خبر فوری/شرط ثبت‌نام برای طرح ملی مسکن تهران

کد خبر: 1044684

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اعمال محدودیت برای ثبت‌نام طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: متقاضیان مسکن ملی نصیرشهر تا ۲۵ دی برای نهایی کردن ثبت‌نام فرصت دارند.

خبر فوری/شرط ثبت‌نام برای طرح ملی مسکن تهران

خبرگزاری تسنیم: خلیل‌ محبت‌خواه با اشاره به مرحله جدید ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان تهران، اظهار کرد: 22 هزار نفر در استان تهران برای تک ظرفیت ایجاد شده نصیرشهر رباط کریم ثبت نام کرده اند، در حالی که ظرفیت برای ثبت‌نام در این شهر تنها 800 نفر است.

وی افزود: در این زمینه اطلاع رسانی‌های لازم انجام گرفته و ساکنان تهران نباید در این مرحله ثبت‌نام می‌کردند چرا که در مرحله پالایش حذف خواهند شد. به همین خاطر تنها بومیان 5 شهر رباط کریم، نصیرشهر، نسیم شهر، صالحیه و گلستان می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: در این مرحله هم از موارد لازم برای حائز شرایط شدن قرمز نبودن فرم "ج" و همچنین بومی بودن در شهرستان مربوطه است که این مسئله بارها از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت:‌ قرار است ثبت‌نام ظرفیت‌های باقیمانده یا همان تکمیل ظرفیت در استان تهران از طریق وزارت راه و شهرسازی اعلام شود. همچنین ساکنان فاقد مسکن مهر در 5 شهر ذکر شده تا پنجشنبه 25 دی‌ماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها