آخرین فرصت مستاجران برای دریافت وام ودیعه

کد خبر: 1054080

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان وام ودیعه مسکن که در بانک‌ها تشکیل پرونده داده‌اند تا پایان اسفند ماه این تسهیلات را دریافت می‌کنند.

آخرین فرصت مستاجران برای دریافت وام ودیعه

باشگاه خبرنگاران: محمود محمود زاده معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دغدغه‌های اساسی در حوزه تسهیلات مسکن، بازپرداخت تسهیلات بود با توافق صورت گرفته قرار است در قالب وام قرص الحسنه و با کارمزد ۴ درصد تسهیلات  ۱۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: بر این اساس ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره با سود ۴ درصد به متقاضیان واجد شرایطی که جزو دهک‌های کم درآمد یک تا سه هستند از سوی بانک رسالت پرداخت می‌شود.

او اظهار کرد: ساز و کار به این ترتیب است که اسامی واجدان شرایط از سوی وزارت راه و شهرسازی به بانک رسالت معرفی می‌شود. افرادی در این طرح می‌توانند مشارکت داشته باشند که در سامانه طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند و جزو دهک‌های یک تا ۳ درآمدی هستند.

این مقام مسئول درباره آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن هم گفت: مهلت پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن تا پایان اسفند ماه است.

محمود زاده در پایان توضیح داد: متقاضیانی که تاکنون در بانک‌ها تشکیل پرونده داده‌اند و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است، تسهیلات خود را تا پایان اسفند ماه دریافت می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها