آفیس 365 اورجینال: مقایسه قیمت$ با امکانات

کد خبر: 1048960
آفیس 365 اورجینال: مقایسه قیمت$ با امکانات

آفیس 365 اورجینال: مقایسه قیمت$ با امکانات

آفیس 365 درواقع مجموعه‌ای از چند نرم‌افزار مانند ورد، اکسل، پاورپوینت و ... است که قابلیت اجرا بر روی همه پلتفرم‌ها را دارد و صرفاً مخصوص سیستم عامل ویندوز طراحی نشده است.

درواقع کاربران با استفاده از آفیس 365 به راحتی می‌توانند از امکانات چندین برنامه در قالب یک نرم‌افزار استفاده کنند.

شرکت مایکروسافت همیشه در نسخه‌های جدید آفیس 365 امکانات جدیدی را به برنامه اضافه می‌کند و برای اینکه از تمام خدمات این نرم‌افزار بهره‌مند شوید، بهتر است آخرین نسخه برنامه آفیس 365 را تهیه کنید.

آفیس 365 نسخه‌های مختلفی دارد و به همین منظور قیمت هرکدام از این نسخه‌ها با یکدیگر متفاوت است.

اگر به دنبال خرید آفیس 365 اورجینال هستید، به شما Office 365 Personal را پیشنهاد می‌کنیم که از امکانات و خدمات بروز و هوشمندی بهره‌مند است.

نرم‌افزار Office 365 Personal قیمت مناسبی دارد که با شرایط مناسبی می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

لازم به ذکر است که برای دسترسی به نرم‌افزار آفیس 365 باید هرساله حق اشتراک آن را تمدید کنید که در صورت تمدید نکردن اشتراک، تمامی امکانات و خدمات برنامه برای شما لغو خواهد شد.

سعی کنید برای خرید لایسنس آفیس 365 به فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مراجعه کنید، چرا که سایت‌های جعلی نسخه اصلی نرم‌افزار را در اختیار شما قرار نمی‌دهند و به همین دلیل نمی‌توانید از تمام امکانات نرم‌افزار آفیس 365 استفاده کنید.

علاوه بر این سایت‌های معتبر اینترنتی نرم‌افزار آفیس 365 را باقیمت‌های مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهند و با خرید از این سایت‌ها از تخفیف‌ها ویژه‌ای نیز بهره‌مند می‌شوید.

البته در مواردی خاص می‌توانید از امکانات آفیس 365 به صورت رایگان استفاده کنید و دیگر لازم نیست هزینه‌ای بابت استفاده از خدمات این نرم‌افزار پرداخت کنید.

شاید برای شما استفاده رایگان از برنامه آفیس 365 جالب باشد، اما این امر شدنی است و در حال حاضر کاربران زیادی در سراسر دنیا به صورت کاملاً رایگان از خدمات و امکانات این نرم‌افزار استفاده می‌کنند.

سؤال اغلب کاربران این است که اگر امکان دسترسی رایگان به آفیس 365 وجود دارد، چرا باید برای استفاده از این نرم‌افزار هزینه‌ای پرداخت شود؟

درواقع کاربرانی که به صورت رایگان از آفیس 365 استفاده می‌کنند، با محدودیت‌های فراوانی روبرو می‌شوند و نمی‌توانند از تمام امکانات برنامه استفاده کنند و قطعاً نسخه پولی این برنامه مزیت‌های فراوانی دارد و کاربران از امکانات بیشتری نیز برخوردار می‌شوند.

اگر قصد استفاده از تمام خدمات این نرم‌افزار را دارید، باید نسخه پولی آن را خریداری کنید ولی اگر تمایل دارید به برخی قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشید، نسخه رایگان برای شما مناسب است.

عناوینی که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهد شد، به شرح زیر است:

  • آشنایی بیشتر با نرم‌افزار آفیس 365
  • بررسی امکانات کلی نرم‌افزار Office 365

آفیس 365 اورجینال: مقایسه قیمت$ با امکانات

آشنایی بیشتر با نرم‌افزار آفیس 365

شرکت مایکروسافت تقریباً در سال 2015 از نرم‌افزار آفیس 365 رونمایی کرد که با استقبال انبوه کاربران از سراسر دنیا روبرو شد.

قیمت مناسب و داشتن امکانات منحصر به فرد، دلایل اصلی استقبال از نرم‌افزار آفیس 365 محسوب می‌شود و با توجه به اینکه هرساله شرکت مایکروسافت امکانات جدیدی را به برنامه اضافه می‌کند، اما شاهد افزایش قیمت این نرم‌افزار نیستیم و با همان قیمت اولیه در سراسر دنیا عرضه می‌شود.

این نرم‌افزار همانند سایر برنامه‌های مطرح دنیا، منتقدان و موافقان زیادی داشت که برخی برنامه نویسان از نحوه عملکرد و کارایی این برنامه انتقادات زیادی به عمل آوردند.

یکی از نقدهای شدیدی که از شرکت مایکروسافت در سال 2015 شد، ندادن اطلاعات کافی درمورد برنامه office 365 بود و این مسئله موجب شد اغلب کاربران عملکرد و کارایی آفیس 365 را با آفیس آنلاین یکی در نظر بگیرند که مایکروسافت در سال‌های بعد اطلاعات بهتری در اختیار کاربران قرار داد و تا حدود زیادی این مشکل برطرف شد.

همچنین مایکروسافت در سال‌های بعد امکانات و قابلیت‌های زیادی را به آفیس 365 اضافه کرد که موجب استقبال بیشتر کاربران نیز شد.

درواقع همیشه در نسخه‌های بروز آفیس 365، خدمات جدیدی به برنامه اضافه می‌شود و این باعث می‌شود روزبه‌روز به کاربران این برنامه افزوده شود و همه افراد بتوانند از قابلیت‌های آن نهایت استفاده را ببرند.

تا به این لحظه آفیس 365 عملکرد بسیار خوبی داشته است و کاربران از امکانات این برنامه رضایت کافی داشته‌اند.

مدت زمان استفاده از برنامه آفیس 365، تقریباً یک سال است و بعد از گذشت این مدت کاربران باید دوباره حق اشتراک سالیانه تهیه کنند تا بتوانند به خدمات این برنامه دسترسی داشته باشند.

اغلب نرم‌افزارهای office 365 از قبیل اکسل، پاورپوینت، ورد، اوت لوک و ... نیازی به اینترنت ندارند و کاربران به راحتی می‌توانند بدون اتصال به اینترنت از خدمات آن‌ها نیز استفاده کنند.

بررسی امکانات کلی نرم‌افزار Office 365

آفیس 365 اورجینال: مقایسه قیمت$ با امکانات

برای آشنایی بیشتر شما با عملکرد و کارایی Office 365، در این بخش قصد داریم به امکانات و خدمات نرم‌افزار آفیس 365 بپردازیم که در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص خواهیم داد.

در آفیس 365 برنامه‌ای تحت عنوان outlook وجود دارد که به راحتی می‌توانید مدیریت ایمیل‌های خود را برعهده داشته باشید.

برای استفاده از این برنامه می‌بایست در ابتدا ایمیل خود را به نرم‌افزار متصل کنید تا بتوانید استفاده مناسبی از سرورهای مایکروسافت داشته باشید.

گزینه‌ای دیگر به نام people در آفیس 365 وجود دارد که می‌توانید لیست افراد و مخاطبان خود را مشاهده کنید یا با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

تقویم یا calendar یکی دیگر از امکانات این نرم‌افزار محسوب می‌شود که می‌توانید به‌وسیله آن اتفاقات مهم روز دنیا را کنترل و بررسی کنید.

از دیگر امکانات آفیس 365 می‌توان به بخش Yammer اشاره کرد که تمامی فایل‌های شما در این قسمت قرار دارد و می‌توانید فایل‌های مورد نیاز خود را در آن ذخیره سازی کنید و همچنین مدیریت پیام‌های خود را نیز انجام دهید.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه امکانات نرم‌افزار آفیس 365 کسب کنید، می‌توانید به وب سایت www.microsoftme.ir/office-365/ مراجعه فرمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها