خوانندگانی که در سال 99 خوش درخشیدن

کد خبر: 1056239

در این مطلب برای مخاطبین گرامی لیستی از خوانندگانی که در سال 99 خوش درخشیدن را فراهم کرده ایم این لیست بصورت رسمی تهیه نشده و سلیقه ایی میباشد، نکته ایی که قابل توجه میباشد این است که این لیست از بین خواننده های نوظهور و نسل جدید موسیقی ایران میباشد که در سال های اخیر وارد مارکت موسیقی ایران شدند

MOKt6faJxiTt

1- رضا بهرام

رضا هلاورجانی خواننده جوان موسیقی متولد 20 دی ماه 1370 در یزد میباشد. رضا بهرام در خانواده ای پنج نفره متولد شد و دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تنها پسر خانواده است.

رضا بهرام به صورت جدی از سال 88 آغاز کرد اما پیش از این به تشویق های پدرش از 14 سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین آهنگ رسمی او 29 تیر ماه 1397 به نام از عشق بگو منتشر شد.

ترک های معروف این خواننده: کاش ، گل عشق ، از عشق بگو ، دیوانه ، آدم سابق ، هیچ

رضا بهرام قبل از اینکه شما طرفداران در موسیقی بشناسیدش فوتبال بازی میکرد در دتیم فولا یزد که پس از مدتی به فولاد خزستان پیوست در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت دلیلی دوباره برای شروع خوانندگی و بیشتر شدن علاقه وی به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت.

R5ac4iU1vfoy

2- راغب

مصطفی راغب متولد اسفند ماه ۱۳۶۸ میباشد . در شهر یزد بزرگ شئده است و رشته تحصیلیوی  مدیریت میباشد

راغب ازابتداعلاقه به تلاوت قرآن و مداحی اهل بیت(ع) داشت و این امر موجب شد تا در مسابقات قرآنی و اذان، حائز رتبه های برتر شود. فعالیت در زمینه های هنری از جمله اجرا در گروه های سرود و نقاشی رنگ و روغن و بازیگری در تئاتر و تلویزیون را در همان دوران دانش آموزی انجام می‌داد.

اثار راغب تا به حال: همینه عشق ، بی هوا ، پروانه ، دوسِت دارم ، نرو ، صدای باران ، همینه عشق ، بی هوا ، پروانه ، دوسِت دارم ، نرو، دلبری ، کار بهار ، انتظار

افتخارات راغب

کسب رتبه اول مناجات خوانی در جشنواره دانشجویی لرستان، رتبه اول آواز به همراه خواننده برترگروه‌نوازی در اولین جشنواره موسیقی جوان استان یزد در سال ‌93، برگزیده جشنواره موسیقی جوان کشور سال 91، کسب رتبه اول در جشنواره تئاتر منطقه قشم و کسب رتبه برتر درجشنواره بین‌المللی رضوی طی سال‌های 90 تا 93، کسب رتبه‌ی تک خوانی جشنواره سرود کشوری «نغمه‌ی عشق» سال 87، کسب رتبه دوم و سوم با گروه موسیقی رندان به‌عنوان سرپرست و خواننده از جمله جوایزی است که در دوران فعالیت خود در زمینه موسیقی کسب کرده است.

3- مسیح و آرش

آرش عدل پرور متولد 21 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمده است.

تحصیلات خود را در زمینه آهنگسازی اعم از تئوری موسیقی، هارمونی، سازشناسی و ارکستراسیون را نزد اساتیدی چون اسماعیل زاده، محسن الهامیان و دکتر ایمان فرهودی به پایان رسانیده است.

مسیح و آرش بعد از قرارداد با شرکت ترانه شرقی و عدم فعالیت یکساله برای کسب مجوز در پاییز سال 1395 با قطعه ایی در ایام ماه محرم به نام دیوونه کن توانستند مجوز فعالیت بگیرند.

مسیح عدل پرور متولد 20 اردیبهشت 1367 در تهران به دنیا آمده است

مسیح فعالیت خود را به همراه برادرش کوچک تر خودش آرش از 16 سالگی با ترانه سرایی و آهنگسازی آغاز کردند، فعالیت آنها از سال 92 تا 95 بصورت حرفه ای اما بدون مجوز شروع شد

او دوره های تئوری موسیقی، از ساز و هارمونی را نزد اساتید بنامی چون فرهودی و میخاییل باریشنیکوف به پایان رسانده است

5ISccXiGgR5c

4- آرون افشار

آرون افشار با اسم اصلی وحید افشار متولد 1 تیر ماه 1377 در خراسان میباشد

آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقمند بوده و ساز تخصصی او گیتار می باشد. آرون افشار از ۷ یا ۸ سالگی کار با گیتار و فراگیری موسیقی را شروع کرد. در کنار ساز گیتار به فراگیری ساز پیانو نیز پرداخت اما ساز اصلی او گیتار است.

آرون افشار بطور جدی از سال ۹۶ وارد عرصه موسیقی شد. آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تاکنون موفق به انتشار اثار متعددی یوده که در میان این ها میتوان ترک جانم باش را نام برد که با این ترک زیبا شناخته شد.

لازم به ذکر است که معین راهبر تنظیم کننده خوب کشورمان در شسناخته شدن آرون افشار تاثیر به سزایی داشته و این امر بارها توسط خود خواننده گفته شده است

5- ماکان بند

امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران به دنیا آمده است

او از دوران نوجوانی با شعر سرودن فعالیت خود را در موسیقی آغاز کرد و از سال 1393 بصورت مستقل و حرفه وارد خوانندگی شد.

امیر مقاره وقتی که مهمان برنامه دورهمی شد از زندگی قبل خواننده شدن و معروفیتش اینگونه گفت که در پیک موتوری کار کرده است منابعی نوشته اند که وی قبل خواننده شدن به شغل مدلینگ مشغول بوده است. 

رهام هادیان متولد 7 مرداد 1370 در تهران به دنیا آمده است

فعالیت رهام از بچگی  با علاقه اش به ملودی سازی شروع شد، خیلی زود دوره های آهنگسازی را بصورت تجربه سپری کرد او در زمینه ترانه گفتن هم دستی دارد و ترانه آهنگ هایی که میخوانند را او میگوید.

سوالات زیادی در باب اینکه اززدواج کرده یا نه وجود دارد که باید گفت او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

ZHU14knx6MzN

6- گرشا رضایی

گرشا رضایی متولد 22 اردیبهشت 1363 در لرستان به دنیا آمده است

گرشا رضایی عزیز در نوازندگی مهارت زیادی دارد وی از 13 سالگی بصورت جدی موسیقی را با حضور در کلاس های گیتار و در سبک فلامنکو کلاسیک شروع کرد و سپس شروع به یادگیری گیتار الکترونیک سبک رام کرد و در کنار این ها، نواختن پیانو، سه تار، کمانچهادامه داده است و مهارت دارد

ازدواج گرشا رضایی: عنوان های زیادی در سایت ها زده شده درباره ی ازدواج این خواننده ولی باید گفت که گرشا رضایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد میباشد.

7- بهنام بانی

بهنام بانی متولد 11 مهر 1366 در دامغان به دنیا آمده است

بهنام بانی فارغ التحصیل شده کارشناسی از دانشگاه شاهرود میباشد می باشد او یک خواهر بزرگتر از خود دارد  که ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر میباشد

بهنام بانی خواندن را از دوران مدرسه وقتی که درصف قرآن میخواند شروع کرد، پدرش نوازنده آکاردئون بود همین دلیل شد از 10 سالگی نزد ایشان تمرینات موسیقی را شروع کند.

x48uJrG8VJxl

8- محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده متولد 17 شهریور 1366 در تربت حیدریه به دنبا آمده است.

محسن ابراهیم زاده با همکاری مهدی کرد وارد مارکت موسیقی ایران شد و بسیار توانست موفثق عمل کند.

مهدی کرد بعد از مرحوم مرتضی پاشایی که بسیار همکاری خوبی باهم داشتند توانست بار دیگر با محسن ابرهیم زاده به این موفقیت دست پیدا کند که خود محسن ابراهیم زاده بارها این موضوع را گفته است.

محسن ابرهیم زاده هم همانند دیگر خوانندگان ابتدا قرائت قران میکرد و بعد از مدتی علاقمند به موسیقی شد و به کسب تجربه و بادگیری در این حرفه کرد.

درباره ی ازدواج این خواننده معروف رسانه خبرهای زیادی را پخش کرده اند که باید گفت محسن ابراهیم زاده همچنان مجرد میباشد و ازدواج نکرده است.

9- معین زد

محسن زندی با نام هنری معین زد متولد سال 1370 در همدان به دنیا آمده است

وی با سبک جدید از رپ و پاپ کار خود را شروع کرد، درابتدا مجوز نداشت ولی توانست با اثاری که تولید میکند مخابین زیادی را جذب کند و طرفداران زیادی جذب او شدند تا در سال 99 توانست مجوز بگیرد و با آهنگ دمتون گرم اولین ترک مجاز خود را منتشر کرد و به صورت رسمی فعالیت خودش را آغاز کرد 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها