مای ممبر بهترین سایت خرید ممبر تلگرام و ویو تلگرام

کد خبر: 1048332
مای ممبر بهترین سایت خرید ممبر تلگرام و ویو تلگرام

تلگرام این روزها به یک شبکة اجتماعی بسیار محبوب در بین ایرانیان تبدیل شده است. تلگرام به دلیل امنیت بالا و دیگر امکاناتی که در اختیار کسب‌وکارهای اینترنتی می‌گذارد یک بستر بسیار مناسب برای گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی است. اگر شما نیز در تلگرام فعالیت می‌کنید از این نکته آگاه هستید که اعضای کانال شما ارزشمندترین دارایی شما می‌باشند اما نکته مهم دیگر ویو پست‌های شما در تلگرام است. فرض کنید برای اولین‌بار وارد کانالی در تلگرام می‌شوید و متوجه می‌شوید که ویو پست‌های کانال موردنظر بسیار کم است. این نکته باعث کم شدن جذابیت آن کانال و در ادامه کم شدن اعتماد شما به کانال موردنظر می‌شود. اما راه‌حل چیست؟

سایت‌های بسیار زیادی در اینترنت وجود دارند که می‌توانند خدمات ویو تلگرام را به شما عرضه کنند. یکی از این سایت‌های معتبر مای ممبر است. شما می‌توانید به‌راحتی از خدمات ویو تلگرام مای ممبر بهره ببرید. اما چرا ویو تلگرام از اهمیت بالایی برخوردار است با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی این مسئله و انواع ویو تلگرام مای ممبر بپردازیم.

مای ممبر بهترین سایت خرید ممبر تلگرام و ویو تلگرام

ویو تلگرام چیست؟

شاید بهتر باشد قبل از هر چیزی بدانیم که ویو تلگرام چیست و منظور از میزان ویو یک پست چیست؟در زیر تمامی پست‌های تلگرامی سمت راست (اعم از تبلیغاتی و یا پست‌های کانال) عددی درج شده است که نشان‌دهنده تعداد افرادی است که این پست را مشاهده کرده‌اند. و شما می‌توانید از طریق علامت چشم که در پایین هر پست سمت راست وجود دارد متوجه شوید که چه تعداد از افراد عضو کانال شما آن را دیده‌اند. هر چه قدر که ویو پست های تلگرام شما بیشتر باشد به این معنا است که افراد بیشتر پست شما را دیده اند و اگر شما در حال عرضه یک محصول و یا هرچیز دیگری باشید یعنی تعداد افراد بیشتری محصولات شما را دیده اند و این مسئله به معنای مشتری های بیشتر احتمالی برای شماست و کسب و کار شما شناخته تر شده است.

پس منطقی است که ویو تلگرام یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکار در تلگرام باشد. مای ممبر می‌تواند در حل این دغدغه به شما کمک کند کافی است یک‌بار ویو تلگرام مای ممبر را امتحان کنید.

انواع ممبر تلگرام و نقش آن‌ها در ویو تلگرام

همان گونه که می‌دانید ما در تلگرام انواع ممبر متفاوتی داریم و هرکدام نقش متفاوتی در ویو تلگرام شما دارند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ممبر فیک:

همان گونه که از اسم آن پیداست ممبر فیک ممبری است که واقعی نیست. ممبر فیک ممبری بوده است که تنها با استفاده از شماره‌های مجازی ثبت‌نام‌شده و هیچ‌گونه شخص حقیقی‌ای نخواهد بود و نه‌تنها ریزش ندارد ویو هم نخواهد داشت. امروزه اکثر کانال‌های بزرگ تلگرام از این نوع ممبر استفاده می‌کنند. اکثر ممبرهای فیک شامل اسامی یکسان و یا فاقد تصویر و یا تک عکس و معمولاً تایم آنلاین آنها یکسان می‌باشد، و با زمان آنلاین آن‌ها یکسان و یا چند هفته و حتی چند ماه قبل می‌باشد. مسلماً ممبر فیک نمی‌تواند نقشی در افزایش ویو تلگرام شما داشته باشد. اگر صاحب کانالی باشید که ممبر های فیک دارد بهترین راه بالابردن ویو پست‌های آن خرید ویو تلگرام است. پیشنهاد ما به شما ویو تلگرام مای ممبر است.

ممبر واقعی:

ممبر واقعی همان گونه که از اسمش پیداست یک شخص حقیقی است. ممبرهای واقعی کاربران واقعی تلگرام هستند بنابراین داشتن این نوع ممبرها برای تمام کانال‌ها یا گروه‌های تلگرامی یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. ممبرهای واقعی می‌توانند پست‌های شما را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و تعداد ویوی پست‌های شما را بالا ببرند. همچنین اگر شما از کانال‌های تلگرامی برای فروش محصولات یا خدماتتان استفاده می‌کنید باید به‌خاطر داشته باشید که این ممبرهای واقعی هستند که می‌توانند از شما به‌صورت آنلاین خرید کنند. شما می‌توانید علاوه بر خدمات ویو تلگرام مای ممبر از خدمات خرید ممبر واقعی مای ممبر نیز بهره ببرید.

مای ممبر بهترین سایت خرید ممبر تلگرام و ویو تلگرام

ممبر پروکسی:

یکی از انواع ممبر واقعی است که بعد از فیلترینگ تلگرام مورداستفاده کاربران زیادی قرار گرفته است. کاربران با کلیک کردن بر لینک پروکسی تلگرام خود را از حالت فیلتر خارج می‌کنند اما با یک کانال جدید که حامی پروکسی است روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها می‌توانند با اختیار خود تصمیم بگیرند که در آن کانال عضو شوند یا نه. اگر کاربران تصمیم بگیرند که در آن کانال عضو شوند به دلیل اینکه محتوای آن کانال را پسندیده‌اند و شخصاً تصمیم گرفته‌اند که در آن کانال بمانند پس در آن کانال فعالیت داشته و پست‌هایی که کانال منتشر می‌کند را می‌خوانند و تأثیر مستقیم در افزایش میزان ویو کانال تلگرام کانال خواهند داشت. مای ممبر خدمات ممبر پروکسی را نیز در ویو تلگرام مای ممبر به شما ارائه می‌کند.

ممبر پاپ‌آپ:

ممبر واقعی و اختیاری است که زمانی که کاربران در حال کارکردن با گوشی موبایل خود هستند اعلانی دریافت می‌کنند که حاوی معرفی یک کانال جدید است. آن‌ها می‌توانند با مشاهده پست‌ها تصمیم بگیرند که در آن کانال عضو شوند یا نه. عضویت کاربران جدید در این کانال به منزله افزایش ممبر و افزایش بازدید از پست‌های کانال خواهد بود. مای ممبر خدمات ممبر پاپ اپ را نیز در ویو تلگرام مای ممبر به شما ارائه میکند.

ممبر اد اجباری:

برای افرادی کاربرد دارد که از نسخه‌های غیررسمی تلگرام استفاده می‌کنند. این کاربران زمانی که وارد اکانت تلگرام خود می‌شوند کانال‌هایی را در لیست خود مشاهده می‌کنند که هرگز در آن‌ها عضو نشده‌اند. یکی از ویژگی‌های این شیوه از ممبرگیری این است که به دلیل عدم اختیار کاربران در عضویت کانال امکان دارد میزان ریزش آن زیاد باشد و گاهاً افراد متوجه نمی‌شوند که در این کانال عضو شده‌اند؛ پس میزان ویو از پست‌ها افزایش چندانی نخواهد داشت. مای ممبر خدمات ممبر اد اجباری را نیز در ویو تلگرام مای ممبر به شما ارائه می‌کند.

چه زمانی نیاز به خرید ویو تلگرام داریم؟

شاید این سؤال شما نیز باشد که چه زمانی باید ویو تلگرام بخرید. این سؤال جواب مشخصی ندارد ولی این واضح است که هر چه‌قدر ویو تلگرام شما بیشتر باشد پیشرفت کسب‌وکار شما و شناخته شدن شما توسط مخاطبانتان نیز بیشتر خواهد بود. همان گونه که در بالا نیز اشاره کردیم زمانی که مشتری یا مخاطب شما برای اولین‌بار وارد کانال شما می‌شود و با ویو های کم پست‌های شما مواجه مشود اعتماد او به کسب‌وکار شما کم می‌شود اما اگر برعکس این داستان اتفاق بیفتد وبا ویو ها زیاد پست‌های شما مواجه شود بهتر و بیشتر می‌تواند به کسب‌وکار شما اعتماد کند و از شما خرید کند و یا شما را به دوستانش معرفی کند و به بقیه توصیه کند که از شما خرید کنند.

اما اگر بخواهیم به‌طورکلی پاسخ شما را بدهیم خرید ویو تلگرام مای ممبر برای مواقعی است که اعضای کانال تلگرام شما فیک هستند و کانال شما دارای تضاد در تعداد ویو و اعضای شما است. اگر ممبر های شما فیک باشد و مخاطب وارد کانال شود و ببیند که باوجوداینکه شما از تعداد اعضای زیادی برخوردار هستید اما تعداد ویو های پست‌های شما بسیار پایین است متوجه می‌شود که ممبر های شما فیک هستند و اعتمادش را به کانال شما از دست می‌دهد پس اگر شما نیز دارای کانال تلگرامی با اعضای فیک هستید پیشنهاد ما به شما خرید ویو تلگرام مای ممبر است تا بتوانید این تضاد را برطرف کنید و اعتماد مشتری یا مخاطب خودتان را جلب کنید.

مای ممبر بهترین سایت خرید ممبر تلگرام و ویو تلگرام

نقش ویو پست تلگرام در ارتقا کسب‌وکار شما:

اگر از مسئله ویو پست‌های کانال شما عبور کنیم گاهی شما اقدام به تبلیغات کسب‌وکار یا فروشگاه خود در تلگرام می‌کنید این تبلیغات می‌تواند در قالب یک پست یا یک اینفوگرافیک و یا هر چیز دیگری در تلگرام باشد. مسلماً این تبلیغ باید باعث شود که اعضای کانال شما و در ادامه مشتریان شما بیشتر شود پس خیلی اهمیت دارد که این تبلیغ و یا پست از ویو خوبی برخوردار باشد تا بقیه هم ترغیب به دنبال‌کردن کانال شما در تلگرام شوند این زمان است که خرید ویو تلگرام مای ممبر می‌تواند به شما کمک کند. اگر شما یک پست تبلیغاتی در تلگرام ببینید گذشته از آن که متن این تبلیغ چه‌قدر جذاب است و یا چه میزان خلاقانه است شما به میزان ویو این تبلیغ نیز نگاه می‌کنید اگر ویو این پست کم باشد آیا ترغیب می‌شوید که روی آن کلیک کنید و کانال مرد نظر را دنبال کنید؟

حال تصور کنید که تبلیغی را در تلگرام می‌بینید که دارای ویو زیادی است آیا حاضر هستید روی آن کلیک کنید و کانال آن را دنبال کنید؟

مسلماً جواب شما مثبت است. پس اگر شما نیز نیاز به خرید ویو تلگرام دارید ویو تلگرام مای ممبر را امتحان کنید. مای ممبر علاوه بر ویو تلگرام می‌تواند به شما در بالابردن اعضای کانال تلگرامتان نیز کمک کند.

انواع ویو پست تلگرام:

همان طور که انواع مختلف ممبر تلگرام داریم ویو پست تلگرام نیز انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید در مای ممبر انواع ویو تلگرام مای ممبر را خریداری کنید. ویو تلگرام مای ممبر شامل ویو واقعی تلگرام و ویو فیک تلگرام مای ممبر می‌باشد ولی این دو چه تفاوتی باهم دارند؟

همان طور که در بالا به توضیح ممبر فیک و ممبر واقعی پرداختیم ویو واقعی و ویو فیک نیز همانند همان‌ها هستند به این معنی که ویو فیک تلگرام توسط ممبر های فیک انجام می‌شود و ویو واقعی توسط ممبر های فیک تلگرام انجام می‌شود.

حتماً شما نیز به این مسئله فکر می‌کنید که کدام‌یک بهتر است ویو فیک یا ویو واقعی تلگرام؟

این مسئله نیز تا حدی بسته به نیاز و شرایط کانال تلگرام شما است. شاید شما بخواهید برای پست تبلیغاتی خود ویو بخرید و یا ویو پست‌هایی که شامل یک محصول است که قصد دارید آن را به فروش برسانید مسلماً ویو واقعی بیشتر به کار شما می‌آید اما گاهی صرفاً می‌خواهید که ویو پست‌های شما بیشتر شود و شما در حال ارائه یک محصول نیستید در این جا چندان فرقی نمی‌کند که از خدمات ویو فیک و یا واقعی بهره ببرید. اما مسلماً ویو واقعی مؤثرتر است زیرا اگر شخصی حقیقی پست شما را ببیند و آن را بپسندد می‌تواند برای دوستان خود نیز ارسال کند و این به معنی بالارفتن اعضای کانال تلگرام شما و به دنبال آن بالارفتن ویو واقعی پست‌های شما می‌شود.

مای ممبر می‌تواند تمام خدمات مربوط به ممبر تلگرام و ویو پست تلگرام را با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه کند. پس وقت را تلف نکنید و برای بالابردن ویو تلگرام خودتان از خدمات ویو تلگرام مای ممبر استفاده کنید.

مای ممبر بهترین سایت خرید ممبر تلگرام و ویو تلگرام

آسان‌ترین روش افزایش ویو پست تلگرام چیست؟

یکی از آسان‌ترین راه‌هایی که می‌توانید برای افزایش ویو پست‌های تلگرام خودتان از آن استفاده کنید ربات مای سین است. مای سین یک ربات است که شما می‌توانید علاوه بر خدمات ویو تلگرام مای ممبر از آن نیز استفاده کنید.

برای افزایش آسان و سریع بازدید پست‌های کانال خود از ربات مای سین (postviews_bot@) استفاده کنید. مای سین رباتی هست که شما می‌توانید با استفاده از آن خودتان برای پست‌های کانالتان در هر لحظه از شبانه‌روز به هر تعداد دلخواه ویو بزنید. با استفاده از ربات مای سین می‌توانید تنظیم کنید که به‌محض انتشار پست در کانالتان، مای سین خودش به‌صورت اتومات به تعداد و سرعتی که شما آن را تنظیم کرده‌اید، پست منتشرشده را ویو می‌زند به همین راحتی. اکنون شاید برای شما این سؤال پیش‌آمده باشد که برای استفاده از ربات مای سین باید چه کاری انجام دهید؟

کافی است وارد تلگرام تان بشوید و آیدی postviews_bot@ رو جستجو کنید تا ربات مای سین به شما نمایش داده شود و یا با شماره 09923140672 تماس بگیرید تا کارشناسان مای ممبر شما را راهنمایی بکنند.

تلگرام یک پلتفرم ایده ال برای رشد و توسعه کسب‌وکارها مخصوصاً بیزینس‌‌های نوپا است. اما یکی از استراتژی‌هایی که باید برای رشد کانال و یا جذب ممبرهای واقعی داشته باشید، افزایش ممبر تلگرام و یا ویو برای پست‌های تلگرام است. اگر با وجود داشتن ممبرهای زیاد و واقعی پست‌هایتان بازدید بالایی ندارد، می‌توانید با خرید ویو تلگرام مای ممبر این بازدید را بالا برده و اعتماد کاربران خود را افزایش دهید. وقت را تلف نکنید و خدمات ویو تلگرام مای ممبر را امتحان کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها