هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

کد خبر: 1046022
هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

ابرو یکی از عوامل مشخص کننده کادر صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی صورت هر فرد دارد. اما کم پشتی و نازک شدن ابرو به تاثیر از یک سری موارد است که باعث می شود فرد احساس کند به عمل زیبایی کاشت ابرو نیاز دارد. که این موارد می توانند اینگونه باشند: برای مثال کم پشتی ابرو بخاطر بیماری های پوستی مختلف، به علت وقوع حوادثی مانند تصادف یا آتش سوزی و سوختگی حاصل از آن رایج ترین بیماری های پوستی، بیماری های سیستمیک و عفونت ها احتمال دارد به دلیل صدمات تکراری اتفاق بیوفتد.

کاشت ابرو کاری با تخصص های مربوط به خودش است و حتما لازم است که با تبحر، ظرافت، تجربه بالا و تکنیک کاشت مناسب انجام شود. بر همین اساس متقاضی مناسب برای کاشت ابرو باید در انتخاب پزشک معالج خود بسیار دقت و توجه داشته باشد. در دنیای امروز هزینه کاشت ابرو بستگی به چند عامل تاثیر گذار دارد، برای مثال: میزان گرافت ها، تکنیک منتخب برای کاشت، پزشک متخصص، کلینیک در نظر گرفته شده و امثال این ها که به طور کلی این موارد مشخص کننده مخارج کاشت ابرو برای شما هستند. در ادامه سعی داریم که درباره این موارد توضحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

عوامل تاثیرگذار در هزینه عمل کاشت ابرو

در برخی از مراکز درمانی به جای اینکه بیمار بدون هیچ پیچیدگی یک قیمت ثابت را بپردازد در ازای هر گرافت هم مبلغی را خواهد داد. چه بسا بخاطر بیهوشی و دستمزد جراح هم باید مخارجی را پرداخت کند. هزینه کاشت ابرو نسبت به دیگر فرم های تغییر شکل ابرو بیشتر و گران تر است. البته ممکن است.

افزون بر این ها هزینه های احتمالی دیگری هم هست که برای متقاضیانی که از سایر شهرها به تهران می آیند در نظر گرفته می شود که عبارت اند از : خدمات رفت و آمد، هتل و سرویس ها انتقال.

نکته اساسی که در مورد استفاده از تدارکات و تجهیزات پزشکی وجود دارد این است که در حقیقت همگی این ابزار ها تنها قادر هستند که برای یک بیمار مصرف شوند. فقط یک بیمار از تجهیزات و ابزار پزشکی مربوطه بهره مند میشود و در واقع تجهیزات یکبار مصرف کاشت ابرو نمی تواند دوبار و با برای دو نفر استفاده شود.

چنانچه یک متخصص بسیار با مهارت را برای عمل جراحی خود برگزیده اید و همچنین تعیین شده که شما برای تکنیک نواری فرد مناسبی هستید، پس امکان دارد که شما مدت زمان بیشتری را در مرکز درمانی خود بگذرانید در نهایت همه این مسائل طبیعتا هزینه بیشتری هم باید بپردازید. البته این برحسب گرافت های قرار گرفته شده و موی وفق داده شده در طول روند عمل مختلف است.

اینکه برای پزشکان با تجربه مبلغ بالایی را پرداخت کنید بد نیست اما هزینه بیشتر از سوی شما به پزشک به این معنا نیست که مزیت های بیشتر هم به دنبال دارد. همیشه تلاش کنید اطلاعات و مشورت های خود را از اشخاصی دریافت کنید که تجربیات بیشتری دارند تا از بروز حوادث جلوگیری کرده و از اعمال اشتباهات هم پرهیز کنید.

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

مخارج کاشت ابرو بر حسب روش مورد استفاده

در بکاربردن نوع تکنیک ها این حقیقت درست وجود دارد که FUE یک روش نوین و پیشرفته در عمل زیبایی کاشت ابرو است، پس طبیعتا هزینه آن هم از روش FUT بیشتر است. اکنون دو تکنیک قابل توجه هستند که شامل: برداشت واحد های فولیکولی(FUE) و پیوند واحد های فولیکولی(FUT). باز هم اشاره میکنیم که روش FUE پرخرج تر از روش FUT است به ویژه هنگامی که هزینه برای هر گرافت حساب شود.

بیمار قاب ابروی خود را انتخاب کرده و پزشک بر اساس استاندارد ها خط ابرو را طراحی می کند و اینگونه بیمار و جراح با هم همکاری خواهند داشت. تطبیق دادن سایز ابروی ایجاد شده با موی اهداکننده هر وقت که ممکن و قابل اجرا باشد به کمک میکرو کالیبر انجام می شود. قسمت اهداکننده از ناحیه mid-occipital برگزیده می شود برای تطبیق دادن کالیبر موجود. (چرا که احتمال خاکستری شدن آن کمتر است) تعداد گرافت ها به اندازه و ویژگی ترمیم که پیش تر مشخص شده بستگی دارد.

کاشت ابرو به روش FUT : موهای قسمت اهداکننده را حدودا به طول ۱ سانتی متر کوتاه می کنند. به خاطر اینکه برش کمتری زده شود به صورت عرضی تکنیک برداشت از ناحیه اهداکننده را انجام می دهند و در انتها زخم را به روش بستن تریکوفیت از راه لبه پایینی و با بکارگیری بخیه های قابل جذب و عمقی در یک لایه به پایان میرسانند.

کاشت ابرو به روش FUE : بعد از برداشت گرافت ها، در مرحله بعد گرافت های تکی مو توسط دستیاران جراح زیر میکروسکوپ با درشت نمایی ۱۰ برابر با دقت کالبدشکافی میشوند. سپس در حالی که گرافت های فولیکولی تک تار مویی از بافتی که دور ساقه مو است جدا میشوند، غلاف بیرونی ریشه به قوت خو باقی میماند تا سوزن‌های ۲۳G و بعضی اوقات ۲۴ و ۲۵G در آنها قرار بگیرند. لازم به ذکر است که این گرافت های تکی مو قابل تقسیم نیستند، بلکه واحد های فولیکولی به شکل طولی و به یک واحد مویی تقسیم میشوند که دربردارنده دو مو هستند.

هزینه کاشت ابرو بر حسب مقدار گرافت ها

در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین عوامل مشخص کننده در مخارج کاشت ابرو تعداد گرافت هایی است که برای کاشت ابرو لازم است. در حقیقت روند کاشت ابرو خیلی پیچیده نیست. انتخاب این موضوع به عهده خود بیمار است که آیا میخواهد فقط یک ناحیه کوچک را برای پوشاندن زخم بازسازی کند یا میخواهد به طور کامل ترمیم کند تا ابروهای پر پشت و ضخیم داشته باشد.

با توجه به اینکه درخواست بیمار چگونه است، در هر جا امکان وجود ۵۰ تا ۳۰۰ گرافت برای هر دو ابرو هست و هر کدام از این گرافت ها دربردارنده یک تارمویی و یا دوتارمویی هستند. پزشک به همراه بیمار درباره طراحی و شکل ابرو تصمیم گیری می کنند تا بهترین و مطلوب ترین نتیجه را با ظاهری طبیعی بدست آورند.

در گام بعدی و قبل از شروع عمل بوسیله دستگاهی به نام wand بی حسی موضعی به متقاضیان تزریق می شود تا آن ها در طول فرایند عمل راحت باشند، دردی احساس نکنند و ناراحتی برای آن ها بوجود نیاید. به طور معمول موهایی که در کاشت مو بکار می برند از نواحی پشت سر و از طریق روش FUE (استخراج واحد های فولیکولی) برداشت میشوند. انتخاب روش مناسب برای عمل قبل از انجام کاشت و با مشورت پزشک و بیمار اتفاق میوفتد.

این مسئله بستگی به مدل موی شما و هدفی مد نظرتان از کاشت دارد. تقریبا می توان گفت که موهای نازک تر در این روش بکار میروند و هنگامی که آزاد شدند، یک گروه متخصص در کاشت موی ابرو گرافت ها را زیر میکروسکوپ قرار می دهند و سپس پزشک معالج مناطق گیرنده در ابرو را انتخاب کرده و علامت میزند.

پس انجام عمل و تمام شدن فرایند آن برخی متقاضیان تصمیم می گیرند پس از گذشت ۸ ماه یا ۱ سال بازگردند برای اینکه گرافت های موی بیشتری اضافه کنند تا ابرو های پر پشت تر و ضخیم تر داشته باشند. این مسئله جزوی از مبلغ کلی فرایند عمل کاشت است. در نهایت روند عمل ترمیم فقط یک قسمت از هزینه اصلی است.

مهارت و تجربه پزشک

در انجام عمل جراح می تواند تاثیر زیادی داشته باشد چرا که مو ها دارای خواب به خصوص خود هستند و پزشک متخصص باید عمل برداشت و کاشت گرافت را با دقت و توجه بسیاری انجام دهد. علاوه بر این تاج ابرو هم موضوع مهمی است و باید حالت طبیعی داشته و هر دو تاج شبیه به همدیگر باشند.

بعضی اوقات شهرت و محبوبیت پزشک در میزان هزینه کاشت ابرو موثر است اما شهرت یک صفت نسبی است و چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است تجربه، تبحر ، و تخصص پزشک در فرایند عمل کاشت است که باید به آن دقت شود. همچنین سوابق پزشک هم تاثیر بسزایی در تعیین قیمت عمل دارد.

هرچقدر که پزشک، مقدار کاشت های بالاتر و موفقیت های حاصل از عمل او بیشتر باشد به طبع در میان مراجعه کنندگان برای کاشت ابرو بیشتر معروف خواهد شد و سرانجام مبلغ بیشتری هم برای او در نظر گرفته میشود. در برخی از مراکز درمانی این عمل بوسیله تکنسین ها انجام میشود که مخارج پایین تری هم خواهد داشت. در نهایت توصیه میکنیم که در انتخاب پزشک مورد نظر خود دقت لازم و کافی را داشته باشد تا نتجه عمل شما موفقیت آمیز باشد.

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

کلینیک و تجهیزات آن

کلینیک مورد نظر شما در درجه اول باید مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشته باشد و از وسایل استاندارد و استریل شده استفاده کند تا هم امکان موفقیت عمل بیشتر شود و هم خطری پس از عمل متقاضی را تهدید نکند.

در این دوره از زمان تجهیزات و ابزار های مورد نیاز تنها در یک شهر به خصوص حضور ندارند بلکه در سرتاسر کشور موجود هستند در این میان بعضی از مراکز درمانی هنوز از روش های قدیمی استفاده میکنند اما واضح است که بکار بردن روش های پیشرفته و مدرن تر و همینطور وسایل جدید تر و مراقبت های قبل و بعد از عمل مناسب تر تاثیر بسزایی در هزینه عمل خواهد گذاشت.

شما می توانید برای اطمینان از انتخاب خود با تعدادی از کسانی که تجربه عمل در کلینیک های مختلف را داشته اند مشورت کنید یا کمک بگیرید به این معنی که از آن ها درباره خدمات و تجهیزات بکاربرده شده در آن ها سوال بپرسید تا مناسب ترین و معتبر ترین مرکز درمانی را برای انجام کاشت ابروی خود انتخاب کنید.

کلام آخر اینکه کاشت ابرو یک عمل ظریف و حساسی است پس نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد، امیدواریم که فریب تبلیغ های الکی و گمراه کننده را نخورید زیرا که هدفشان فقط دریافت مبالغ بسیار است و حتما قبل از اقدام به عمل کاشت به یک پزشک معتبر و متخصص مراجعه کرده و در این باره با اون مشورت کنید تا اطلاعات درستی به شما بدهد.

در پایان امیدوارم که مطالب گفته شده در مقاله برای شما قابل قبول و سودمند بوده باشد. همچنین شما میتوانید برای کسب آگاهی بیشتر راجع به کاشت مو و ابرو، سایر مقالات موجود در وب سایت کلینیک ساعی به آدرس www.saeeclinic.com را مطالعه بفرمایید. با تشکر از همراهی شما عزیزان.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها