پیش بینی روند کاهشی قیمت طلا و سکه تا سال آینده

کد خبر: 1046047

محمد باقر معبودی نژاد گفت: تا زمانی که قیمت ارز کاهش داشته باشد و ارزش ریال افزایش یابد قطعا روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم این روند تا خرداد ماه سال آینده ادامه‌دار باشد.

پیش بینی روند کاهشی قیمت طلا و سکه تا سال آینده

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدباقر معبودی‌نژاد رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد در خصوص روند کاهشی قیمت طلا و سکه گفت: تا زمانی که قیمت ارز کاهش داشته باشد و ارزش ریال افزایش یابد، قطعا روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه خواهد داشت. در حال حاضر کاهش قیمت دلار ادامه دارد و قیمت آن امروز به زیر ۲۳ هزار تومان رسیده است.

او افزود: نوسان قیمت طلا به رکود بازار می افزاید اما با روند کاهشی قیمت طلا در حال حاضر فروشنده‌ها بیشتر هستند. اگر نرخ طلا ثابت شود معاملات هم انجام خواهد شد. باید منتظر بمانیم که دولت تا چه زمانی می‌تواند به بازار، دلار تزریق کند که ارز روند کاهشی خود را داشته باشد. هر زمان که روند کاهشی دلار متوقف شود، نرخ طلا و سکه ثابت خواهد شد

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد ادامه داد: حداقل تا خرداد ماه قیمت طلا و سکه روند صعودی به خود نخواهد گرفت.

معبودی‌نژاد در خصوص قیمت روز طلا و سکه در مشهد بیان کرد: قیمت هر سکه امامی در بازار امروز مشهد، ۱۰ میلیون تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ربع سکه نیز به ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز مشهد ۹۵۸ هزار تومان معامله می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که از ابتدای امسال چه تعداد از صنوف طلا و جواهر مشهد ابطال پروانه داشته‌اند، تصریح کرد: در مشهد ۳ هزار و ۵۰۰ صنف طلا، نقره و جواهرات داریم که از ابتدای سال ۵۷ صنف ابطال پروانه داشته‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها