راز میلیون دلاری راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران

کد خبر: 1057742

کسب و کار اینترنتی یک فرصت پول ساز و مناسب برای افرادی که میخواهند کسب و کار شخصی داشته باشند. با توجه به وضع اقتصادی و گرانی هایی که وجود دارد  اندازی یک کسب و کار سنتی می‌تواند بسیار هزینه‌بر  باشد.  اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار شخصی  هستید بهترین گزینه کسب و کار اینترنتی است. شما با راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید از طریق اینترنت به درآمد میلیونی برسید. البته رسیدن به درامد میلیونی از طریق اینترنت ممکن است نیاز به زمان باشد.

oOtKAYH29mBi

 اگر به دنبال کار آفرینی هستید و می خواهید با کمترین سرمایه ممکن و با کمترین هزینه یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنید به شما توصیه می کنم به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین تان باشید. با توجه به اینکه بازار کسب و کارهای آنلاین بسیار گرم شده است در این مقاله قصد داریم از صفر تا صد شما را با راه اندازی کسب و کار آنلاین آشنا کنیم و به شما بگویم که چطور می‌توانید با کمترین سرمایه ممکن یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید و شروع به درآمد زایی از طریق اینترنت کنید.

5PkHzAt7d7Cg

 به نظر من اینترنت یک منبع طلای پولساز است! البته اگر بتوانید از آن به درستی استفاده کنید و اصول بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرید تا بتوانید کسب و کارتان را شروع کنید. شاید برای راه اندازی کسب و کار آنلاین ایده نداشته باشید و یا شاید هم هیچ اطلاعاتی نداشته باشیم اما می خواهم به شما بگویم با خواندن این مقاله دیده روشنی از کسب و کار اینترنتی خواهید داشت یاد خواهید گرفت که چطور می‌توانید بهترین ایده مناسب را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید.  حذف پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

jNV2wgbH9a0a

به زبان خیلی ساده کسب و کار اینترنتی یا کسب و کار آنلاین به کسب و کاری که در فضای اینترنت راه اندازی شود گفته می شود. شاید در ابتدای راه فکر کنید که اگر بخواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید باید حتماً  یک مهارت و تخصص خاصی مثل برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید! در صورتیکه اگر هیچ مهارت خاصی نداشته باشید می توانید یک کسب و کار پولساز آنلاین در فضای اینترنت راه اندازی کنید. 

 اگر صاحب کسب و کار سنتی هستید محصولات و خدمات را به صورت سنتی در بازار می‌فروشید  تبدیل کسب و کار سنتی تان اینترنتی‌تان نمی‌تواند یک موقعیت و یک فرصت پولساز برای شما باشد. پس اگر صاحب کسب و کار هستید و یا هیچ کسب و کاری ندارید و به فکر کسب درآمد هستید  این مقاله می تواند زندگی تان را متحول کند و  به یک کارآفرین اینترنتی تبدیل شوید. 

مزایای راه اندازی کسب و کار آنلاین

gUgBKRISart1

 در این بخش قصد داریم شما را با مزیت های راه اندازی کار آنلاین آشنا کنیم و به شما آموزش بدهیم که چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان باشید.

  •  یکی از بزرگترین دلایلی که باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان باشید این است شما به هیچ سرمایه و هزینه اضافی نیاز ندارید. برخلاف اینکه اگر بخواهید یک کسب و کار سنتی و فیزیکی راه اندازی کنید نیاز به هزینه و سرمایه های بسیار زیادی است در کسب و کارهای اینترنتی اصلاً این طور نیست و شما با کمترین هزینه ممکن و سرمایه می توانید با هر شرایطی کار آنلاین تان را راه اندازی کنید. پس برای کسب درآمد از اینترنت نیاز به هیچ هزینه اضافی نخواهید داشت.
  •   یکی دیگر از بزرگترین مزیت های کار آنلاین است که شما به هیچ جواز و مدرک خاص نیاز ندارید. همین حالا که در حال خواندن این مقاله هستید می توانید بدون اینکه مدرک خاصی داشته باشید و جواز خاصی بگیرید شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید.
  •  برای راه اندازی کار اینترنتی به هیچ تجهیزات خاصی نیاز ندارید. برخلاف اینکه اگر بخواهید یک کار سنتی و فیزیکی راه اندازی کنید ممکن است به یک سری تجهیزات کاری نیاز باشد برای کسب و کارهای آنلاین فقط شما به یک اینترنت، کامپیوتر یا لپ تاپ و گوشی موبایل نیاز دارید. تمام تجهیزات راه اندازی کار آنلاین همین تجهیزاتی هستند که گفتم.
  •  برای راه اندازی یک کار آنلاین اصلاً نیازی به دفتر و یا شرکت خاصی ندارید. شما می توانید  کسب و کار اینترنتی تان را در خانه راه اندازی کنید و شروع به کسب درآمد کنید.
  •  وقتی کسب و کار آنلاین تان را راه اندازی کنید در خواب هم درآمد زای خواهید داشت. ‌دانم این تجربه را داشتید که شب خوابید و صبح حساب بانکی‌تان را چک کرده اید و می بینید که چندین میلیون تومان به حساب شما واریز شده است. البته رسیدن به چنین درآمدی در کسب و کار های آنلاین کار سختی نیست فقط طبق مراحل که در ادامه به شما  آموزش خواهیم داد باید کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران

W0xIERAumxXF

مراحل راه اندازی کسب و کار آنلاین بسیار ساده و راحت است. برای اینکه بتوانید به درآمد آنلاین بالایی برسید باید تمام مراحلی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد را رعایت کنید. البته ممکن است با توجه به اینکه در ابتدای راه هستید راه اندازی کسب و کار آنلاین کمی برایتان سخت و دشوار باشد. اما به مرور زمان و با ایجاد عادت های درست می توانید در مسیر راه اندازی کسب و کارتان قدم بردارید و کارهایی که انجام می دهید را به کارهای روزمره تبدیل کنید.

 اگر هیچ مهارت و تخصص خاصی هم ندارید نباید نگران باشید. تمام این مهارت ها و تخصص هایی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد را به صورت کاملاً رایگان در سایت آکادمی سبز برای شما قرار دادیم که می توانید با مراجعه به سایت آکادمی سبز  به نشانه اینترنتیhttps://academysabz.com  وارد سایت شوید و مقالات و ویدیوهای آموزشی که برایتان قرار دادیم را مطالعه کنید. در ادامه این مقاله قصد دارم مرحله به مرحله شما را با راه اندازی کار اینترنتی آشنا کنیم پس همراه ما باشید.

1- انتخاب ایده مناسب

اولین مرحله در راه اندازی کسب و کار اینترنتی انتخاب ایده است. شاید انتخاب ایده برای تان کمی دشوار و سخت باشد. برای اینکه بتوانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید باید یک محصول و یا خدماتی داشته باشید تا بتوانید آن را به صورت کاملاً اینترنتی بفروشید.

 البته اگر هیچ محصول برای خدماتی ندارید جای نگرانی نیست چون می توانید از روش همکاری از فروش اینترنتی استفاده کنید. همکاری در فروش اینترنتی به زبان ساده یعنی اینکه شما محصولات و خدمات دیگر آن را می فروشید و به ازای فروش که از سمت شما صورت می گیرد پورسانتی را دریافت می کنید.  به این نکته بسیار مهمی که اینجاست این است که هر کس با هر شرایطی می‌تواند از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشد که سعی می‌کنیم در این بخش مدلهای اصلی کسب و کارهای اینترنتی را با هم بررسی کنیم.

1- همکاری در فروش اینترنتی:

در مورد همکاری در فروش اینترنتی شما به هیچ محصول نیاز ندارید. شما محصولات دیگران را به صورت کاملاً اینترنتی می فروشید و به ازای فروش که از سمت شما صورت می گیرد پورسانتی را دریافت می کنید. برای اینکه از این روش کسب و کار اینترنتی استفاده کنید باید فروشندگان و تولید کنندگان را پیدا کنید و با آنها مذاکره کنید که محصولاتشان را می فروشید.  البته می توانید از فروشگاه های آنلاین که سیستم همکاری در فروش دارند استفاده کنید.

2- ساخت محصولات اموزشی:

پردرآمدترین روش های کسب و کار اینترنتی ساخت محصولات آموزشی  و دانلودی است. در این روش شما شروع به ساخت محصولات آموزشی می کنید و یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی میکنید. و محصولات تان را به صورت کاملا اینترنتی و آنلاین می‌فروشید. برای اینکه از این روش استفاده کنید باید بررسی کنید که در چه زمینه ای تخصص و مهارت دارید،  به عنوان مثال اگر کتاب‌های زیادی در زمینه قانون جذب موفقیت خواندید می توانید خلاصه آن کتاب ها را به فایلهای صوتی تبدیل کنید و بفروشید.

 اگر هم فکر میکنید که هیچ مهارت و تخصصی ندارید می‌توانید مهارتی که به آن علاقه دارید را یاد بگیرید و در آن زمان فعالیت تان را شروع کنید.

3- فروش محصولات فیزیکی خود:

 اگر هم صاحب محصولات فیزیکی هستید می توانید در کنار کسب و کار فیزیکی خود محصولات فیزیکی تان را در اینترنت بفروشید. اما هر محصول فیزیکی که داشته باشید قابلیت فروش در اینترنت را دارد. پس خیلی مهم است که شما در کنار کسب و کار فیزیکی تان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و محصولات فیزیک تان را به صورت کاملاً اینترنتی به سراسر ایران بفروشید.

2- راه اندازی و ساخت وب سایت 

دومین مرحله راه اندازی و ساخت سایت است. در این مرحله شما باید یک وب سایت برای کسب و کارتان را راه اندازی کنید. ی از افراد فکر می‌کنند که راه‌اندازی سایت کار بسیار سخت و دشواری است و نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی و کد نویسی دارد. در صورتی که اصلا این طور نیست!

 برای راه اندازی سایت می توانید از سایت سازهایی مثل وردپرس استفاده کنید و بدون اینکه زبان برنامه نویسی و کد نویسی را یاد بگیرید خودتان در کمتر از یک ساعت یک وبسایت و فروشگاه اینترنتی برای خودتان راه اندازی کنید. تنها سرمایه‌ای که برای شروع کسب و کار اینترنتی خود نیاز دارید سرمایه راه اندازی و ساخت سایت است.

 اگر خودتان شروع به راه‌اندازی سایت برای خودتان کنید نهایتا 200 تا 300  هزار تومان می توانید سایتتان را راه اندازی کنید. اما گر کار راه اندازی و ساخت سایت تان را یک شرکت طراحی سایت و یا یک برنامه نویس بدهید ممکن است چندین میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان از شما پول بگیرد.  برای همین است که باید خودتان دست به کار شوید و شروع راه اندازی سایت کنید.

3- افزایش ترافیک سایت

بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید به فکر افزایش ترافیک و بازدید برای سایت تان کنید. برای افزایش ترافیک سایت می توانید از روش های پولی مثل تبلیغات استفاده کنید یا اینکه می توانید از روش های رایگان مثل تولید محتوا و بهینه سازی سایت استفاده کنید تا سایت تان بهینه سازی شود و به مرور زمان در کلمات مختلفی که کاربران تان در گوگل جستجو می کنند به نمایش نشان داده شود.

 بهترین روش برای افزایش بازدید سایت بهینه سازی سایت برای گوگل است. شما باید سایتتان را بهینه سازی کنید  و شروع به نوشتن و تولید محتوا برای سایتتان کنید تا وقتی کسی در حوزه کاری تان عبارات مختلفی را در گوگل جستجو کرد سایت شما در نتایج اول نشان داده شود.

 به عنوان مثال اگر در حوزه موبایل فعالیت می کنید و یک فروشگاه موبایل و تجهیزات موبایل دارید باید شروع به تولید محتوا هایی در این زمینه کنید باید کامل بررسی کنید و ببینید که کاربران تان در این حوزه چه عباراتی را در گوگل جستجو می کنند و در آن زمینه شروع به نوشتن مقاله کنید و روی سایت کار کنیم تا در نتایج اول دیده شود. با این روش میتوانید به صورت کاملا رایگان مخاطبان صددرصد هدفمندی را جذب سایت تان کنید.

4- اعتماد سازی 

و آخرین مرحله اعتمادسازی است. در این مرحله باید کاری کنید تا مخاطبان خیلی راحت به شما اعتماد کنند. پیشنهاد می کنیم در وب سایت تان حتما از خودتان ویدیو بگذارید و شروع به ضبط ویدیوهای آموزشی کنید و به صورت کاملاً رایگان در وب سایت و یا شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب، آپارات، نماشاو... کنید. وقتی کاربران تا شما را ببینند خیلی راحت تر به شما اعتماد می کنند. البته در محتوایی که تولید می‌کنید حتماً باید نیاز کاربران را برطرف کنید و به آنها کمک کنید.  رفع نیاز مخاطب بهترین راه برای اعتماد سازی در کسب و کارهای اینترنتی است.

جمع بندی

در این مقاله به صورت کامل شما را با راه اندازی کسب و کار اینترنتی اشنا کردیم. اگر میخواهید تمام این مراحل را به صرت کاملا عملی و رایگان یادبگیرید حتما وارد وبسایت اکادمی سبز شوید. در سایت آکادمی سبز به صورت کامل شما را با راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی . کسب درآمد اینترنتی آشنا کردیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها