خبرجدید برای مسافران انگلیس؛ ادامه تمدید تعلیق پرواز‌ها

کد خبر: 1042978

سازمان هواپیمایی کشوری از تمدید تعلیق پرواز‌های لندن تا ۳۰ دیماه امسال با درخواست ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

خبرجدید برای مسافران انگلیس؛ ادامه تمدید تعلیق پرواز‌ها

خبرگزاری تسنیم: بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشور با درخواست ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تعلیق پرواز ایرلاین‌های داخلی به انگلیس (لندن) تا ۳۰ دیماه امسال تمدید شده است. تعلیق دو هفته‌ای این پرواز‌ها امروز به پایان می‌رسید.

چهارشنبه گذشته معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با تسنیم از احتمال تمدید ممنوعیت پرواز به انگلیس با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور خبر داده و گفته بود: با توجه به شیوع نوع انگلیسی ویروس کرونا، از اول دیماه امسال به مدت دو هفته پرواز‌ها از مبداء لندن به مقاصد داخلی کشور تعلیق شده و این تعلیق همچنان پابرجاست.

ابوالقاسم جلالی ادمه داد: این محدودیت تا یکشنبه آینده (۱۴ دیماه) برقرار است و در صورت درخواست ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تعلیق پرواز‌ها تمدید خواهد شد.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: در صورت فروش بلیت پرواز‌های لندن در زمان محدودیت اعلام شده، دفاتر صادر کننده بلیت می‌بایست مبلغ کامل بلیت را به مسافران استرداد کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها