صفر تا صد لاغری با رژیم ليمومی

کد خبر: 1044798
صفر تا صد لاغری با رژیم ليمومی

حالا با وجود گذشت تقریبا یکسال از دوران قرنطینه، افراد زیادی به علت اضافه وزن ناشی از تغییر سبک زندگی، برای گرفتن رژیم اقدام کرده اند و از اضافه وزن خودشان خلاص شده اند و برخی دیگر هنوز درگیر آن هستند که رژیم بگیرند یا ورزش انجام دهند.

بسیاری از افراد می گویند ما اراده کافی برای رژیم لاغری نداریم یا رژیم عوارض دارد و به همین دلیل ترجیح می دهند ورزش های سخت را انجام دهند ولی سبک تغذیه ای سالمی را دنبال نکنند. (هر چند همه رژیم ها سالم و اصولی نیستند.)

در این مطلب می خواهیم شما را در انتخاب بهترین نوع رژیم راهنمایی کنیم و پرطرفدار ترین رژیم لاغری در ایام قرنطینه و کرونا را به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

ما به شما ویژگی های رژیم اصولی را می گوییم تا بتوانید به راحتی بهترین رژیم لاغری را تشخیص دهید.

صفر تا صد لاغری با رژیم ليمومی

ویژگی های یک رژیم اصولی و صحیح

ویژگی های رژیم اصولی که برایتان آورده ایم را یادداشت برداری کنید، تا با گرفتن رژیم های غیر اصولی، سلامتی خودتان را به خطر نیاندازید.

وجود تمام گروه های غذایی در رژیم و حذف نکردن هیچ ماده غذایی

سه گروه غذایی درشت مغذی ها که شامل کربوهیدرات، پروتئین و چربی است، اگر از برنامه غذایی شما حذف شود، منجر به بی حالی، خستگی و ضعف شدید می شود.

اگر رژیم شما اصولی باشد، باید این درشت مغذی ها را با توجه به نیاز بدن در خود داشته باشد، اگر رژیم شما این موارد را نداشت، بدانید که رژیم شما صحیح نیست!

پروتئین کافی از نکات مهم رژیم اصولی

پروتئین هم مانند درشت مغذی ها، وجودش در رژیم شما لازم و ضروری است به این علت که مصرف پروتئین سبب می شود تا هم مدت زمان طولانی تری سیر بمانید و احساس گرسنگی نکنید و هم پروتئین در رژیم شما به عنوان محافظ و سازنده عضلات عمل می کند و همینطور متابولیسم بدن شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

وجود میوه و سبزیجات در رژیم

وجود میوه و سبزیجات به میزان اصولی در رژیم باعث می شود تا شما مدام احساس گرسنگی نداشته باشید اما باید این نکته را هم بدانید که مصرف بیش از اندازه میوه و سبزی، شما را در معرض چاقی قرار می دهد.

درواقع میزان این موارد باید زیر نظر متخصص و برای هر فرد به نسبت لازم خودش تجویز شود.

محرومیت غذایی که باعث ایجاد اثر یویو می شود را نداشته باشد

برخی از رژیم ها، شما را از غذای دلخواهتان محروم می کنند و این باعث می شود پس از مدتی با ولع بیشتری به غذا خوردن برگردید که به این اتفاق اثر یویو می گویند.

اگر رژیم اصولی و درست باشد و توسط متخصص تغذیه برای شما تجویز شده باشد، به شکلی این آزادی در رژیم دیده می‌شود. تا شما دچار پرخوری عصبی و روحی نشوید.

حذف نشدن وعده های اصلی غذایی

اگر به شما رژیمی تجویز شد که وعده های غذایی شما را حذف کرد، نباید آن رژیم را بگیرید. برای مثال برخی از افراد به شما می گویند وعده شام را حذف کن و در عوض میوه بخور؛ این روشی بسیار اشتباه است که در نهایت مقاومت بدن را نسبت به انسولین افزایش می دهد و چاق شدن شکم را در پی دارد.

از معایب دیگر این نوع رژیم، کاهش سوخت و ساز، افت قدرت و ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن است.

پس دقت داشته باشید که رژیم شما، هیچ وعده غذایی اصلی را حذف نکرده باشد.

رژیم غذایی اصولی برای شما گرسنگی در پی ندارد

در رژیم های اصولی و صحیح، شما احساس گرسنگی نخواهید داشت زیرا اگر احساس گرسنگی داشته باشید، عضلاتتان به مرور تحلیل می رود و به کبد شما آسیب می رساند.

وجود میان وعده در وعده های اصلی غذایی، ویژگی مهم رژیم های اصولی است و شما را از ناهار تا شام، نگه می دارد.

میان وعده ممکن است میوه، چایی، دمنوش های ساده، بیسکوئیت، خرما و غیره باشد.

رژیم اصولی اقتصادی است و در دسترس!

گاهی رژیم هایی که تجویز می شود همراه با مصرف داروهایی است که فایده ای هم ندارد و تنها رژیم گیرنده را از نظر مالی تحت فشار قرار می دهد.

رژیم غذایی پرطرفدار است که مطابق با غذای سفره باشد و غذاهای گران قیمت را نداشته باشد و رژیم گیرنده دغدغه تهیه غذا را نداشته باشد. این نوع رژیم که مطابق با غذای سفره باشد، سبک زندگی شما را اصلاح می کند و به شا سبک غذایی سالم و اصولی می دهد.

رژیم منحصر به فرد و تنها برای شما طراحی شده باشد

ویژگی های شخصیتی و روحی، سبک زندگی، علایق غذایی و فیزیک بدنی هرکس با دیگری متفاوت است پس چگونه باید رژیم دو نفر عین هم باشد؟

رژیم شما باید پس از معاینه دقیق شرایط جسمانی و فیزیکی شما به صورت حضوری یا مجازی تجویز شود، اگر رژیم شما این ویژگی ها را نداشت، بهتر است آن را ادامه ندهید.

سلامتی شما را هم در نظر داشته باشد

تناسب اندام مهم است اما سلامتی شما مهم تر است! رژیم شما باید علاوه بر در نظر گرفتن جنبه زیبایی و تناسب اندام، سلامتی شما را بهبود دهد؛ برای مثال رژیم شما باید احتمال ابتلا به فشار خون، قندخون، بیماری های قلبی و سرطان را در شما کاهش دهد و شما در کنار اندام ایده آل به سطح بالای سلامتی برساند.

اهدافتان از رژیم را مشخص کنید

هدف شما می تواند کم کردن وزن باشد یا افزایش عضله و حتی می تواند رسیدن به سبک زندگی سالم و تغذیه صحیح باشد.

رژیمی که در دوران قرنطینه و کرونا می گیرید، نباید تنها وزن شما را هدف بگیر، بلکه باید سبک زندگی و سبک تغذیه شما را نیز در هدف داشته باشد.

ما به شما رژیمی را معرفی می کنیم که نه تنها تمامی نیاز های بدن شما را به تمامی گروه های غذایی هرم غذایی برطرف می کند، بلکه رژیمی آسان و بدون عوارض و بدون گرسنگی است که با طبع شما و شرایط بدنی، فیزیک بدنی، متابولیسم بدنی و حتی بیماری های خاص هر فرد هماهنگ و سازگار باشد.

رژیمی مانند رژیم لیمومی!

آیا لیمومی بهترین رژیم لاغری است؟

زمانی که برای انتخاب موثرترین و پر طرفدار ترین رژیم لاغری در دوران قرنطینه و کرونا در بین انواع رژیم تحقیق می کردیم، با رژیم لیمومی آشنا شدیم که یک رژیم مدرن و یک تجربه جدید از علم سنتی مزاج و متابولیسم هر فرد است.

آنچه که در این رژیم جالب توجه است، این است؛ علاوه بر اینکه سبک زندگی و سبک تغذیه ای شما را عوض می کند، تمام نیاز های غذایی بدن شما را تامین می کند و بدون آن که شما در طول روز احساس گرسنگی داشته باشید، بدون هیچ عوارضی به هدف های رژیم خودتان می رسید.

چه رژیمی باید بگیریم؟

از رژیم هایی استفاده کنید که توسط متخصصین و بر اساس شرایط جسمانی و متابولیسم شما و با در نظر گرفتن بیماری ها و شرایط خاص شما تهیه شده است.

بسیاری از بیماری های ما به علت سبک زندگی اشتباه ایجاد می شود و تغییر در سبک زندگی و سبک غذا خوردن، می تواند بیماری های ناشی از این دو را تغییر دهد. بررسی های ما در بین رژیم های مختلفی که برای لاغری تجویز می شوند، نشان داد رژیم لیمومی تمام این ویژگی ها را دارد.

رژیمی که زیرنظر مشاور تغذیه حمیدرضا شیخ روشن دل تجویز می شود تمام این نکات رو در نظر گرفته. رژیم های این مجموعه با پرسش حدود 60 سوال و بررسی جز به جز این موارد، به صورت مخصوص برای شما تجویز می شود.

نکته ای که توجه ما را در مورد این رژیم جلب کرد، این است که بر اساس مزاج هر فرد و متابولیسم بدن او تعیین می شود و بیماری ها و سوابق پزشکی شما را در نظر می­گیرد و تا رسیدن شما به وزن ایده آل همراهی تان می کند.

رژیم مشاور تغذیه آقای روشندل به اسم لیمومی؛ تنها برای لاغری نیست و رژیم های بسیاری را بسته به نیاز و شرایط افراد برایتان تنظیم می کنند. رژیم چاقی و لاغری و حتی شیردهی، از پرطرفدارترین رژیم های لیمومی هستند که بسیار اثر بخش عمل کرده اند.

شما می توانید برای دریافت رژیم مورد نظرتان به سایت لیمومی مراجعه کنید و اصولی ترین رژیم را بر اساس شرایط منحصر به فرد خودتان دریافت کنید. جهت شروع رژیم لیمومی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://limoo.me/farda

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها