محدودیت ترافیکی در محور کندوان/ترافیک جاده‌ها بیشتر شد

کد خبر: 1042153

مقام مسوول مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور کندوان حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ از مرزن آباد تا دزدبن از ساعت ۸ تا ۱۷ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

محدودیت ترافیکی در محور کندوان/ترافیک جاده‌ها بیشتر شد

خبرگزاری فارس: ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، بیان کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک جاده‌ها بیشتر شد

وی در تشریح آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از ۲۲۹۹ دستگاه ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۸.۴ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* ۱۱ جاده مسدود است

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد ۱۱ جاده به دلیل کاهش ایمنی یادآور شد: در حال حاضر محور وازک-بلده در مازندران، جاده شهداد-نهبندان، جاده پونل - خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور سروآباد-پاوه و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محرابی نیا افزود: همچنین در حال حاضر محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان، محور خرم‌آباد-پلدختر، محور گنج نامه-تویسرکان و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

‌* آزادراه کرج-قزوین پرترافیک‌ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-قزوین با ۱۰۷ هزار و ۳۳۱ تردد، آزادراه کرج-تهران با ۹۷ هزار و ۵۸۵ هزار و ۱۲۸ تردد و آزادراه تهران-کرج با ۹۶ هزار و ۸۳ تردد ثبت شد.

* اعمال محدودیت ترافیکی در محور کندوان

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: طبق اعلام قبلی، محور کندوان حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ از مرزن آباد تا دزدبن از ۸ دی تا ۱۲ اسفند از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

محرابی نیا گفت: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در آزادراه قزوین-رشت، آزادراه تهران-شمال و محور‌های هراز، کندوان و فیروزکوه، در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محور‌های شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک سنگین است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها