خبرخوش دژپسند درباره بورس برنج

کد خبر: 1045264

وزیر اقتصاد با بیان اینکه "بورس برنج" به سازمان بورس ارجاع شد، گفت: و احساس رضایت در این حوزه وجود دارد که مراحل آن به خوبی انجام شود، اما نیازمند طی مراحلی است.

خبرخوش دژپسند درباره بورس برنج

خبرگزاری تسنیم: فرهاد دژپسند ظهر امروز در بازدید از مرکز تجارت برنج آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بورس برنج به سازمان بورس ارجاع داده شده است، بیان کرد: بررسی اولیه برای بورسی شدن برنج انجام شده و احساس رضایت در این حوزه وجود دارد که مراحل آن به خوبی انجام شود، اما نیازمند طی مراحلی است.

وی افزود: برای بورسی شدن باید اطمینان از تقاضا و کیفیت برنج وجود داشته باشد و در این بخش نیازمند برنامه‌ریزی هستیم.

وزیر اقتصاد اضافه کرد: در صورت تامین نیاز و کیفیت برنج در بورس، بی‌نیاز از واردات برنج خواهیم شد و مانند این پایانه باید در مناطق دیگر نیز وجود داشته باشد.

وی بورسی شدن برنج را نیازمند پیگیری در دولت عنوان کرد و گفت: طی مراحل مورد نیاز برای بورسی شدن برنج باید سپری و این امیدواری وجود دارد که بتوان در این حوزه شاهد اتفاقات جدیدتری باشیم.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه آمل در بخش صنعت و با وجود ۷۰ درصد از صادرات استان در جایگاه ویژه کشوری قرار دارد، افزود: این شهرستان چند مشکل در تراکنش و سپرده حساب با امور بانک‌ها دارند که از سوی وزارت اقتصاد کمیسیونی مبنی بر رسیدگی به این امور تشکیل شده تا مشکلات صاحبان واحد‌های تولیدی رفع و رسیدگی شود.

وی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های این واحد‌ها استفاده کرد تا با اجرای دستورالعمل‌ها به آن‌ها فشار وارد نشود.

دژپسند با تاکید بر اینکه نیاز است بانک‌های خصوصی مطابق ابلاغیه‌ها و ضوابط عمل کنند، گفت: مازندران در مظلومیت محرومیت توسعه صنعتی به سر می‌برد که نیاز است به مشکلات این استان توجه شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها