هشدار درباره وضعیت بازار طلا و سکه در شب عید

کد خبر: 1052255

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از نوسان شدید قیمت طلا و سکه تحت تاثیر اخبار سیاسی خبر داد و گفت: امروز بازار طلا رمق چندانی نداشته و حجم معاملات به شدت کاهش یافته است.

هشدار درباره وضعیت بازار طلا و سکه در شب عید

اقتصاد آنلاین: محمد کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌های امروز طلا و سکه اظهار کرد: باوجود تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت دلار تحت تاثیر اخبار سیاسی نوسان شدیدی پیدا کرده و همین موضوع باعث شده از صبح امروز طلا و سکه چند بار رفت‌وبرگشت قیمتی را تجربه کند.

کشتی‌آرای درباره وضعیت تقاضا هم بیان کرد: بازار طلا در اولین روز هفته رمق چندانی ندارد و حجم معاملات نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده، اما همچنان خریدار سکه در مقایسه با مصنوعات طلا بیشتر بوده و درنتیجه حباب سکه در بازار امروز به ۷۰۰هزار تومان رسیده است.

وی با پیش‌بینی قیمت‌ها در روزهای آینده تصریح کرد: تا زمانی که نرخ ارز متاثر از اخبار سیاسی نوسان داشته باشد شاهد افزایش و کاهش مداوم قیمت طلا و سکه خواهیم بود؛ ما نگران بازار شب عید هستیم چراکه ادامه این التهاب قیمت، منجر به خالی شدن بیشتر بازار طلا از خریدار خواهد شد.

کشتی‌آرای در پایان به تشریح قیمت‌های امروز پرداخت و گفت: در جریان معاملات ساعت (۱۵:۴۰) امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۶۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۱۰۰هزار تومان کاهش یافت.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا اضافه کرد: قیمت نیم سکه شش میلیون و ۵۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان است؛ قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار هم چهار میلیون و ۸۱۱هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۱۰هزار تومان اعلام شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها