خبری مهم در مورد افزایش وام مسکن +‌ نرخ سود

کد خبر: 1054238

مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از افزایش وام ساخت مسکن تا سقف 450 میلیون تومان در صورت استفاده از فناوری‌های نوین توسط انبوه‌سازان خبر داد.

خبری مهم در مورد افزایش وام مسکن +‌ نرخ سود

وام مسکن تسهیلات مسکن را در اختیار افراد قرار می دهد. وام مسکن قرار است به سه دهک پایین جامعه تعلق بگیرد. وام مسکن در راستای طرح اقدام ملی مسکن و توسعه مسکن ارزان صورت گرفته است. وام مسکن برای اقشار کم درآمد برنامه ریزی شده است. برای اطلاع از جزئیات وام مسکن با ما همراه باشید.

بانک تخصصی بخش مسکن امکان آن را فراهم کرده تا مشتریان با سپرده‌گذاری بتوانند وام مسکن با بازپرداخت ۵ ساله و سود صفر درصد دریافت کنند.

مقدار افزایش وام مسکن 

مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از افزایش وام ساخت مسکن تا سقف 450 میلیون تومان در صورت استفاده از فناوری‌های نوین توسط انبوه‌سازان خبر داد.

محمود شایان اظهار کرد: در تهران و کلانشهرها وام ساخت مسکن تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

 

وی با یادآوری این‌که این بانک، پیش تر نیز وام نوسازی بافت فرسوده را به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش داده بود، افزود: افزایش وام ساخت با روش‌های صنعتی سازی برای آن دسته از انبوه‌سازانی است که در بانک حساب سپرده دارند.

مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن بیان کرد: این وام در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون و در سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود

وام مسکن/ حساب « صفر و صفر» بانک مسکن

بانک مسکن اخیراً حسابی با نام «صفر و صفر» با قابلیت بازگشایی برای عموم مردم راه‌اندازی کرده است.

وام مسکن

حساب «صفر و صفر» روشی جدید برای بهره‌مندی متقاضیان از تسهیلات بانک تخصصی بخش مسکن با نرخ بهره صفر درصدی است.

 مزایای حساب « صفر و صفر» 

در واقع یکی از مهم‌ترین مزایای این حساب امکان بهره‌مندی دارندگان حساب از تسهیلات با نرخ بهره صفر درصدی است. در مقابل، این حساب برای استفاده افرادی طراحی شده است که به هر دلیلی تمایلی به دریافت سود بانکی ناشی از سپرده‌گذاری ندارند و در مقابل تمایل دارند در زمان مشخص نسبت به استفاده از تسهیلات بانکی بر پایه این حساب بدون پرداخت سود اقدام کنند.

وام مسکن

در طرح یاد شده، دامنه شمول پرداخت تسهیلات از بستگان درجه یک به بستگان نزدیک سپرده‌گذار مطابق با تعریف صندوق‌های پس‌انداز مسکن شامل پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدربزرگ، مادربزرگ و نوه گسترش یافته است.

اعطای تسهیلات مسکن با مدت بازپرداخت حداکثر ۵ سال در قالب این طرح امکان‌پذیر است.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها