سود سهام عدالت چه کسانی واریز نشد؟

کد خبر: 1057303

یک مقام مسئول گفت:سود عملکرد سال ۹۸ بر مبنای تفاوت در مبلغ اسمی سهام متفاوت است.

سود سهام عدالت چه کسانی واریز نشد؟

باشگاه خبرنگاران: اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی در رابطه با دلایل تفاوت سود واریزی سهام به سهامداران سهام عدالت، اظهار کرد: سود عملکرد سال ۹۸ بر مبنای تفاوت در مبلغ اسمی سهام متفاوت است.

او افزود: بر همین مبنا سهام اشخاصی که برگه سهامشان یک میلیون تومان بود ۱۸۵ هزار تومان، سهامداران ۵۳۲ هزار تومان ۹۸ هزار تومان و سود سهامدارانی که برگه سهامشان ۴۹۲ هزار تومان بود ۹۱ یک هزار تومان روز پنجشنبه مورخ ۲۸ اسفند ۹۹ دریافت کردند.

سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی تصریح کرد: البته در صورتی مبالغ مذکور را دریافت خواهند که قبل از تاریخ برگزاری مجامع شرکت های سرمایه پذیر بخشی از سهام خود را نفروخته باشند.

حیدری گفت: در صورت فروش بخشی از سهام به نسبت سهام فروش رفته از میزان سود کسر شده است.

او بیان کرد: البته در مورد سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند از آنجایی که شرکت های سرمایه گداری استانی هنوز سهامی را از پرتفوی خود را نفروخته اند باید سود متعلق به ۳۰ میلیون سهامدار روش غیرمستقیم به طور کامل تخصیص یابد.

سخنگوی شرکت های سرمایه گذاری استانی گفت: همچنین با عنایت به اینکه جهت وصول و توزیع رایگان و بدون کسرکارمزد قبلاً اعلام آمادگی شده بود،هر گونه اخذ هزینه از شرکت های سرمایه پذیر بابت توزیع یا کسر کارمزد از مبلغ سود سهامداران عدالت پذیرفته نیست و ضمن رصد امور در راستای صیانت از حقوق مردم و سهامداران در این باره پیگیری های لازم انجام شده و در صورت ضرورت اقدام قانونی در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، 29 اسفند سود سهام عدالت به سهامدارانی که شماره شبا آن ها به سازمان خصوصی سازی به درستی اعلام شده بود واریز شد که این رقم مطابق جدول اعلامی سپرده گذاری مرکزی واریز شد.

Mh5JLxK13MMr

24997.png

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها