سوپرمارکت اینترنتی اسنپ‌مارکت، انتخابی هوشمندانه برای این روزها

کد خبر: 1052801

در روزهایی که اینترنت به یکی از اصلی ترین ابزار انسان‌ها برای زندگی تبدیل شده است، استفاده از روش هاس سنتی مانند گذشته کاربرد چندانی ندارد ، به همین منظور کسب و کارهایی که در بستر اینترنت بنا شده اند و به مردم خدمت رسانی می کنند اگر کیفیت بالایی داشته باشند می توانند به سرعت رشد کرده و پله های ترقی و پیشرفت را طی کنند و کمک‌ حال مردم باشند.

 همان طور که اینترنت به عنوان ابزاری برای سازی زندگی مردم در جهان ساخته شده است، استفاده از آن برای رشد و توسعه کسب و کار ها هم سرعت نتیجه گیری و پیشرفت را بسیار بالا می برد، به عبارتی اینترنت مانند یک اهرم برای حرکت روند صعودی مشاغل عمل می کند.

اسنپ مارکت یک نمونه بارز از  این کسب و کار های آنلاین است که از سال 1397 در حوزه کالاهای سوپرمارکتی  مشغول به فعالیت است؛ تیم اسنپ مارکت به واسطه خدمات خوب و با کیفیتی که به مشتریان خود ارائه می کند با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شده است و توانسته علاوه بر توسعه حوزه فعالیت خود در تهران در سایر شهر های کشور مانند شیراز، اصفهان، قم، ارومیه، لواسان و کرج خدمت رسانی کند.

همان‌طور که خیلی از ما می‌دانیم، در گذشته برای خرید از هایپراستار باید وقت زیادی صرف می‌شد،  از تحمل ترافیک و شلوغی خیابان های شهر گرفته تا شلوغی خود فروشگاه و صف‌های طولانی صندوق باعث تلف شدن وقت و انرژی افراد می شد اما اپلیکیشن اسنپ مارکت با یک ایده بسیار ساده اما خاص توانست این مشکل را حل کند و با ارائه خدمات آنلاین هایپراستار به عنوان یک سوپر مارکت اینترنتی توانست کمک شایانی به مردم شهر های بزرگ مانند تهران بکند.

اسنپ مارکت با همکاری  هایپراستار توانست تا  ایده خرید آنلاین از هایپر استار ها را پیاده سازی کند، این فروشگاه اینترنتی در ابتدا فقط با هایپراستار ارم ( باکری ) تهران شروع به کار کرد  و به عنوان سوپرمارکت اینترنتی آن شعبه شناخته می‌شد،  اما با توجه به خدمات با کیفیتی این فروشگاه، توانست تا  جایگاه خوبی در جامعه پیدا کند و امروزه حتی ارسال از سوپرمارکت‌ها را نیز پوشش می‌دهد.

مزایای خرید از اسنپ مارکت چیست؟

در ابتدا اسنپ‌مارکت می‌بایست فاکتور‌های پرالویت در خرید اینترنتی مرد را شناسایی می کرد تا با رعایت آن بتواند به بهترین نحو پاسخگوی نیاز خریداران باشد.

 

سرعت بالا

سرعت بالا در ارسال بسته‌های درخواستی کاربران از جمله مواردی است که اسنپ مارکت به آن توجه ویژه‌ای دارد به طوری که در حال حاضر ارسال بسته از سوپر مارکت‌ها کمتر از 40 دقیقه و از هایپراستارها حدودا کمتر از ۱ روز طول می‌کشد.

تازگی محصولات

محصولاتی که داخل بسته بندی های اسنپ مارکت برای مشتریان ارسال می‌گردد همگی از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد موجود در بازار هستند لذا شما می توانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت محصولات ارسالی،  سفارش خود را از طریق اپلیکیشن  و یا وبسایت اسنپ مارکت ثبت کنید.

بسته‌بندی صحیح

بسته بندی درست و اصولی از دیگر نکاتی است که اسنپ مارکت به آن توجه ویژه ای دارد، نوع بسته بندی تاثیر بسیار مهمی در سلامت کالا خواهد داشت به همین دلیل تیم پشتیبانی اسنپ مارکت با بسته بندی اصولی کالای مشتریان، تضمین ارسال سالم و سلامت کالا‌های خود را می‌دهد.

تنوع بالا

تنوع بالای محصولات از دیگر مزایای خرید از اپلیکیشن اسنپ مارکت محصوب می‌شود، از آن جایی که اسنپ مارکت با هایپراستار همکاری می‌کند، تنوع محصولات در این فروشگاه اینترنتی بسیار بسیار بالا تر از یک سوپر مارکت است.  وجود بیش از 5000 نوع کالا در اپلیکیشن اسنپ مارکت باعث شده  تا افراد  بتوانند هر آن چه که مایحتاج خانه است را یک جا تهیه کرده و درب منزل دریافت نمایند.

محصولات آرایشی و بهداشتی در اسنپ‌مارکت

لازم به ذکر است که اخیرا اسنپ مارکت با راه اندازی لاین جدید خود توانسته تا  علاوه بر تامین کالا و محصولات سوپرمارکتی به عنوان فروشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی نیز شناخته شود و از این پس با استفاده لاین جدید اسنپ مارکت می‌‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را با قیمتی مناسب و در کوتاه ترین زمان درب منزل خود دریافت کنید.

و در نهایت قیمت‌های مناسب و  هیجان انگیز اسنپ مارکت دلیلی شده تا بسیاری از خانواده‌ها خرید آنلاین از اسنپ مارکت را تجربه کنند.

همان طور که می دانید هایپراستار به فروش کالا‌های ارزان و با تخفیف معروف است و همین امر دلیل محکم برای اطمینان شما از مناسب بودن تمامی قیمت‌های اسنپ‌مارکت است.

تخفیف های اسنپ مارکت به اینجا محدود نمی شود چرا که این مجموعه برای تمامی کاربران خرید اول خود 25000 تومان تخفیف خرید اول در نظر گرفته‌است شما می‌توانید در کنار یک خرید ارزان از یک تخفیف مناسب نیز بهره ببرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها