ماجرای برخورد با خانواده شهید رضایی نژاد در هواپیما

کد خبر: 1049490

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: برخورد سلیقه‌ای باعث ایجاد مشکل در هنگام سوار شدن خانواده رضایی نژاد شد.

ماجرای برخورد با خانواده شهید رضایی نژاد در هواپیما

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ، با بیان اینکه احراز هویت مسافر طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشور و همچنین طبق قوانین ایکائو در هنگام پرواز ضروری و الزامی است، گفت: متاسفانه چند روز پیش اتفاقی برای خانواده شهید رضایی نژاد در هنگام سوار شدن به هواپیما  در مسیر مشهد _تهران رخ داد که  این اتفاق کاملا غیر عمد بوده و مسئول شرکت هواپیمایی کاسپین در این مورد سلیقه‌ای عمل کرده که  در این مورد کاملاً برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشور به شرکت کاسپین تذکرات لازم را داده است، تصریح کرد: مسئولان شرکت هواپیمایی کاسپین را به سازمان هواپیمایی کشوری دعوت کردیم تا توضیحات لازم را ارائه دهند.

این مقام مسئول تاکید کرد: مسئول شرکت هواپیمایی کاسپین از خانم شهره پیرانی برگه حضانت فرزند را خواسته که دریافت این برگه به هیچ عنوان ضرورتی نداشته و مسئول این ایرلاین در این رابطه سلیقه‌ای عمل کرده است.

ذیبخش توضیح داد: در قانون سازمان هواپیمایی کشور احراز هویت تمامی مسافران ضروری است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به اینکه در این پرواز خانم شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد شناسنامه خود را ارائه کرده اما فرزند او آرمیتا رضایی نژاد عکسی در شناسنامه‌ نداشته‌اند، افزود:  باید هویت آرمیتا برای مسئولان این شرکت تایید می‌شد بنابراین برخی ناهماهنگی در هنگام ورود ایجاد شد که کاملا غیر عمد بود.

ذیبخش تاکید کرد: به هیچ عنوان فرد مسئول قصد اذیت و یا ایجاد مشکل برای این خانواده را نداشته است و ما به زودی از خانواده رضایی نژاد در این خصوص دلجویی و عذر خواهی خواهیم کرد.

براساس این گزارش چندی پیش همسر شهید رضایی نژاد در پست اینستاگرامی اعلام کرده بود که در پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی کاسپین در هنگام ورود به هواپیما گفته‌اند که باید هویت فرزند او آرمیتا رضایی نژاد مشخص و تایید شود که همین موضوع باعث ایجاد مشکل در هنگام سوار شدن شده است.

او در این پست اینستاگرامی اعلام کرد که از مسئول این شرکت هواپیمایی ماده و یا قانون در این رابطه درخواست کرده که مسئول این ماده قانونی یا اساسنامه‌ای را به او نشان نداده است.

به دنبال انتشار این پست برخی از نمایندگان درخواست پیگیری کردند که در همین رابطه سازمان هواپیمایی کشور به سرعت به موضوع ورود و رسیدگی کرد که البته طبق قوانین ایکائو احراز هویت مسافر در هنگام  ورود به پرواز جهت افزایش امنیت سفر  و مسافران ضروری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها