با توجه به کرونا تور نوروز 1400 در کدام شهرها برگزار می شود؟

کد خبر: 1050784

صنعت گردشگری در کل دنیا به عنوان مهمترین صنعت، در زمان شیوع ویروس کرونا متحمل ضرر و زیان های سنگینی شد. بطوریکه بعضی از مقاصد از همان اواسط تابستان تصمیم به بازگشایی مرزهای خود کرده اند و پروازهای این مقاصد محبوب مثل تورهای استانبول، آنتالیا نیز از همان زمان نیز از فرودگاه امام خمینی برگزار گردید. نوروز امسال هم قطعا شاهد برگزاری تور استانبول نوروز 1400 و همچنین تورهای آنتالیا نوروز 1400 و نیز تورهای داخلی مثل تور کیش نوروز و... هستیم و نیز احتمالا برگزاری سایر تورهای نوروزی هم در تعطیلات عید امسال وجود دارد. پیشنهاد ما این است که تور نوروز 1400 را حتما از یک ماه قبل رزرو کنید. در حالت عادی، اختلاف قیمت تورهای نوروزی با تورهای دیگر زمان های سال، حدود 2 تا 3 برابر می‌ شود و نیز توجه داشته باشید که این اختلاف قیمت فقط به بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت ختم نمی ‌شود و خرید  کردن، تهیه سوغاتی ‌ها و خورد و خوراک نیز در ایام عید افزایش قیمت قابل توجهی می یابد.

 

11

 

بهترین زمان خرید تورهای نوروز 1400 چه زمانی است؟

در ابتدا باید بدانید که همه ‌چیز به مقصد شما بستگی دارد، مثلا اگر متقاضی تورهای مقاصدی که نیاز به اخذ ویزا دارند باشید، باید حدودا 2 تا 3 ماه قبل از سفر برای خرید تور مورد نظر خود اقدام کنید؛ چرا که از این مدت زمان حدودا 1 ماه برای جوابدهی به درخواست ویزا و حدودا 20 روز برای تعیین وقت سفارت در نظر گرفته شده است. اما اگر متقاضی تورهای داخلی نوروز و یا تورهای ترکیه مثل تور استانبول یا تور آنتالیا و... هستید، بهتر است از اوایل بهمن ماه به فکر خرید تور نوروزی 1400 خود باشید. البته که اگر برنامه سفری شما برای نیمه دوم تعطیلات است، شاید بتوانید در نیمه اول تعطیلات نیز تور خود را نیز خریداری کنید. ضمنا در صورتی که تمایل دارید در ایام نوروز به شهرهای ترکیه سفر کنید، بهتر است چند ماه قبل از سفر بلیط رفت و برگشت خود را رزرو کنید و برای رزرو هتل نیز 1 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید.

تور استانبول نوروز 1400، بهترین انتخاب برای یک سفر بهاری

استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، هر ساله میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از کشورمان می باشد. به همین دلیل با آغاز فصل بهار و در ایام نوروز، فستیوال‌ ها و جشنواره‌ های نوروزی بسیاری در استانبول برگزار می ‌شود که لذت سفر شما را دوچندان می کند. توجه داشته باشید که مقرون به صرفه ترین مدت زمان اقامت در تور نوروز استانبول 3 شب می ‌باشد؛ چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت بیشتر از 3 شب برای شما به‌ صرفه نیست و اختلاف قیمت آن بسیار زیاد می شود.  همچنین هزینه قیمت تور استانبول نوروز 1400 به 2 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل انتخابی شما بستگی دارد. از شهرهای ایرانی به سمت شهر جذاب و دوست داشتنی استانبول ایرلاین ‌های ماهان، تابان، ایران ‌ایر، ایران ‌ایرتور، قشم ‌ایر ، پگاسوس، ترکیش و ... پرواز در طول هفته دارند. ضمنا هزینه پرواز با ایرلاین‌ های ایرانی پایین تر از هزینه پرواز با ایرلاین‌ های خارجی میباشد که لبته پرواز غیرمستقیم به سمت استانبول نیز داریم که سفر با این پروازها زیاد منطقی بشمار نمی رود!

 

 

12

از آنجایی که امسال تورهای خارجی نوروز 1400 بصورت محدودی برگزار می شود و فعلا در حوزه شهرهای مختلف ترکیه اعم از استانبول ، آنتالیا ، مارماریس ، ازمیر و همچنین ارمنستان ، عمان و... که اعلام آمادگی کرده اند برگزار می گردد. به همین جهت شما متنوع ترین تورهای استانبول را می توانید شاهد باشید البته سفر به این شهر با رعایت پورتکل های وزارت بهداشت انجام خواهد پذیرفت. البته با توجه به نوسانات نرخ ارز و اینکه تعداد زیادی از مسافران به دنبال تورهای ارزان قیمت به مقصد استانبول هستند، پیشنهاد ما این است که با مشورت با کارشناسان نامی گشت می توانید با بهترین قیمت ها تورهای نوروزی استانبول را خریداری و در آن ها شرکت کنید. ضمنا تورهای استانبول نوروز از جمله تورهایی است که این آژانس معتبر به بهترین شکل برگزار می کند و شما با یک برنامه ریزی درست می توانید در این گرانی ها هم به سفر خارجی بروید خیلی هم هزینه بالایی نکنید.

 

تور آنتالیا نوروز 1400، بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات عید

امسال تورهای خارجی نوروز 1400 به دلیل محدودیت هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است،  بصورت محدود و فعلا در حوزه شهرهای مختلف ترکیه اعم از تور نوروز استانبول ، تور آنتالیا نوروز 1400 و... که اعلام آمادگی کرده اند، برگزار می شود البته با رعایت پورتکل های وزارت بهداشت انجام خواهد می پذیرد. توجه داشته باشید که قیمت تور آنتالیا در نوروز 1400 همواره نسبت به دیگر روزهای سال تفاوت های اساسی خواهد داشت. این تفاوت قیمت حاصل از آن است که نرخ پروازهای ایرانی و خارجی (ترکیش، اطلس گلوبال و...) و همچنین قیمت هتل های آنتالیا در این موقع از سال کلی تغییر می کنند. البته عوامل دیگری چون تعداد روزهای تور شما، نرخ تور آنتالیا نوروز 1400 را هم دستخوش تغییراتی می کند.

 

13

تماشای دریای زیبای مدیترانه از مناطق مختلف، بازدید از بناهای رومی، لذت تفریحات هیجان انگیز همه و همه در یک هوای بی نظیر بهاری در نوروز 1400 نوید سفری هیجان انگیز و لذت بخش برای شما مسافران تور نوروزی آنتالیا به همراه دارد. همچنین در این ایام جذاب علاوه بر فراهم بودن تفریحات در هتل های آنتالیا، تمامی امکانات لازم را در اختیار مسافران می گذارند و آماده پذیرش و خدمت رسانی به شما هستند. خوشبختانه بعد از گذر از روزهای سرد زمستانی درست از اواخر ماه اسفند هوای آنتالیا کم کم رو به گرما و معتدل بودن می رود. در فروردین ماه که مصادف با عید نوروز ما ایرانیان می باشد بارندگی کمتری را شاهد هستید و روزهای آفتابی پیش رو خواهند بود؛ چرا که از نظر آب و هوایی آب و هوای آنتالیا در معتدل ترین حالت ممکن قرار میگیرد. اگر هدف از سفر در فروردین مخصوصا ایام نوروز تفریحات آبی و هیجان انگیز در آنتالیا است، می توان گفت خیلی زمان مناسبی نیست اما خرداد ماه ایده آل ترین موقع برای اینگونه تفریحات مفرح می باشد. در ایام نوروز بسیاری از هتل های لوکس آنتالیا پذیرای شما میهمانان ایرانی می باشند و اگر دوست دارید در نزدیکی فرودگاه آنتالیا اقامت داشته باشید به شما هتل های Veranda Beach Suites و Lara Garden Butik Hotel را پیشنهاد می کنیم و همچنین اگر ترجیح می دهید هتل مورد نظرتان منظره و دید شگفت انگیز و عالی داشته باشد اقامت در هتل های Atalante Hotel, ATICI HOTEL و The Suit Apart Hotel & Rooms را می توانید در تورهای نوروزی تجربه کنید.

 

تور کیش نوروز 1400، بهترین مقصد در تورهای داخلی

با نزدیک شدن به فصل بهار و روزهای پایانی سال همه ما در پی این هستیم که یک مقصد منحصر به فرد و متفاوت را برای تعطیلات نوروزی 1400 امسال خود انتخاب کنیم و اینکه تعطیلات نوروز همیشه بهترین زمان ممکن برای سفر به شمار می رود و این روزها با توجه به محدودیت های سفرهای خارجی به دلیل ویروس کرونا و بالا بودن ارز خارجی باطبع بیشتر مسافران ایرانی به دنبال تورهای داخلی مثل تور کیش نوروز 1400 می باشند، چرا که هم برایشان مقرون به صرفه تر است و هم اینکه جزیره کیش جزو مقاصد توریستی و لوکسی است که کلی تفریحات هیجان انگیز را در خود جای داده است.

جزیره زیبای کیش که جزو مهمترین مقاصد گردشگری کشورمان بشمار می رود، دارای طبیعت بکر و زیبا و ساحل مرجانی بی نظیری میباشد که مانند نگینی در جزیره همیشه فارس می درخشد و کلی گردشگر از همه جای ایران این مقصد را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب می کنند، چرا که این جذابیت ها باعث شده است تا مردم تور کیش نوروز 1400 را به دیگر مقاصد ترجیح دهند. از جاذبه ها و زیبایی های کیش می توان به کشتی یونانی، ساحل مرجان، بوستان آهوان، هور کیش، شهر زیرزمینی کاریز و مراکز خرید کیش و... اشاره کنیم.

14

 

موضوع اساسی که لازم است در سفر به کیش در نوروز به آن اشاره کنیم، بحث هزینه تور مسافرتی این مقصد است. قیمت تور کیش نوروز 1400 به 2 عامل مهم بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت شما بستگی دارد. به طور معمول تورهای کیش به صورت پکیج به متقاضیان ارائه می ‌شود و شما این امکان را ندارید که پرواز رفت و برگشت خود را تغییر بدهید. در خصوص هتل محل اقامتتان هم به این نکته توجه داشتهب باشید که هتل محل اقامت شما هرچه به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و بلعکس اگر هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر باشد، هزینه اقامت شما پایین تر می شود. در ادامه با توجه به اینکه درخواست تور کیش در عید نوروز بسیار افزایش می یابد، تورهای نوروزی کیش اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال را دارند ولی در حالت عادی، این اختلاف قیمت نیز به 1,000,000 تومان می رسد. دلیل این اختلاف قیمت تورهای نوروز کیش 1400 افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت می ‌باشد.

 

سوئیت ها برای شما انتخاب خوبی هستند از نظر قیمت !

جزیره کیش برای اقامت شما، انتخاب‌ های متفاوت و بسیار هیجان انگیزی دارد، تنوع هتل‌ ها در کیش هر سلیقه ‌ای را راضی نگه می دارد و شما با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید میتوانید انتخاب های گوناگونی داشته باشید. از هتل‌ ها و هتل آپارتمان ‌های 2 ستاره و 3 ستاره ساحلی گرفته تا هتل‌ های 4 ستاره مرکز شهر و هتل 5 ستاره لوکس روی آب همگی می تواند در جایگاه خود ایده آل و مناسب باشند. قیمت هتل ‌های کیش در ایام کم ترافیک، از شبی 150 هزار تومان شروع شده که قیمت‌ ها بسته به حجم مسافر و ستاره ‌های هتل متغیر ارائه می شود. اگر به دنبال اقامتی  ارزان ‌تر در کیش هستید یا حوصله شلوغی و رفت و آمد به هتل را ندارید یا اگر قصد دارید هزینه ‌های سفرتان به نسبت کاهش یابد، سوئیت ‌های جزیره انتخاب خوب و مقرون به صرفه ای برای شما خواهد بود. سوئیت ‌های مرکز شهر معمولا از شبی 150 هزار تومان تا شبی 500 هزار تومان می باشد و نیز مبلغ سوئیت ‌ها بستگی به متراژ و منطقه سوئیتی که انتخاب می کنید، دارد. البته اگر به دنبال سوئیت‌ های لوکس ساحلی با امکانات بالا هستید، باید هزینه بالاتری پرداخت کنید. بپردازید و به این صورت می توانید در تور کیش نوروز 1400 با در نظر گرفتن شرایط بالا کلی صرفه جویی در تور خود کرده باشید و سفری آرامش بخشی را تجربه کنید.

در آخر از بهترین هتل های کیش می توان به : هتل شایان کیش، هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش کیش، هتل پارمیس کیش، هتل ترنج کیش، هتل ویدا کیش، هتل سورینت مریم کیش و هتل شایگان کیش اشاره کرد.شاز بهترین هتل های کیش می توان به هتل شایان کیش، هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش کیش، هتل پارمیس کیش، هتل ترنج کیش، هتل ویدا کیش، هتل سورینت مریم کیش و هتل شایگان کیش و... اشاره نمود.

 

نتیجه گیری نهایی

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای خارجی نوروز 1400 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای کیش در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به سایت نامی گشت به آدرس www.namigasht.com ، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی بخصوص تورهای کیش، مشهد و قشم و... در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها