راهنمای کامل پوشک بچه + خرید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی

کد خبر: 1046180
راهنمای کامل پوشک بچه + خرید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی

در همين چند مشت پنبه، يك دنيا راز پنهان شده است. كافي است بازش كنيد تا به توانايي مادرانه‌تان شك كنيد يا به‌خاطر اينكه فرزندتان درست و به‌موقع آن را كثيف مي‌كند به موفقيت‌آميز بودن تلاش‌هاي‌تان در مراقبت از او افتخار كنيد. شايد براي كساني كه تجربه شما را پشت سر نگذاشته‌اند، پوشک بچه تنها يك عنصر پر از آلودگي و كثيف در خانه باشد كه بايد زودبه‌زود از شرش خلاص شويد. اما براي شما كه از اوضاع مزاجي گرفته تا سلامت سيستم ايمني بدن فرزندتان را با آن كنترل مي‌كنيد، يك پوشک باارزش‌تر از اين حرف‌هاست. در ادامه قصد داریم راهنمای کامل پوشک بچه را برای شما داشته باشیم.

راهنمای کامل پوشک بچه + خرید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی

در هنگام خرید پوشک بچه، چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

برای خرید پوشک بچه مناسب‌تر برای نوزادتان بهتر است از قبل چند مدل بخرید و آنها را بعد از تولدش امتحان کنید تا بهترین و مناسب‌ترین پوشک بچه را پیدا کنید. برای این خریدها لازم است ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • جنس: جنس لایهٔ رویی پوشک‌های بچه بهتر است از کتان باشد. پوشک‌هایی که لایهٔ رویی آنها پلاستیک است، امکان تبادل هوا با بیرون را ندارد و بنابراين پای کودک خیلی زود دچار ادرار سوختگی می‌شود.
  • قدرت جذب: پوشکی که قدرت جذب خوبی ندارد، ادرار و مدفوع را پس می‌دهد. بهتر است پوشک‌هایی بخرید که داخل و بیرونش لایهٔ جاذب رطوبت دارد.
  • ارتفاع و بلندی: مدفوع کودکان شیرخوار، به خصوص نوزادانی که تغذیهٔ انحصاری با شیر مادر دارند، اغلب آبکی است و امکان نشت به بیرون از پوشک را دارد، پس بهتر است پوشکی با یک پشتی بلند انتخاب کنید.
  • ظرافت: یک پوشک بزرگ و پهن ممکن است کودک را آزار دهد یا باعث مشکلاتی در پای کودک شود. پوشک‌ باید قطر کمی داشته باشد و فاصله‌ای بیشتر از چهار انگشت نیز بین دو پای کودک ایجاد نکند.
  • سایز: نوزادان و کودکان شیرخوار سایزهای متفاوتی دارند و هر کدام به یک سایز پوشک نیازمندند. سایز پوشک معمولاً بر اساس وزن کودک شما مشخص می‌شود. برای تشخیص گشادی یا تنگی پوشک بهتر است انگشتان خود را دور کمر و ران‌های کودکتان بچرخانید تا ببینید پوشک گشاد یا خیلی تنگ نباشد. با بزرگ شدن کودکتان سایز پوشک او نیز تغییر می‌کند.
  • قیمت: کودک شما به ویژه در روزهای اول تولدش به تعداد زیادی پوشک نیاز دارد، پس بهتر است قیمت پوشک‌های مختلف را بدانید.
ویژگی های پوشک بچه مناسب

ویژگی اصلی یک پوشک بچه خوب، داشتن لایه‌هایی است که مدفوع و ادرار به لایه‌های زیری آن ببرد تا از پوست کودک دور شود و با بدن کودک تماس زیادی پیدا نکند تا قابلیت خشک نگه داشتن بهتر را داشته باشد. همچنین دارای انعطاف‌‌پذیری خوب و هماهنگی با شکل بدن نوزادتان باشد. همچنین با داشتن نوارهای جانبی کشی، کودک بتواند احساس راحتی داشته باشد و پاهایش را تکان بدهد. با کمی تحقیق و جست‌وجو می‌توانید به زودی یک پوشک مناسب برای کودک خود پیدا کنید. بد نیست اگر به نکات زیر هنگام امتحان کردن و مقایسهٔ پوشک‌های مختلف با هم توجه کنید:

  • روی لایهٔ بیرونی پوشک سوراخ‌های ریزی باشد تا هوا از آنها ردوبدل شود.
  • نوارهای کشی برای حرکات پای کودک داشته باشد.
  • داخل پوشک نرم و پنبه‌ای باشد.
  • جنس بیرون آن پلاستیکی نباشد.
  • چسب‌های آن راحت کنده نشود.
  • حاوی لوسین و ضدحساسیت باشد.
  • بدون عطر و بو باشد.
  • روی ران بچه رد کش نیندازد.
  • محتویات داخلی آن جمع نشود و پنبه‌هایش از هم باز نشود.
  • از اطراف و پشت نم پس ندهد.
  • کریستال‌های رطوبت‌گیر آن از لایه‌های پوشک بیرون نیاید.
  • بین دو پای کودک بیشتر از چهار انگشت فاصله نیندازد.
  • پوشکی با اندازهٔ مناسب، به تن کودک شکلی صاف دارد و تا کمر و نافش را می‌پوشاند.
  • چسب‌های پوشک باید به صورت قرینه روی قسمت رنگی جلوی آن چسبانده شود.
  • لازم است کش پوشک، اطراف ران کودک را به شکلی مناسب بپوشاند.
  • اگر پوشک خیلی کوچک یا بزرگ باشد، ممکن است نم پس بدهد.

راهنمای کامل پوشک بچه + خرید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی

بهترین برند پوشک بچه چیست؟

میتوان گفت بهترین برند های پوشک بچه که جنس خوبی دارند ، پوشک بچه پریما ، مولفیکس، پوشک بچه جان به به و پمپرز می باشد و توصیه ما این است که حتما با پوست بچه خود تست های لازم را انجام دهید تا پولتان هدر نرود.

پوشک بچه با کیفیت را از کجا بخریم؟

برای خرید پوشک بچه با بهترین جنس و بالاترین رضایت مشتری با بهترین برند های روز دنیا از قبیل پریما ، جان به به، مولفیکس و پمپرزو ... زیر قیمت بازار با تضمین اصل بودن کالا میتوانید خرید اینترنتی خود را از فروشگاه اینترنتی جان به به انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما ارسال شود.

راهنمای کامل پوشک بچه + خرید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی

چرا باید از فروشگاه اینترنتی جان به به پوشک بچه خریداری کنیم؟

فروشگاه اینترنتی جان به به یکی از فروشگاه‌هایی است که خرید از آن با صرفه هست و دارای قیمت مناسب وحتی در خیلی از محصولات زیر قیمت بازار ارائه می شود، که به دلیل کیفیت بالای محصولات از محبوبیت بالایی برخوردار است. این فروشگاه اینترنتی قدیمی ترین وارد کننده لوازم بهداشتی و شوینده در شمال غرب کشور که خیلی زود توانسته جایگاه بهتری در بین کسب و کارهای اینترنتی به ویژه در حوزه لوازم شوینده و بهداشتی داشته باشد. از ویژگی های مهم دیگر فروشگاه اینترنتی جان به به ، بصورت تخصصی در زمینه ارائه کد تخفیف کسب و کار های اینترنتی با هدف ترویج خرید با کمترین هزینه بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده است.

خرید اینترنتی از جان به به در سریع ترین زمان با چند کلیک!

برای خرید اینترنتی از جان به به به ادرس اینترنتی https://janbebe.ir با بهترین جنس و بالاترین رضایت مشتری با بهترین برند های روز دنیا زیر قیمت بازار با تضمین اصل بودن کالا میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و مراحل سفارش را در پنل کاربری خود پیگیر باشید و از وضعیت سفارش مطلع شوید ، سپس بعد از بسته بندی و ارسال به مرکز پست ، سفارش درب منزل تحویل خواهید گرفت، و اطمینان حاصل کنید تمامی محصولات بعد از بررسی کیفیت ، زمان تولید و انقضای محصول توسط کارشناسان تخصصی هر حوزه سفارش ارسال خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها