ویزای مولتی کانادا

کد خبر: 1054850

شما با ویزای مولتی کانادا می توانید به مدت پنج سال در این کشور اقامت و یا رفت و آمد داشته باشید. کانادا یکی از کشورهای زیبایی می باشد که در شما آفریقا قرار گرفته و بسیاری از افراد علاقه دارند به این کشور رفت و آمد داشته باشند. شما با داشت ویزای مولتی کانادا می توانید بعد از هر بار ورود خود به مدت 5 سال در کشور کانادا اقامت داشته باشید. ویزای مولتی کانادا دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که برخی از مهمترین آنها را در ادامه بیان می کنیم.

ویزای مولتی کانادا بدون شینگن

برخی از افراد بر این باور می باشند که با داشتن ویزای شینگن می توانند ویزای مولتی کانادا را دریافت کنند. ولی باید بدانید این مسئله اصلا صحیح نمی باشد و این نوع ویزای توریستی بدون ویزای شینگن به شما ارائه خواهد شد. یکی از مهمترین مواردی که موجب می شود شانس شما برای دریافت ویزای مولتی بیشتر شود این است که سفر های زیادی در پاسپورت خود داشته باشد. کشورهایی که در حوزه شینگن می باشند را اگر شما برای سفر کردن انتخاب کرده باشید تاثیر بیشتری برای دریافت ویزای مولتی کانادا دارد. یکی از مهمترین مسائلی که افسر مهاجرتی به آن توجه می کند، این است که مطمئن شود شما با اخذ این ویزا به کشور خود باز می گردید و پناهنده نخواهید شد.

در واقع باید بدانید یکی از مهمترین علت های ریجکت درخواست ویزای مولتی کانادا افراد این است که، افسر مهاجرتی از بازگشت فرد مطمئن نمی باشد. بنابراین شما باید برای دریافت این ویزا ثابت کنید که حتما به ایران باز می گردید. یکی از ساده ترین راه های اثبات خودتان به افسر مهاجرتی داشتن سابقه سفر شما در پاسپورت تان می باشد. زمانی که شما به کشورهای دیگر رفته باشید افسر مهاجرتی می تواند مطمئن شود که شما سابقه سفر داشتید و در آن کشورها پناهنده نشده اید. بنابراین باید بدانید ویزای شینگن به هیچ عنوان شرط دریافت این ویزا نمی باشد. اگر شما املاک و وابستگی های زیادی در کشور ایران داشته باشید با درخواست ویزای مولتی کانادا شما موافقت می شود.

تبدیل ویزای مولتی کانادا به اقامت

ویزای مولتی کانادا از آنجایی که یکی از ویزاهای توریستی می باشد؛ بدون شک دریافت آن هم از ویزای اقامت دائم راحت تر است. اما این مسئله که آیا شما می توانید این ویزا را به اقامت دائم خود تبدیل کنید امکان پذیر است و یا نیست را در ادامه بررسی می کنیم. برای اینکه اقامت دائم خود را با ویزای مولتی دریافت کنید، باید هدف خود را از اقامت بیان نمایید. در برخی از موارد تبدیل کردن ویزای مولتی به دائم امکان پذیر نمی باشد و تنها در شرایط خاص امکان دارد این اتفاق رخ دهد. بر همین اساس شما باید به طور کامل با شرایطی که بیان نمودیم آشنایی لازم را به دست آورید. اگر شما به صورت جدی می خواهید در کشور کانادا اقامت داشته باشید، بهتر است، ابتدا برای ویزای دائم درخواست دهید. چرا که در این صورت دیگر نگرانی و دغدغه زیادی نخواهید داشت.

در برخی از شرایط می توانید ویزای مولتی کانادا خود را به دائم تبدیل کنید:

 - یکی از آنها این است که با فرد کانادایی آشنا شوید و بخواهید با او ازدواج کنید. در این صورت اداره مهاجرت باید این مسئله را تایید کند.

-  یکی دیگر از شرایط آن هم این است که شما پیش از سفر خود به کانادا درخواست اقامت دائم را داده باشید و اکنون که به عنوان توریست در کشور کانادا حضور دارید، درخواست شما را پذیرش کرده باشند.

- شرط دیگر هم پناهندگی می باشد که شما باید ثابت کنید بازگشت به کشور ایران امنیت شما را از بین می برد. البته به شما پیشنهاد می دهیم که این روش را انتخاب نکنید.

به طور کلی کشور کانادا برای تبدیل ویزای مولتی کانادا به دائم سخت گیری های بسیاری دارد.

آیا با ویزای مولتی کانادا می توان کار کرد؟

به طور کلی شما نمی توانید ویزای مولتی کانادا را به ویزای کار تبدیل نمایید. البته برخی از تبصره ها در این مورد وجود دارد که عبارت می باشد از :

- همسر شما دارای ویزای کار کانادا و یا ویزای تحصیلی باشد.

- اگر با دریافت ویزای اقامت دائمی شما موافقت شود، می توانید با نهایی شدن و دریافت ویزای خود کار کنید.

- در برخی از مواقع امکان دارد یکی از کارهای کانادا نیازی به مجوز کار نداشته باشد که فرد در آن کار مشغول به فعالیت می شود. البته این مورد را امروز به طور کامل ملغی اعلام کرده اند و غیر قانونی به شمار می رود.

تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

اگر شما یک وکیل مجرب و ماهر داشته باشید بدون شک می توانید ویزای مولتی کانادا خود را به ویزای کار تبدیل کنید. شما برای اینکه ویزای کاری کانادا را در زمان داشتن ویزای مولتی دریافت کنید، باید از خاک کشور کانادا خارج شده و یک بار دیگر بیایید. البته برای این مسئله راه حل های بسیار زیادی وجود دارد که اگر شما با کارشناسان متخصص و با تجربه مشورت کنید بهترین راه حل را برای شما بیان خواهند کرد. پیدا کردن یک کارفرما برای دریافت ویزای کاری بسیار مهم است و شما باید با برای تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کاری، کارفرمای معتبری را معرفی کنید.

تمکن مالی برای ویزای مولتی کانادا

 تمکن مالی و ارائه آن برای دریافت ویزای مولتی کانادا بسیار امر مهمی می باشد. شما باید مانده حساب خود و مبلغ ورودی و خروجی حسابتان را به سفارت برای دریافت ویزا ارائه دهید. نامه تمکن مالی شما در صورت اعتبار دارد که شعب ارزی آن را صادر کنند و مدیر شعبه هم نامه را امضاء و مهر نماید. در واقع این مسئله بسیار مهم است که شما به دولت کانادا ثابت کنید می توانید برای اقامت در این کشور هزینه های خود را پرداخت نمایید. میزان مبلغی که شما باید به عنوان تمکن مالی در حساب خود داشته باشید بستگی به تعداد اعضای خانواده تان دارد. شما بهتر است برای دریافت ویزای مولتی کانادا و ارائه نامه تمکن مالی با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید.

کار با ویزای مولتی کانادا

به طور کلی اگر شما ویزای مولتی کانادا را دریافت کرده باشید، نمی توانید در این کشور مشغول به کار شوید. شما تنها در صورتی می توانید در این کشور با ویزای مولتی مشغول به کار شوید که شرایط خاصی داشته باشید. به عنوان مثال اگر  همسر شما ویزای معتبر کاری دارد، شما هم می توانید از شرایط او استفاده کرده و ویزای مولتی خود را به کاری تبدیل کنید. از طرفی هم اگر قبلا درخواست ویزای کار داده باشد و اکنون با ویزای توریستی در کشور مانادا حضور داشته باشید، می توانید ویزای خود را تعویض نمایید. تمامی این پروسه هایی که بیان نمودیم شرایط خاص و ویژه ای دارد. شما اگر می خواهید تبدیل ویزای مولتی کانادا خود به ویزای کاری را سپری کنید، بهتر است کارهای خود را به وکیل مهاجرت به کانادا بسپارید.

ویزای مولتی کانادا و پناهندگی

اینکه شما ثابت کنید شرایط پناهندگی را دارید دشواری های خاصی خودش را دارد. بر همین اساس اگر می خواهید ویزای مولتی کانادا خود را به ویزای پناهندگی تبدیل کنید باید با تمامی دشواری های آن آشنایی داشته باشید. بیشتر افرادی که به کشور کانادا پناهنده می شوند دیگر راهی برای مهاجرت کردن ندارند. در واقع شما باید برای اینکه حتی ویزای مولتی خود را به ویزای پناهندگی تبدیل هم کنید شرایط خاصی داشته باشید.

دولت کانادا به ارائه این ویزا حساسیت های بسیار خاصی نشان می دهد و شما باید این مسئله آشنایی داشته باشید. یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که شما تنها در صورت شرایط لازم می توانید پناهنده کشور کانادا شوید. سفارت کانادا تمامی شرایط شما را برای اقامت و پناهندگی مورد بررسی قرار می دهد و سپس با درخواست پناهندگی شما موافقت می کند. اگر می خواهید ویزای مولتی کانادا خود را به پناهندگی تبدیل کنید، بهتر است با مشاوران و کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند.

ویزای 5 ساله کانادا

ویزای مولتی کانادا یکی از بهترین ویزاهای توریستی می باشد که شما به مدت 5 سال می توانید با این ویزا در کانادا اقامت داشته باشید. مدارک و شرایطی که برای دریافت این ویزا مورد نیاز است، چندان زیاد و دشوار نمی باشد. به همین دلیل است که بیشتر افراد اقدام به دریافت این ویزا می نمایند. در واقع همانطور که بیان نمودیم شما می توانید به وسیله ویزای مولتی کانادا اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. ولی برای دریافت ویزای دائم بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص بسیاری دارند مشورت کنید. ویزای 5 ساله کانادا برای افرادی که می خواهند به طور دائم سفر به این کشور را داشته باشند بسیار مناسب می باشد. شما با در دست داشتن این ویزا می توانید به مدت 5 سال به کشور کانادا رفت و آمد داشته باشید. همچنین برای دریافت این ویزا نیازی به ویزای شینگن هم ندارید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها