مشاوره تلفنی رایگان

کد خبر: 1048959
مشاوره تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی رایگان

علی ناییج مدیر و موسس گروه مشاوران مالیم که اولین سامانه ای مشاوره ای کشور را به صورت کاملا هوشمند طراحی کرده است در زمینه ای مشاوره تلفنی اینگونه عنوان کرد خدمات مشاوره گروه مشاوران مالیم می باشد.

مشاوره خانواده ، که ممکن است شامل مشاوره ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانی ، مشاوره طلاق ، خیانت یا رابطه زناشویی باشد. بدون شک این مشکلات می تواند برای هر یک از ما که به آنها نیاز داریم بوجود آید. یک مشاورروانشناس داشته باشید که راه حل ارائه دهد

در معالجه بیماری های روانی ، مشاوره افسردگی ، اضطراب-استرس ، ترس ، مشکل وحشت (فوبیا) ، این مشکلات مطمئناً نیاز به درمان منظم دارند ، اما تجربه نشان می دهد که بعضی اوقات جلسات مشاوره تلفنی درمان را شروع می کنند. انجام این کار بسیار مفید است. این باعث کاهش قابل توجه مقاومت انسان در برابر درمان موثر و یکنواخت شده است

مشاوره ویژه کودکان ، مشاوره نوجوانان. خانواده های کودکان c نوجوانان عمدتاً به دلیل آگاهی اندک از روند رشد کودک دچار مشکل می شوند کمبود دانش در زمینه برخورد با بزرگسالان ناکامی های گاه به گاه در مشاوره اضطراری.

ما همچنین موارد آموزشی را ارائه داده ایم: مشاوره شغلی برای عزیزانی که در حال یادگیری یا آماده شدن برای کار جدید هستند ، بنابراین شما می توانید با آرامش به مراحل خود برای موفقیت فکر کنید.

در صورت محدودیت در مشاوره خانواده تلفنی ، مشکلات شخصی ، خانواده نیز از طریق مشاوره تلفنی قابل حل است.

خانمها و آقایان ، کلیه خدمات فوق می توانند بصورت تلفنی یا حضوری مورد استفاده قرار گیرند.

نحوه برقراری ارتباط با مشاوران تلفنی

مشاوره روانشناسی تلفنی توسط شخص انجام می شود ، در صورت امکان پرداخت پس از دو ماه: شماره مشاوره روانشناسی: 9099075243

تماس با روانشناس تلفنی فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر است

مرکز مشاوره تلفنی رایگان

خدمات روانشناختی به صورت مشاوره تلفنی (مشاوره شخصی) برای کسانی صورت می گیرد که به دلیل شرایطی که دارند ، نمی توانند شخصاً به روانشناس مراجعه کنند. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا همراه و همدم همیشگی شما برای راحتی و آرامش شما باشیم.

چرا مشاوره تلفنی؟

مطمئناً همه ما در زندگی خود مشکلات ساده یا حتی گاهی مشکلات جدی داریم.

اگر به مرور زمان نسبت به مشکلاتی که در پیرامون ما بوجود می آید بی تفاوت باشیم ، مشکلات ساده و پیشرونده فراوان خواهند شد و در بعضی موارد ، بی احتیاطی ما می تواند منجر به موارد غیرقابل جایگزینی شود. مشاوره تلفنی فقط برای کسانی نیست که نمی توانند.

یک فرد به یک کلینیک روانپزشکی مراجعه می کند - مشاوره خانواده در مواردی که افراد از نظر روانشناختی آماده حضور در جلسات مشاوره نیستند و یا در مورد برخی مسائل شخصاً با آنها صحبت نمی کنند ، این کار دشوار ، غیرممکن است. ممکن است رفتار کودک یا نوجوان شما را نشان ندهد.

برای حل مشکل به نکات سریع آنلاین نیاز دارید. می توان گفت که پس از مراجعه به جلسات مشاوره ، 70 درصد افرادی که از مشاوره تلفنی ما استفاده می کنند ، قطعاً از طریق مشاوران روانشناسی راه حل علمی و راحت تری پیدا خواهید کرد.

این می تواند از کسانی که از نظر علمی بیشتر از توصیه های افراد دارای مهارت علمی در این زمینه برخوردار هستند ، مشاوره بگیرد ، آنها فقط می توانند مشکل را با راه حل اشتباه پیچیده کنند.

چرا گزینه جدیدی برای مشاوره تلفنی رایگان وجود دارد؟

بهترین مشاوره تلفنی رایگان

شما می توانید در هر زمینه حرفه ای بهترین مشاوره تلفنی را از ما بخواهید. ما قول می دهیم در کلینیک های روانشناسی ما به طور حرفه ای از مشاوران روانشناسی خود در هر زمینه ای نمایندگی خواهیم کرد.

به عنوان مثال ، ما تخصصی ترین راه حل را در زمینه مشاوره تلفنی برای نوجوانان کودک ، پزشکی خانوادگی ، مشاوره تلفنی پزشکی زوج درمانی به شما ارائه خواهیم داد.

ابزارهای موجود برای برقراری ارتباط تلفنی از طریق خانواده به مشاور در ارائه خدمات بهتر کمک می کند و این امر کیفیت ارتباطات و مشاوره خانواده را بهبود می بخشد. همچنین ، مشاوران با این روش ها سازگار شده اند ، بنابراین تمام روش های این بخش به طور کامل بررسی شده است.

یکی از روش های درمانی ارائه آموزش به افرادی است که بر این اساس هستند و چند بار به مشاور مشتری اختصاص یافته است ، آیا مشکل آنها حل شده است یا خیر؟ این موارد در مراکز مشاوره تلفنی موجود است که می تواند به راحتی مشکلات مشتری را برطرف کند.

علاوه بر حل مسئله ، آموزش خواهید دید

توصیه ما برای حل مشکلات نیست. بعضی اوقات خانواده ها به آموزش های لازم نیاز دارند تا بتوانند با چنین مشکلاتی کنار بیایند. آموزش همچنین می تواند از طریق تلفن انجام شود و ما همچنین پرونده های آموزشی را برای خانواده های آنلاین و دیگران ارسال می کنیم.

هیچ هزینه اضافی دریافت نمی شود

وقتی برای مشاوره چهره مراجعه می کنید ، نمی توان آنها را لغو کرد. به عنوان مثال ، ممکن است در شهری زندگی کنیم که مشاوره خانوادگی در آن خوب نیست ، بنابراین ممکن است لازم باشد برای حل مشکل خود به دولت یا شهر دیگری بروید.

در این موارد ، شما باید هزینه سفر را بپردازید و از سایر هزینه ها نیز مراقبت کنید. اما در تهیه یک برنامه تلفنی اینگونه نیست ، زیرا ممکن است در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

و در صورت لزوم ، ما یک درمان جامع را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید درمان رو در رو ادامه دهید. به عنوان مثال ، در رابطه با مشکلات خانوادگی ، زوج درمانی می توانید از خدمات جامع ما استفاده کنید.

در زمینه استرس و اضطراب ، در صورت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید علاوه بر نوروفیدبک ، از روان درمانی نیز استفاده کنید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها