صحنه جرم ، فضای سبز ، زردرنگ و … در سایزه

نوار خطر زرد رنگ

کد خبر: 1055222

نوار خطر زرد رنگ در اداره گاز مورد استفاده قرار میگیرد. جهت تعمیرات و احداث گاز بصورت شبرنگ تولید میشود تا افراد بتوانند در تاریکی نیز آن را مشاهده کنند.

همچنین در محل هایی که مشکلات ترافیکی به وجود می آید و این مشکلات ممکن است به افراد و یا وسایل نقلیه آسیب بزند و همچنین هنگام آگاهی به افراد جهت بروز احتمال خطر از وسایل هشدار دهنده استفاده میشود. یکی از وسایل هشدار دهنده نوار خطر می باشدجنس نوار خطر معمولا از پلی اتیلن می باشد که مقاومت بالایی در برابر آب و نور خورشید داشته و شما میتوانید در محیط های مختلف به راحتی از آن استفاده کنید.

 

نوار اخطار و هشدار

     نوار اخطاری که بعضا با عنوان نوار خطر و یا نوار هشدار دهنده هم شناخته می شود ، امروزه به عنوان یکی از ملزومات لاینفک برای پروژهای راهسازی ، لوله گذاری ، کابل کشی و ... محسوب می شود .

اصولاً نوار های خطر که با نام های نوار "هشدار دهنده" و "نوار زرد" نیز در بازار نامگذار و قابل شناسایی هستند توسط دو نوع مواد پایه پلی اتیلن و پی وی سی قابل تولید و عرضه هستند که در کشور ما عموماً بر پایه پلی اتیلن تولید می گردد.

نوع مواد مصرفی در تولید و فناوری بکارگرفته شده در خط تولید، کیفیت نهایی محصول را رقم می زند که با توجه به رده کیفی محصولات ،به ترتیب ممتاز،درجه یک ،درجه دو و درجه سه نامگذاری میگردند:

1- حریم بندی حادثه خیز و جلوگیری از تردد

بعنوان مثال : نوارهای حریم بندی فضاهای سبز شهری، در اکثریت موارد جهت جلوگیری از تردد و نگهداری بهینه محیط و فضای سبز قبل از شکل گیری گیاهان و یا فضا سازی مناسب استفاده می گردد.در صورتیکه نوارهای حریم بندی صحنه جرم جهت جلوگیری از تردد و ورود به فضاهای حادثه خیز مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع ازنوارهای اخطار با توجه به نوع کاربرد نیاز مبرم به ماندگاری بالا و کیفیت و کنترل شده آزمایشگاهی ندارند زیرا مدت استفاده و بهره برداری از این نوع نوارها به صورت میانگین حدود 15الی30 روز می باشد.

در این دسته از نوارها می توان به انواع زیر اشاره کرد:

* نوارهای حریم بندی: که با چاپ عبارت "خطر" قابل شناسایی هستند و عمومی ترین نوع نوارهای اخطاری محسوب می گردد.

* نوارهای فضای سبز: که با چاپ عبارت " وارد فضای سبز نشوید " قابل شناسایی هستند.

* نوارهای خطر برق گرفتگی: که با چاپ عبارت "خطر برق" قابل شناسایی هستند.

* نوارهای صحنه جرم: که با چاپ عبارت " صحنه جرم- وارد نشوید" قابل شناسایی هستند .

* نوارهای آتش نشانی: که با چاپ عبارت "خطر" قابل شناسایی هستند.

* نوارهای سفارشی: اینگونه نوارها مطابق نیاز سازمان ها و شرکتها و با چاپ دلخواه جهت مصارف مختلف تولید و استفاده می شوند. 

چاپ نوار خطر

این مجموعه یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه چاپ انواع نوار خطر میباشد که میتوانید انواع نوار خطر های مورد نیاز خود را سفارش دهید.

سفارش انواع نوار خطر در رنگها و عرض های مختلف و با نوشته های مختلف ، در متراژ های ۵۰ و ۱۰۰ و ۱۵۰ و ۲۰۰ و ۳۰۰ متری

انواع نوار خطر – گاز – آب – برق- نفت – مخابرات – فضای سبز – امدادو نجات با هرگونه نوشته بر روی نوارخطر به دلخواه مشتریان گرامی با انواع تنوع رنگ

نوار خطر سبز

نوار خطر جهت متمایز نمودن مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به ناحیه های خطرناک به کار می رود.

نوارهای خطر برای ایمن سازی محیط کارگاهی می باشد که کارگران و پرسنل با ایمنی بیشتر به فعالیت و تردد بپردازند. توجه به نوارهای خطر در کاهش میزان حوادث بسیار مؤثر می باشد.

نوار خطر رنگ سبز : کاربرد در حفظ فضای سبز و بخش شهرداری

نوار خطر کابل فیبر نوری

تولید کننده نوار خطر کابل فیبر نوری شرکت مخابرات ایران تولید کننده نوار خطر پلاستیکی فیبر نوری فروش نوار خطر کابل فیبر نوری شرکت مخابرات ایران نوار خطر فیبر نوری 20 سانتی قیمت نوار خطر کابل مخابرات ایران.

این نوار جهت استفاده از خدمات ریلی در مکان هایی که قطار عبور میکند و هم چنین مخابرات و برق نیز کاربرد دارد و در عرض های متفاوت تولید میشود

تولید نوار خطر برق گرفتگی در تمام ابعاد

ابعاد تولیدی این نوع از پلاستیک بستگی به نوع استفاده مصرف کننده دارد ، از همین رو می توانید از نمونه های آمده یکی را مطابق با مصرف خود سفارش دهید یا برای شخصی سازی می توانید نمونه سفارشی خود همراه با چاپ سفارشی در ابعاد درخواستیتان سفارش دهید .

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت http://navardanger.irمراجعه نمایید.

تلفن های تماس :09127009600

تلفن کارخانه  : 02155279931

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها