور کامل برای کنکور سراسری آماده می‌کند. این برنامه دارای برنامه ریزی روزانه می باشد برنامه ریزی روزانه باعث می شود که دانش آموز هدف هر روز خود را بداند و با آینده‌نگری طبق یک برنامه منظم پیش برود و بتواند به موفقیت در کنکور سراسری دست یابد.

این برنامه از یک دوره ۶۰ روزه و یک دوره ۴۰ روزه برای همه دانش آموزان تشکیل شده است. علت نامگذاری پروژه ۶۰۴۰ نیز همین می باشد که در ادامه هر یک از دوره ها به طور کامل بررسی می شود:

۱ - دوره اول

یعنی دوره ۶۰ روزه همراه با دو ماه مطالعه کامل و اصولی می باشد. این مطالعه همراه با آموزش توسط بهترین اساتید می باشد. این آموزش ها باعث می‌شود دانش‌آموزان در هر سطحی که هستند، به بهترین سطح دست یابند.

یعنی در واقع نواقصی که یادگیری دانش آموزان وجود دارد به طور کامل برطرف شده و مطالبی که توسط دانش آموز خوانده شده به طور کامل یادآوری می‌شود و از فراموش شدن مطالب در زمان کنکور جلوگیری می کند.

زیست شناسی :

در قسمت مطالعه یا آموزش درس زیست توسط استاد شاکری و استاد شعبانی با روش‌های جدید و تدریس های کامل درس زیست را در چهار لایه آموزش داده و الگوهای زیست‌ شناسی را برای دانش آموزان به طور کامل توضیح می دهند.

شیمی :

درس شیمی توسط استاد شیروانی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود آموزش همراه با انیمیشن ها و تصاویر می باشد که مطالب شیمی یعنی هم مفاهیم و هم مسائل درس شیمی به طور کامل در ذهن دانش آموزان تثبیت شود.

فیزیک :

فیزیک توسط استاد کامیار با استفاده از الگو سازی ها و آسان کردن فرمول های این درس به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. درس ریاضی توسط استاد عبدالرضا منتظری تدریس می‌شود که در آموزش این درس به جای استفاده از تکنیک ها از الگوهای درس ریاضی استفاده شده است که این الگوها برای حل همه سوالات قابل استفاده می باشند و باعث می‌شود دانش‌آموزان به درصد مورد نیاز خود در این درس، دست یابند.

ادبیات :

درس ادبیات در موسسه حرف آخر توسط استاد محسن منتظری آموزش داده می‌شود. این استاد با الگوهای یادگیری سریع و کاربردی آرایه ها را به دانش آموزان آموزش داده با استفاده از انیمیشن معانی لغات را به طور کامل در ذهن دانش آموزان تثبیت کرده و با روش‌های ریشه یابی، کد بندی و هم آوایی به آموزش دروس پرداخته و مفاهیم اشعار و متن های درس ادبیات را به طور کامل با استفاده از داستان سرایی به دانش آموزان آموزش داده است.

دین و زندگی :

درس دینی توسط استاد یوسفیان پور در ۱۴ الگو برای کسب بهترین درصد به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. درس زبان انگلیسی توسط استاد مجتبی محمودی مدرس گرامر با استفاده از داستان سرایی و لغات با استفاده از تصاویر و انیمیشن ها آموزش داده می شود. درس عربی توسط استاد واعظی به طور کامل با تکنیک های جدید عربی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

شیوه سفارش پروژه کامل ۶۰۴۰ حرف آخر به چه شکلی هستش ؟

پروژه 6040 حرف آخر ؛ بهترین منبع برای جمع بندی کل دروس

برای خرید هر کدام از محصولات حرف آخر با تخفیف ویژه با گروه مشاوران ارشد موسسه حرف آخر تماس بگیرید. و تخفیف ویژه همان روز را دریافت کنید.

شماره تماس موسسه حرف آخر

  • ۰۲۱۷۷۴۱۱۶۰۰
  • ۰۹۱۲۵۱۵۷۶۰۰
  • ۰۹۳۸۵۱۵۷۶۰۰
  • به روش بانکی کارت به کارت یا شبا
  • پوز کشیدن و حضور در دفتر موسسه حرف آخر
  • ارسال بسته توسط پیک
  • سفارش آنلاین از فروشگاه مرکزی حرف آخر

۲ - دوره دوم

برنامه یعنی دوره ۴۰ روزه دوره تست زنی دانش آموزان می باشد و تمام ایراد های تست زنی را برای دانش آموزان برطرف کرده است. در ماه های انتهایی کنکور همه دانش آموزان به دنبال آزمون های جامع می باشد.

در بیشتر آزمون های برگزار شده سه آزمون جامع برگزار می شود که این تعداد آزمون برای دانش‌آموزان بسیار کم می باشد و دانش آموزان برای آشنایی با سوالات کنکور و کسب بهترین رتبه باید تعداد بسیار زیادی آزمون آزمایشی جامع را پاسخ دهند تا به تسلط کامل و کافی در دروس برسند.

دومین ایراد آزمون های جامع این است که پاسخ نامه‌ای که برای دانش آموزان طراحی شده است ممکن است نیاز دانش‌آموزان را به طور کامل برطرف نکند یعنی دانش آموزی که در یک سوال اشکال داشته باشد نمی تواند به سادگی جواب سوال خود را پیدا کرده و کاملاً درس را متوجه شود اما موسسه حرف آخر برای هر دوی این مشکل ها تدبیری اندیشیده است:

آزمون ها

تعداد آزمون های جامع پروژه ۶۰۴۰ بسیار بیشتر از سایر آزمون های جامع می باشد و ۲۰ آزمون به طور کامل برای دانش آموزان کنکوری تهیه شده است که این آزمون ها شبیه ساز کنکور سراسری می باشند.

دانش آموز پس از شرکت در این آزمون ها می تواند با بررسی پاسخ سوالات درصد خود را چک کند. علاوه بر این دانش آموز می تواند سوالاتی را که در آن به مشکل برخورده است را با استفاده از پاسخ نما به طور کامل برای خود بررسی کند.

پاسخ نما ویژگی جدید و جالبی در موسسه حرف آخر می باشد که برای اولین بار در این موسسه استفاده شده است. پاسخ نما به این صورت می باشد که یک پاسخ نامه تصویری به دانش آموزان ارائه می‌شود.

یعنی دانش آموز با انتخاب سوال مورد نظر می تواند پاسخ استاد را به طور یک ویدیو و به صورت کامل توسط اساتیدی که دروس را آموزش میدهند همراه با نکات تکمیلی سوال به صورت کامل و جامع آموزش ببیند.

ویژگی پاسخ نما این است که با استفاده از همان روشی که داوطلبان دروس را یاد گرفته اند، حل سوالات را نیز ببینند و به طور کامل بر دروس مسلط شوند.

دغدغه هایی که موسسه حرف آخر برای دانش آموزان دارد چیست؟

دغدغه موسسه حرف آخر برای دانش‌آموزان این بوده که در کوتاه‌ترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنند. به همین دلیل از روش‌ها و محصولات متنوع و متفاوتی برای همه دانش‌آموزان استفاده می‌کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را در کنکور سراسری کسب کنند.

یکی از آزمون‌های خیلی مهم در زندگی هر دانش آموز و داوطلب کنکوری آزمون کنکور می باشد که تسلط بر دروس باعث می شود دانش آموز بدون نگرانی و استرس و اضطراب در این آزمون شرکت کرده و بهترین نتیجه را کسب کند.

کسب بهترین نتیجه نیاز به بهترین تلاش و بهترین منابع دارد پس شما می توانید با انتخاب منبع خود به صورت کاملاً اصولی بهترین نتیجه را از آن خود کنید. استفاده از پروژه ۶۰۴۰ به دانش آموزان کمک می کند تا در مدت ۱۰۰ روز و با یک مطالعه دو ماهه به بهترین سطح در کنکور سراسری برسند و بتوانند بهترین نتیجه را در این آزمون سرنوشت ساز کسب کنند.

لیست قیمت محصولات ۶۰۴۰ حرف آخر

همچنین برای مشاهده لیست قیمت دروس حرف آخر می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لیست قیمت محصولات حرف آخر

شماره کارت موسسه حرف آخر

اگر جزو افرادی هستید که با موسسه در تماس بودید و یا پیامک دادید و مشاور موسسه حرف آخر با شما تماس گرفته، و نمیدونید شماره کارتی که به شما داده شده، شماره کارت موسسه حرف آخر می باشد یا نه حتما با شماره هایی که در بالا قرار داده ایم تماس بگیرید تا با اطمینان کامل از طریق دفتر مرکزی اقدام به خرید کرده باشید.

پروژه 6040 حرف آخر ؛ بهترین منبع برای جمع بندی کل دروس

منبع: harfeakher.org

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها