قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در سایت تصفیه آسا

کد خبر: 1052247

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد. از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید. قیمت آب تصفیه کن خانگی در مدل های مختلف را میتوانید با تخفیفات فروش ویژه تصفیه آسا مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

 دستگاه تصفیه آب خانگی

طبق لیست بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی منتشر شده در سایت تصفیه آسا :

طبیعتا همه ما برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت دستگاه‌های تصفیه آب و مقایسه مدل‌های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، بسیار جالب توجه است.

دستگاه های تصفیه آب در ایران از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار تشکیل شده است که شامل 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون می‌باشد و باید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داشته باشد. به این معنا که املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه و حذف نماید. پرفروش‌ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، تصفیه آب مینروا تایوان می‌باشد.

طبق بررسی سازمان استاندارد جهانی بهداشت NSF، سختی TDS آب آشامیدنی در حالت نرمال برای سلامت بدن انسان باید بین 30 الی 90 باشد و مناسب‌ترین روش تصفیه آب آشامیدنی در جهان و ایران برای کاهش و حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی، سیستم تصفیه اب اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System می‌باشد که در انواع مدل‌های 6 مرحله ای، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی، 8 مرحله ای اکسیژن ساز و 8 مرحله ای لامپ یو وی دار عرضه و در بازار ایران به فروش می‌رسند.

مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیز از میان دستگاه های اصل تایوان انتخاب می‌گردد.

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به تصفیه آب مینروا تایوان Minerva اشاره کرد. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی مدل اصلی و اورجینال این دستگاه را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهند. همچنین این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک Filmtec آمریکا، جهت تصفیه بهتر آب آشامیدنی بهره می‌گیرد که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را بسیار بهتر و درجه یک‌تر از آب معدنی می‌کند.

اجزای تشکیل دهنده انواع مدل‌های تصفیه آب خانگی مینروا کاملا بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به هیچ وجه با آب واکنش شیمیایی نمی‌دهند تا بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تلخ و از حالت عادی خارج نشود.

از مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهره گیری از سیستم اسمز معکوس به‌روزترین روش تصفیه آب آشامیدنی تحت لیسانس آمریکا

قطعات و فیلترهای درجه یک و استاندارد تصفیه آب ساخت کشور تایوان مهد تولیدات انواع تصفیه آب خانگی

بهره گیری از فیلتر ممبران 13 لایه ریزبافت مارک فیلمتک Filmtec آمریکا با هولوگرام رنگی (قابل تشخیص اصلی از تقلبی)

دارای نماد اصالت و حک برند جهت تشخیص دستگاه اصلی از تقلبی

دارای ضمانت قیمت در کنار کیفیت درجه یک

دارای گارانتی طلایی 12 تا 18 ماهه بدون قید و شرط تمام قطعات

خدمات نصب و ارسال رایگان توسط نمایندگی انحصاری شرکت تصفیه آسا

خدمات اطلاع رسانی دوره ای تعویض فیلتر تصفیه آب و پشتیبانی 24 ساعته

مخزن ذخیره 16 لیتری تحت فشار، جهت استفاده از آب آشامیدنی تصفیه شده در زمان قطع آب و برق

اتصالات کوئیک فیتینگ جهت آب بندی سریع‌تر و بهتر

دارای مدل‌های مختلف ارزان قیمت و بالاتر

مناسب‌ترین گزینه برای استفاده خانگی و آب چاه

دستگاه تصفیه آب چیست؟

 دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب در واقع هر عملی که به حذف آلاینده های مضر آب آشامیدنی بپردازد، دستگاه تصفیه آب نامیده میشود که به شرح زیر است :

تصفیه آب فرآیند حذف مواد شیمیایی نامطلوب، آلاینده های بیولوژیکی، مواد جامد معلق در آب که باعث افزایش سختی آب آشامیدنی میگردند و تصفیه ی گازهای شیمیایی از آب آلوده است. هدف از تصفیه آب لوله کشی شهری به طور کلی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی و افزایش سلامت بدن انسان است. بیشتر آب برای نوشیدن انسان تصفیه و ضد عفونی میگردد تا مطابق استانداردهای سازمان جهانی بهداشت WHO و NSF و همچنین گواهینامه بین المللی تست کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality، آبی پاکیزه و سالم برای نوشیدن در اختیار داشته باشیم. اما ممکن است تصفیه آب برای اهداف مختلف دیگری از جمله کاربردهای پزشکی، دارویی، شیمیایی و تصفیه آب صنعتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. روشهای کاربردی برای حذف املاح مضر موجود در اب آشامیدنی شامل فرآیندهای فیزیکی مانند فیلتراسیون، رسوبگذاری و تقطیر میباشند.

برای تصفیه آب از فرآیندهای بیولوژیکی همچون فیلترهای شنی رزین، یا کربن فعال Activated Carbon نیز مورد استفاده قرار گیرند. برای انگل زدایی آب چاه خانگی نیز از دستگاه تصفیه آب RO مجهز به لامپ یو وی UV اشعه ماورا بنفش Ultra-Violet استفاده میگردد تا میکروب زدایی آب آلوده به صورت کامل انجام گرفته و باعث بیماری های گوارشی پس از مصرف و نوشیدن نشوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی غلظت ذرات معلق از جمله انگل، باکتری، جلبک، ویروس و قارچ را داخل میدهد. همچنین طیف وسیعی از مواد حل شده در آب لوله کشی شهری همچون نیترات و حتی فلوراید که بر اثر کلرزنی در آب حل میگردد، توسط تصفیه آب زیرسینکی اسمز معکوس Reverse Osmosis حذف کامل میگردند.

استانداردهای کیفیت آب آشامیدنی معمولا توسط دولتها یا با سازمانهای بین المللی بهداشت تعیین میشوند تا در سراسر دنیا طبق این استانداردها کیفیت آب آشامیدنی تنظیم و مصرف شود و این مسئله ارتباط مستقیم به سلامت جهانی دارد. این استانداردها بسته به میزان استفاده از آب، شامل حداقل و حداکثر آلاینده های مختلف موجود در آب میگردند.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

3kAro1YBPbAL

شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه تخصصی، واردکننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران به شمار میرود. در مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برندهای بسیار زیاد ایرانی، چینی، تایوانی و… یافت میشوند با سیستم های تصفیه آب خانگی متفاوت و به روش های زیادی آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تصفیه مینمایند.

با این حال تصفیه آسا با بررسی دقیق هر یک از دستگاه های عرضه شده در این مجموعه به شما این اطمینان را میدهد که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی را طبق نیاز و بودجه خود تهیه خواهید نمود و کیفیت دستگاه های شرکت تصفیه آسا قابل مقایسه با برندهای متفرقه موجود در بورس فروش دستگاه، نخواهند بود.

 دستگاه تصفیه آب خانگی

همچنین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا Minerva که نمایندگی تصفیه آب انحصاری مارک مینروا شرکت تصفیه آسا میباشد در سراسر ایران یک قیمت مشخص بوده و این محصول علاوه بر گارانتی قطعات، تضمین قیمت نیز خواهد داشت تا با خیالی آسوده به خرید آب تصفیه کن خانگی بپردازید.

قیمت آب تصفیه کن خانگی با توجه به مسائل مختلفی تعیین میگردد. یکی از این موارد “سیستم و روش” تصفیه کننده آب آشامیدنی میباشد که در انواع دستگاه ها متفاوت است. بروزترین شیوه تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا، سیستم اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System است که با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی را تا ابعاد 0,0001 میکرون نیز دارد. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برند مینروا Minerva تایوان اصل است که از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار برای تصفیه ی آب آشامیدنی شهری استفاده مینماید  از دیگر مواردی که برای قیمت آب شیرین کن خانگی حائز اهمیت است به کیفیت دستگاه و فیلتر تصفیه آب استفاده شده در آن برمیگردد. برای مثال قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب با فیلترهای چینی یا ممبران تقلبی 11 لایه، طبیعتا ارزان تر از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی با ممبران 13 لایه ریزبافت است. اینها نکات ساده ای است که فروشگاه های تصفیه آب باید حتما شما را در جریان قطعات به کار رفته در دستگاه عرضه شده خود به اطلاع شما عزیزان برسانند.  از دیگر مواردی که در قیمت دستگاه آب تصفیه کن اهمیت چشم گیری پیدا مینماید شرکت فروش این محصول و خدمات پس از فروش آن است. تصفیه آسا با ارائه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب و پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته، ارزنده ترین خدمات ممکن برای دستگاه را به شما عرضه مینماید.

کاربرد دستگاه تصفیه آب

در سراسر دنیا و ایران از انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی استقبال چشم گیری میگردد و این مسئله به علت کیفیت بالا و درجه یک بودن قطعات دستگاه و فیلترهای گیاهی آن میباشد. یک آب تصفیه کن خانگی اصل تایوان میبایست توانایی حذف تمامی املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را دارا باشد تا سلامت بدن انسان را تضمین نماید. شرکت تصفیه آسا، واردکننده، بورس و مرکز فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران بوده که با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در این زمینه به صورت تخصصی آماده عرضه محصولات تصفیه آب ایرانی و تایوانی به شما عزیزان در سراسر کشور ایران میباشد. از جمله کاربردها و ویژگی های عمومی دستگاه تصفیه آب میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. حذف املاح درشت بزرگتر از 5 میکرون همچون شن و ماسه و گل و لای و رسوباتی که باعث بروز سنگ کلیه در بدن انسان میگردند
  2. حذف و تصفیه کامل کلر از آب آشامیدنی که باعث ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان میشوند
  3. حذف و تصفیه کامل مواد جانبی کلر همچون کلرامین
  4. حذف املاح بسیار ریز و مضر سرطانزا همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و املاح مضر دیگر تا ابعاد 0,0001 میکرون
  5. کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 در حد نرمال و استاندارد سلامت بدن طبق تاییدیه سازمان جهانی بهداشت NSF و WHO
  6. بهبود طعم، رنگ، بوی آب آشامیدنی و رفع شوری و تلخی آب توسط فیلتر آب شیرین کن خانگی
  7. حفظ املاح معدنی مفید همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات که برای سلامت بدن مورد نیاز میباشند
  8. کاهش اسیدیته آب و افزایش سطح یونیزه قلیایی آب آشامیدنی که خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی دارند
  9. افزایش سطح اکسیژن موجود در آب تصفیه شده و تصفیه باکتری های مضر موجود در آب
  10. انگل زدایی و میکروب زدایی آب آشامیدنی توسط لامپ اشعه ماورا بنفش برای آب چاه خانگی
  11. دارا بودن مخزن ذخیره تحت فشار تصفیه آب که در زمان قطع برق و آب، آب تصفیه شده در اختیار دارید
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها