گرانی 2 تا 4 میلیونی خودرو در آستانه شب عید

کد خبر: 1053673

بازار خودرو در شب عید با افزایش دو تا چهار میلیون تومانی قیمت ها روبرو شد اما خرید و فروش خودرو به اندازه اسفند سال های گذشته رونق ندارد.

گرانی 2 تا 4 میلیونی خودرو در آستانه شب عید

خبرگزاری تسنیم: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خرید و فروش خودرو با التهابات کمی روبرو شده است. به نحوی که در هفته های گذشته معاملات در بازار خودرو به صفر رسیده بود اما ناامیدی از کاهش بیشتر قیمتها باعث شد تا خرید خودرو در بازار اندکی رونق پیدا کند. البته معاملات نسبت به سالهای گذشته آن هم در اسفندماه همچنان بسیار کم است ولی نسبت به ماه های گذشته که معامله ای در بازار انجام نمی شد تاحدودی رونق پیدا کرده است.

در بازار امروز پراید 111 با رشد یک میلیون تومانی 128 میلیون تومان، پراید 131 با رشد یک میلیون تومانی 111 میلیون تومان و تیبا دو با رشد یک میلیون تومانی 129 میلیون تومان معامله می شود.

علاوه براین سمند ال ایکس با رشد دو میلیون تومانی 177 میلیون تومان سمند ال ایکس با موتور ای اف سون با رشد 4 میلیون تومانی 200 میلیون تومان و سمند سورن با رشد یک مییلیون تومانی 238 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 در محصولات پژو نیز رشد قیمتها از یک تا دو میلیون تومان بوده است. به نحوی که پژو 206 تیپ دو امروز 185 میلیون تومان، پژو 206 تیپ پنج با قیمت 248 میلیون تومان و پژو 206 صندوقدار 234 میلیون تومان به فروش می رسد.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها