آموزشگاه زانکو پیشرو در زمینه آموزش تعمیرات

کد خبر: 1054801

1

آموزشگاه زانکو در راستای ترویج تحقق عدالت آموزشی و ارتقاء سطح کیفیت خدمات آموزش آنلاین، حضوری و ویدیوئی از فروردین 1399  به صورت رسمی با تیمی جوان و با تجربه کاری حرفه ای در رشته های آموزشی مختلف شروع به فعالت نمود.

دوره های آموزش تعمیرات زانکو

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دوره های آموزشی آموزشگاه زانکو دوره آموزشی تعمیرات است که از همان روز های نخست آغاز فعالیت این مجموعه، در اولویت اصلی قرار داشته و تلاش این آموزشگاه بر آن بوده است که با بهرگیری از تازه ترین متدهای آموزشی 2021 و با کمک اساتید مجرب و حرفه ای که خود در بازارکار تعمیرات فعال هستند، دوره های آموزشی تعمیرات را با کیفیت مثال زدنی برگزار کند که خوشبختانه موفق شده است به این هدف دست یابد.

دوره های آموزش تعمیرات زانکو شامل چه رشته هایی است ؟

آموزشگاه زانکو با توجه به نیاز سنجی دقیق و ریز بینانه ای که توسط تیم استراتژی دوره های آموزشی این مجموعه انجام شده اقدام به برگزاری دوره های تعمیرات با کیفیتی مثال زدنی نموده است. یکی از مهم ترین مزیت های دوره های آموزش تعمیرات مجموعه زانکو آموزش تضمینی و عملی همراه با پشتیبانی فنی مدرس است که از دید تیم طراحی دوره های آموزشی این مجموعه اصلی ترین نیاز هر دوره آموزشی است.

2

از جمله دوره های آموزشی زانکو در حوزه تعمیرات می توان به  : 

و دیگر رشته های پولساز بازارکار تعمیرات و خدمات کاربردی اشاره نمود.

چرا دوره های آموزش تعمیرات زانکو ؟

آموزشگاه زانکو با توجه به تجربه تیم مدیریتی این مجموعه و هم چنین با تکیه برتجربه مدرسین خود بدون شک یکی از برترین آموزشگاه های ایران در زمینه آموزش تعمیرات در ایران است چرا که پشت پرده دوره های آموزشی این مجموعه تیمی کار بلد، حرفه ای، با مهارت خارق العاده در زمینه تعمیرات در حال فعالیت است که به جرات می توان این تیم را بهترین تیم طراحی دوره آموزشی در زمینه تعمیرات در ایران دانست.

این تیم متشکل از مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، سرپرست تیم مدرسین تعمیرات در هر رشته ی آموزشی، سرپرست تیم آموزش تعمیرات در زمینه آموزش تعمیرات بوده و بر اساس نظری سنجی از هنرجویان فعال در بازارکار و تعمیرکاران حرفه ای فعال در بازار کار به فعالیت و هدف گذاری های خود ادامه می دهد. همین اجماع نظر و کمک گرفتن از نظرات و بازخورد های فعالین حرفه ای در این حوزه است که همراه با داشتن تیمی جوان و با تجربه که سال ها در بازار تعمیرات فعال بوده اند، به زانکو در ارائه دوره های آموزشی کاربردی در حوزه آموزش تعمیرات کمک می کند

آموزش تعمیرات موبایل رایگان

آموزشگاه زانکو علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی در حوزه تعمیرات، اقدام به تهیه و ارائه آموزش های رایگان برای عزیزانی که به هر دلیلی امکان شرکت در دوره های آموزشی را ندارند کرده است. یکی از اهداف اصلی زانکو که از همان روز های ابتدایی آغاز فعالیت سرلوحه کار این آموزشگاه قرار گرفته است، ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و رایگان به کلیه هموطنان عزیز بوده است. زانکو در راستای تحقق این هدف امکان دانلود پکیج آموزش تعمیرات موبایل رایگان را در اختیار کاربران گرامی قرار داده است.

 تخفیف ویژه کاربران سایت فردا نیوز

شما کاربران عزیز سایت فردا نیوز می توانید با کد تخفیف : fardanews با 50.000 هزار تومان تخفیف در دوره های آموزش تعمیرات آموزشگاه زانکو شرکت کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها