شهرداری مشکل طرح ملی مسکن!

کد خبر: 1055972

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اجرای طرح ملی مسکن از ۱۰۴ هزار واحد عبور کرده گفت: عدم همکاری شهرداری مشکل عمده اجرای طرح ملی مسکن است.

شهرداری مشکل طرح ملی مسکن!

 خبرگزاری تسنیم: محمد اسلامی در بازدید از پروژه طرح ملی مسکن تهرانسر با اشاره به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی واحدهای این طرح، اظهار کرد: اجرای طرح ملی مسکن از 104 هزار واحد عبور کرده است. در استان تهران 200 هزار واحد مسکن ملی در قالب پروژه‌های مشارکتی در دستور کار قرار دارد که قرارداد آنها امضا شده است.

وی بیان کرد: عدم همکاری شهرداری مشکل عمده اجرای طرح ملی مسکن است که امید است با تغییراتی که در شهرداری منطقه ایجاد شده شاهد سرعت دادن به پروژه‌های مسکن ملی در کلانشهر تهران باشیم وعقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی افزود: از سال آینده و به ویژه اردیبهشت پروژه‌های متعدد طرح ملی مسکن در هر سه نوع واگذاری گروهی زمین در شهرهای کوچک، مجتمع‌سازی در شهرهای متوسط  و بزرگ و پروژه‌های مشارکتی افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره مسکن مهر گفت: در مجموع 39 هزار واحد مسکن ملی در کشور باقیمانده که بخشی از آنها دارای پرونده حقوقی هستند و مشکلات آنها در مراجع قضایی در دست بررسی قرار دارد.

اسلامی تصریح کرد: برای اتمام مسکن مهر شهرهای پرند، پردیس و هشتگرد طی 2 سال گذشته 4000 میلیارد تومان هزینه شد. در ماه‌های آتی و قبل از دولت تمامی واحدهای مسکن مهر تحویل می‌شود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها