حباب ربع سکه ترمز برید

کد خبر: 1050726

هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری نیز ۵ میلیون و۴۹ هزار تومان، ارزش‌گذاری شده است.

حباب ربع سکه ترمز برید

خبرآنلاین: افزایش نرخ ارز سبب شده تا قیمت ها در بازار سکه و طلا، روند صعودی طی کند به طوری که هر سکه امامی در مرز کانال ۱۲ میلیون ایستاده و با نرخ ۱۱ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان معامله می شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار یک میلیون و۱۶۹ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش می شود و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش دارد.

هر انس طلای در بازار جهانی هم ۱.۸۲۴.۶۲ دلار معامله می شود.در بازار داخلی هر سکه بهارآزادی ۱۱ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۹۰۰ تومان، هر نیم سکه ۶میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه های گرمی هم ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

حباب سکه امامی در بازار برابر با ۷۴۰ تومان، حباب سکه بهار آزادی ۴۴۱ هزار تومان، حباب نیم سکه یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، حباب ربع سکه یک میلیون و ۷۰۸ هزار تومان و حباب سکه های گرمی هم معادل یک میلیون و ۱۳۴ هزار تومان است.

در صرافی‌های رسمی  هر دلار آمریکا به قیمت ۲۴ هزار و ۹۸۰ تومان و هر یورو  نیز به نرخ ۳۰ هزار و  ۲۷۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین نرخ خرید دلار در صرافی های رسمی ۲۴ هزار و ۴۸۰ تومان و هر یورو را ۲۹ هزار و ۷۷۰  تومان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها