تاثیر سئو سایت در موفقیت کسب و کارهای اینترنتی

کد خبر: 1051818

knGYHxQBhVLV

امروزه به دلیل رشد تکنولوژی و شرایط حاکم بر جامعه، بیشتر افراد تمایل به خرید اینترنتی دارند. از همین رو بیزنس­های زیادی اقدام به طراحی سایت برای ورود به دنیای کسب و کارهای آنلاین کرده­اند و در این بین نمی توان از اهمیت سئو سایت بر موفقیت کسب و کارهای اینترنتی برای افرایش فروش و جذب مشتری چشم پوشی کرد.

شما با استفاده از وردپرس می­توانید به سرعت سایت فروشگاهی خود را راه­ اندازی کنید. اما پرسش مهمی که از سوی صاحبان کسب و کارها به کرات مطرح می­شود این است که چگونه میتوان با توجه به برندهای سرشناس و معروفی مانند دیجی کالا موفق شد و فروش خود را افزایش داد ؟

به همین دلیل ما با توجه به تجارب گوناگونی که در زمینه راه­های رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین داشته­ایم؛ بر آن شدیم تا کلید طلایی موفقیت در حوزه فروش اینترنتی را برای شما بازگو کنیم.

کلید طلایی برای موفقیت در فروش اینترنتی

کلید طلایی برای موفقیت در حوزه فروش آنلاین، سئو سایت است. شما با توجه به حیطه فعالیت خود قادر خواهید بود که با پیاده­سازی قوانین گوگل بر روی وب سایتتان ان را به راحتی وارد چرخه رقابت 10 سایت برتر گوگل نمایید. تاثیرات سئو در رونق کسب و کارهای اینترنتی بسیار گسترده است. اما ما به صورت مختصر در این مقاله مهمترین مزایای سئو سایت برای کسب و کارهای آنلاین را بیان می­کنیم. همچنین اگر آشنایی با سئو ندارید؛ می­توانید با استفاده از آموزش­ های آنلاین سئو شو با مقدمات و مفاهیم اولیه آن آشنا شوید.

مزایای سئو در کسب و کارهای اینترنتی

برای تاثیرات سئو در رونق کسب و کارهای اینترنتی می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

جذب مشتری و افرایش فروش

مهمترین موضوعی که با سئو سایت برای تجارت آنلاین شما اتفاق می­افتد؛ جذب مشتری است. با توجه به آمار ارائه شده، 90 درصد افراد فقط صفحه اول گوگل را برای یافتن نتیجه مورد نظر خود بررسی می­کنند و هیچگاه به صفحات بعدی موتور جستجو گوگل مراجعه نخواهند کرد.

qQiVzPXOFdXH

پس طبق این آمار، اگر وب سایت شما در صفحه نخست گوگل قرار گیرد؛ می­تواند منجر به افرایش کلیک و بازدید از سوی کاربران شود که این موضوع باعث افزایش فروش شما نیز خواهد شد. اما دقت کنید که برای رسیدن به این جایگاه باید فردی کاربلد و متخصص همراهتان باشد تا با توجه به آخرین آپدیت ها و قوانین وضع شده از سوی گوگل وب سایت شما را بهینه کند.

صرفه جویی در هزینه

از تاثیرات سئو در رونق کسب و کارهای اینترنتی میتوان به صرفه جویی در هزینه برای معرفی برند و جذب مشتری اشاره کرد. معمولا افراد برای شناخته شدن تجارتشان اقدام به تبلیغات می­کنند. میتوان بخش تبلیغات را پرهزینه­ترین قسمت برای صاحبان کسب و کارها به شمار آورد. اما شما می­توانید با هوشمندی به جای صرف هزینه ­های سنگین تبلیغات، اقدام به سئو و بهینه سازی سایتتان نمایید تا به صفحه اول گوگل و رتبه های برتر آن راه پیدا کنید. این کار باعث می­شود با هزینه کمتر، نتیجه مطلوب­تری را نسبت به تبلیغات به دست آورید.

نتیجه بخشی سئو

موضوع حائر اهمیت دیگر در سئو، ماندگاری طولانی مدت آن است. زمانی که شما برای تجارتتان تبلیغات انجام می­دهید؛ بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، از سوی کاربران، نام برند شما به فراموشی سپرده می­شود و مجبور به صرف هزینه مجدد برای تبلیغات خواهید شد. یعنی این کار جزء شیوه­های کوتاه مدت برای معرفی تجارتتان به شمار می­رود. اما سئو جزء روش­هایی است که در صورت رعایت قوانین گوگل، سایتتان همیشه در جایگاه مناسبی قرار می­گیرد و به دست فراموشی از سوی کاربران سپرده نخواهد شد.

hW0XBcUA1jPX

تاثیر سئو در برندینگ

از دیگر تاثیرات سئو در رونق کسب و کارهای اینترنتی میتوان به برندینگ اشاره کرد. شما با پیاده سازی روش­ های اصولی و مناسب می­توانید به عنوان برندی شناخته شده در بین رقبا خود فعالیت نمایید و زمانی که وب سایتتان علاوه بر حضور در رتبه­های برتر گوگل، در بین کاربران نیز شناخته شود؛ افراد به راحتی به شما اعتماد کرده و اقدام به خرید می­کنند. پس سئو در جلب اعتماد مخاطبان نیز تاثیر زیادی دارد.

به صورت کلی میتوان تاثیرات سئو در رونق کسب و کارهای اینترنتی را اینگونه بیان کرد.

  1. سئو باعث دیده شدن و اشنایی کاربران با تجارت شما می­شود.
  2. سئو سایت موجب برندینگ و شناخته شدن وب سایتتان در بین افراد جامعه خواهد شد.
  3. زمانی که شما در رتبه­ های نخست صفحه اول گوگل باشید؛ باعث می­شود کاربران به بیزینس شما اعتماد کرده و به راحتی خرید کنند.
  4. با سئو می­توانید در هزینه­ های تبلیغات خود صرفه جویی کنید.
  5. سئو به شما نتیجه ­ای همیشگی و طولانی مدت را خواهد داد.
  6. و در نهایت سئو می­تواند باعث رونق بخشی به کسب و کار شما و موجب سود دهی و توسعه بیزینستان شود.

جمع بندی

اگر کسب و کار و تجارتی را در فضای آنلاین دارید؛ هیچگاه از اهمیت سئو سایت بر کسب و کارهای اینترنت غافل نشوید. شما به راحتی با سئو، بیزینس خود را ارتقا داده و جزء برترین ­های حوزه فعالیت خود باشید.

برای این منظور می­توانید اقدام به آموزش سئو در /https://seosho.com/seo-training نمایید که البته کاری زمانبر و دشوار به شمار می­رود. شیوه ساده تر برای ورود به جمع سایت­ های برتر صفحه نخست گوگل، کمک گرفتن از افراد کاربلد و متخصص در این حوزه است. یکی از حرفه ­ای ترین شرکت­ های فعال در این حوزه، آکادمی سئو شو است که با بهره­ مندی از کارشناسان باتجربه و متخصص در حوزه سئو و مشاغل انلاین در برندینگ و کسب جایگاه ­های برتر گوگل به شما کمک ­می­کند.

همچنین سئو شو با ارائه مشاوره­ های سئو و راه ­اندازی کسب و کارهای آنلاین و فروش اینترنتی در پیج اینستاگرام خود به آدرس (instagram.com/seo.sho) می­تواند به شما برای ورود به این عرصه کمک ­های شایانی نماید. برای دریافت مشاوره رایگان از سوی کارشناسان خبره و متخصص سئو شو حتما به سایت یا پیج رسمی اینستاگرام مراجعه کرده تا با ما در ارتباط باشید.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها