درب اتوماتیک درتیس

کد خبر: 1048999
درب اتوماتیک درتیس

درب‌های اتوماتیک امروزه کاربرد گسترده‌ای در اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها و ساختمان‌های پرترافیک دارند. درب اتوماتیک انواع مختلفی دارد که شامل درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک گردان، درب اتوماتیک پارکینگ و.. می‌شود، هرکدام از این درب های برقی کاربری خود را دارا هستند و مزایای مخصوص به خود را دارند.

درب اتوماتیک کشویی و کاربرد آن

درب اتوماتیک کشویی همانطور که از نامش پیداست به صورت کشویی یا ریلی باز و بسته می‌شوند، از جمله دربهای اتوماتیک بسیار پرطرفدار و محبوب محسوب می‌شود و بنا به نوع کاربری وفضای مورد نظر به صورت های زیر موجود می باشد.

درب اتوماتیک درتیس

درب اتوماتیک تک لت که باید به میزان عرض ورودی، فضا برای حرکت درب وجود داشته باشد.

درب اتوماتیک دو لت:که هم می تواند هر دو لت درب متحرک باشد وبه سمت چپ وراست باز شوند وهم می تواند یک لت ثابت ویک لت متحرک باشد.

درب اتوماتیک سه لت:در این حالت نیز میتوان دولت متحرک ویک لت ثابت داشت و یا دولت ثابت ویک لت متحرک داشت.

درب اتوماتیک چهار لت:در این حالت از درب برقی دولت میانی به صورت چپ وراست باز می شوند ودولت کناری ثابت می مانند. معمولادرب‌های چهارلنگه برای محیط‌های بزرگ و پررفت و آمد مناسب است.

درب اتوماتیک اسلایدینگ دامنه کاربری وسیعی دارند و در مکان‌های کوچک و بزرگ قابلیت اجرا دارند، این درب‌ها حتی برای استفاده در ساختمان‌های مسکونی نیز مناسب هستند. درب اتوماتیک اسلایدینگ نوعی از درب اتوماتیک شیشه ای است که بیشترین محبوبیت را در میان انواع درب‌های اتوماتیک دارا است و در بیشتر اماکن از این نوع درب استفاده می‌شود.

عملکرد درب‌های اتوماتیک یا اسلایدینگ چگونه است؟

این درب‌ها دارای یک حرکت افقی هستند، به همین دلیل هم فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز ندارند. دربهای اسلایدینگ غالبا از جنس شیشه سکوریت بوده و روی ریل‌های عرضی قرار دارند و با کمک موتورهای قوی حرکت می‌کنند و اغلب آنها به سنسورهای کنترل سرعت مجهز هستند.

ویژگی درب‌های اتوماتیک شیشه ای

مهمترین ویژگی درب‌ اتوماتیک شیشه ای امنیت بالای آنها است. نکته مهم بعدی در خصوص درب‌های اتوماتیک این است که فضای بسیار محدودی را اشغال می‌کنند ، ساخت آنها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی بوده، مقاومت بالا و استحکام در مقابل گرما و سرما و ضربه از دیگر ویژگی‌های درب اتوماتیک است که باعث می‌شود از درب های دستی متمایز شوند.

استفاده از درب‌های اتوماتیک در مکان‌های پرتردد باعث می شود که ترافیک رفت و آمد ایجاد نشود و از آنجایی که این درب‌ها دارای سنسور بوده و فقط در زمان رفت و آمد افراد باز می‌شود از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کند.

درب‌های اتوماتیک در مدل‌های متنوع و در ابعاد مختلف قابل تولید است، به همین دلیل می‌توان از آنها در همه اماکن استفاده کرد. نصب و راه‌اندازی این درب‌ها آسان است و هزینه چندانی ندارد ضمن این که در مدت زمان کوتاهی این کار انجام می‌شود و هزینه نگهداری و تعمیرات چندانی نیز ندارد.

عملکرد این درب‌ها به نصب صحیح و اصولی آنها بستگی دارد، به همین دلیل بهتر است برای نصب درب اتوماتیک کشویی و درب‌های اسلایدینگ از افراد متخصص کمک بگیرید.شرکت درتیس یکی از برترین شرکتها در زمینه ی مشاوره،نصب وراه اندازی در بهای اتوماتیک وشیشه ای می باشد که با سابقه ی چندین ساله در این زمینه یار وهمراه شما است.

جهت اطلاعات بیشتر به سات درتیس به نشانی https://doortis.ir/ مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها