مدیرعامل رجا: ۹ ماه است که برای وام گرفتن سرکاریم!

کد خبر: 1048328

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل رجا با انتقاد شدید از سیستم بانکی، گفت:حدود ۹ ماه است برای دریافت وام سرکاریم، نمی‌خواهیم که وام کرونا را خرج خرید خودرو لوکس کنیم.

مدیرعامل رجا: ۹ ماه است که برای وام گرفتن سرکاریم!

خبرگزاری تسنیم: محمد رجبی با اشاره به این که شرکت‌های حمل و نقل ریلی در شرایط مناسبی به سر نمی‌برند، اظهار کرد: حدود ۹ ماه است که به دنبال دریافت وام کرونا هستیم، اما در این مدت بانک «م» با وجود پیگیری‌های معاون رییس‌جمهور، وزیر، معاون وزیر، بانک مرکزی و... تسهیلات کرونایی ما را پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: رجا ۳۴۰۰ نفر پرسنل دارد که در این شرایط توان پرداخت حقوق آن‌ها را نداریم، این بانک ما را دیوانه کرده است. مگر ما وام را برای خرید خودرو لوکس می‌خواهیم؟

وی افزود: هر کس ما را می‌بینید می‌گوید چه صبری دارید. با آنکه وزیر به دفتر مدیرعامل بانک هم رفته، اما وام کرونایی رجا پرداخت نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: با معاون اعتبارات بانک مرکزی مکاتبات متعددی را در این باره انجام داده ایم که نتیجه آن دستور وی به مدیرعامل بانک برای پرداخت وام بوده است.

رجبی در پاسخ به این پرسش که قرار است چه میزان وام به رجا پرداخت شود، یادآور شد:گفته ایم هر چقدر می‌خواهید وام بدهید. به من گفته اند می‌توانیم ۳۱۲ میلیارد تومان وام دریافت کنیم.

وی هشدار داد: در صورت ادامه این وضعیت، شرکت رجا ورشکسته خواهد شد. در این شرایط امام زمان (عج) شرکت رجا را سرپا نگه داشته است.

وی بیان کرد: در بازار دیگر به رجا جنس نمی‌دهند و در این شرایط به ایام عید هم نزدیک می‌شویم. برای پرداخت حقوق پرسنل مجبور شدیم واگن‌های رجا را بفروشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها