تولید کننده سلفون شیرینگ

کد خبر: 1054805

باران پلاستیک در تولید نایلون شیرینگ از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید استفاده می کند ، اما بنا به درخواست مشتری برای کاهش هزینه ها می توان از مواد اولیه بازیافتی نیز استفاده کرد ، در زیر می توان درجه بندی کیفیت تولید را مشاهده کنید .

  1. درجه 1 با مواد اولیه نو و با کیفیت
  2. درجه 2 با مواد اولیه ضایعاتی
  3. درجه 3 با مواد اولیه ضایعاتی

درجه بندی کیفیت هیچ تاثیری در شیرینگ پذیری نایلون ندارد و تنها در ظاهر آن تاثیر دارد که باعث کدر تر شدن شیرینگ تولید شده می شود .

نایلون شیرینگ چیست ؟

یکی از مصرفی ترین نوع های پلاستیک برای بسته بندی های صنعتی و پخش عمده نایلون شیرینگ حرارتی است ، پلاستیک شیرینگ با قرار گرفتن در حرارت به دور محصول مورد نظر جمع شده و باعث سهولت در حمل و نقل و مواردی بهداشتی می شود .

یکی از بهترین مثال های مفهومی برای شیرینگ می توان به بسته بندی های 6 تایی نوشابه ، دلستر ، آب معدنی و دیگر مایه جات اشاره کرد .

تولید نایلون شیرینگ در تمام ابعاد همراه با نازل ترین قیمت ها

کارخانه باران  پلاستیک با قیمت گذاری های پایین اما کیفیت تولید بالا و تضمینی می تواند تمام نیاز های شما در رابطه با تولید نایلون بر طرف کند ، از همین رو می توان این نوع از پلاستیک بسته بندی را در تمام ابعاد و ضخامت ها تولید کرد.

قیمت شیرینگ : نایلون شیرینگ بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی گذاشته می شود ، از همین رو برای دریافت قیمت دقیق کافیست با مدیریت تماس حاصل فرمایید.

 

فروش نایلون حبابدار

بسته بندی و جابجایی محصولات شکننده و گرانقیمت و ضربه پذیر همیشه دردسر ساز می باشد.

یک راهکار مناسب برای انجام چنین اموری، بهره گیری از نایلون حبابدار است.

نایلون حبابدار  با داشتن حباب های نایلونی که از هوا پر شده است، این امکان را میدهد که مصرف کننده با کمترین هزینه اجناس و مواد حساس و شکننده را به راحتی بسته بندی نماید. انعطاف پذیری، حجم و وزن کم ، مقاومت بالا در برابر ضربه از جمله ویژگی های این محصول می باشد.

 

نایلون حبابدار باران پلاستیک دارای عرض یک متر و دانه بندی ریز است و از کیفیت مناسبی برخودار می باشد.

 این محصول می تواند به راحتی به دور هر کالایی ( از جمله مبلمان ، میز ، یخچال ، تلویزیون ، کریستال و... ) پیچیده شود و احتمال ضربه پذیری و خش پذیری کالا را در جابجایی به حداقل برساند.

رولی بودن نایلون حبابدار یکی از موارد دیگری است که موجب می گردد به راحتی قابل حمل و نگهداری باشد و مصرف کننده بتواند به آسانی آن را استفاده نماید. 

موارد استفادهبسته بندی کالاهای حساس و ضربه پذیر و شکستنی ، بسته بندی کریستال ، چینی ، لوستر و...

تولید کننده استرچ 5 لایه

باران پلاستیک اولین و تنها تولید کننده استرچ 5 لایه با قابلیت کشسانی هر 1 متر تا 10 متر می باشد که این خاصیت کشسانی بالا باعث صرف جویی در مصرف و هزینه ها می شود .

 

مزایا استفاده از پلاستیک حبابی

با توجه به کاربردی که فرد سفارش دهنده دارد می توان کاربرد های گوناگونی برای این نوع نام برد اما اصلی ترین کاربرد های حباب دار عباترند از :

یکی از بهترین عایق های حرارتی و صوتی

بسته بندی و حمل و نقل راحت تر

جلوگیری از کثیفی محصول و یا خرابی آن

ضربه گیر برای جا به جایی وسایل و یا تولیدات

و…

 قیمت نایلون حبابدار :

جهت دریافت آخرین و بروز ترین  قیمت نایلون حبابدار که در باران پلاستیک خرید و فروش میشود جهت کسب اطلاع کامل میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید تا لیست مورد نیاز را برای شما ارسال نمایند  همواره ممکن است بخاطر تغییرات قیمتی در خرید و یا فروش قیمت ها در این لیست کاهش یا افزایش پیدا کند بنابراین اگر از خریداران عمده و کلی هستید لازم است که با شما در این زمینه هماهنگی بعمل آید و ما این را وظیفه خود میدانیم

نایلون حبابدار

  • حبابدار شفاف
  • حبابدار رنگی
  • دولایه
  • سه لایه
  • ضربه گیر و…

قیمت رول نایلون حبابدار

گروه تولیدی باران پلاستیک بر حسب رول قیمت گذاری نمی کند بلکه با توجه به ابعاد شما و میزان کیلوگرم سفارش شما رول آپ می کند از همین جهت قیمت بر حسب هر کیلوگرم گذاشته می شود که میزان سفارش شما تاثیر مستقیمی در قیمت گذاری خواهد داشت .

انجام کلیه امور سفارش سازی روی نایلون حبابدار

هر نوع سفارش سازی از طرف مشتری قابل اجرا و تولید می باشد می توانید ابعاد حباب ، ابعاد سفارش ، لایه بندی نایلون ، چاپ و … را روی نمونه تولیدی خود انجام دهید .

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت http://www.baranplastic.comمراجعه نمایید.

تلفن های تماس :09127009600

تلفن کارخانه  : 02155293304

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها