چطور فالوورهای فیک پیج اینستاگرام خود را حذف کنیم؟

کد خبر: 1057842

BjVu1eGlbIIK

داشتن فالوور فیک در یک پیج اینستاگرامی خصوصا پیج های کسب و کاری معضل بزرگی است که این روزها خیلی از صاحبین پیج های اینستاگرامی درگیرش هستند.

فالوورهای فیک یا غیرفعال ممکن است آگاهانه یا ندانسته در صفحه شما حضور داشته باشند. خرید فالوور در اینستاگرام یکی از روش های ارسال فالوورهای جعلی با دستان خود به صفحه شما است. بعضی اوقات فالوورهای فیک بدون اطلاع شما وارد صفحه شما می شوند. این اتفاق زمانی می افتد که شما برای صفحه خود تبلیغ می کنید. البته در بعضی موارد اینطور است!

حذف فالوورهای جعلی در اینستاگرام یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران اینستاگرام است. همیشه به دنبال یک سایت حذف دنبال کننده جعلی یا یک برنامه حذف دنبال کننده غیرفعال اینستاگرام هستند.

اکنون راه حل چیست؟ چگونه می توانیم فالوورهای جعلی خود را در اینستاگرام شناسایی و حذف کنیم؟ در این مقاله، قصد داریم روش های جدیدی برای حذف فالوورهای جعلی اینستاگرام به صورت دستی و با برنامه به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر به دنبال سایت یا برنامه ای برای حذف فالوورهای جعلی در اینستاگرام هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فالوور فیک اینستاگرام دقیقا یعنی چه؟

در یک کلام فالوور فیک، پروفایلی در اینستاگرام است که صاحبی ندارد! یعنی صرفا یک بار ساخته شده است و مثلا وارد پیج شما شده است. کسی صاحب این پروفایل نیست که بخواهد با شما در تعامل باشد. یعنی اگر پستی منتشر کنید کسی نیست پست شما را لایک کند. از قدیم تا همین الان تعداد فالوورهای اینستاگرام یک پیج، ملاک اصلی اعتبار و موفقیت آن بوده است.

به خاطر همین خیلی از صاحبین پیج های اینستاگرامی اقدام به خرید فالوور اینستاگرام به روش های مختلف می کنند که در نهایت انبوهی از فالوورهای فیک و غیر واقعی را روانه پیج خود می کنند.

فالوور روح چیه و چه فرقی با فالوور فیک دارد؟

شاید نام فالوور روح یا فالوور غیر فعال هم تا الان بارها شنیده باشید. فالوورهای روح هم هیچ خاصیتی برای پیج شما ندارند و یه جورایی اون ها هم فالوور غیر واقعی محسوب می شوند چون هیچ گونه تعاملی با پیج شما نخواهند داشت.

فالوور روح، پروفایل های واقعی در اینستاگرام هستند اما به هر دلیلی با شما در تعامل نیستند! یا دوست ندارند با شما در تعامل باشند یا طبق الگوریتم جدید اینستاگرام ممکن است پست ها و استوری های شما را نبینند. این باعث می شود نام فالوور روح یا غیر فعال را روی این دسته از فالوورها بگذاریم.

چطور فالوورهای فیک اینستاگرام را تشخیص دهیم؟

راه های زیادی برای تشخیص فالوور فیک و غیر واقعی در اینستاگرام وجود دارد که می توانیم از آن ها استفاده کنیم. بدون اینکه بخواهیم از برنامه تشخیص فالوور فیک استفاده کنیم به صورتی دستی این قضیه را می توانیم بررسی کنیم.

معمولا پروفایل های غیر واقعی و فیک در اینستاگرام ویژگی های خاصی دارند. مثلا عکس پروفایل درست حسابی ندارند یا اصلا ندارند. نام کاربری و اسم پیج شان بی معنی است. معمولا فالوئینگ های بالایی دارند اما فالوورهای خیلی کمی دارند. اکثرا فالوورهای فیک پرایویت هستند و زمانی هم که فالوشان می کنید هیچ وجه اکسپت نمی شوید. همینطور تعداد پست های آن ها معمولا صفر یا خیلی کم است!

یکی از راه های ساده برای تشخیص فالوورهای فیک اینستاگرام این است که در یک بازه زمانی اقدام به پست گذاشتن کنید و رفتار فالوورهای پیج تان را زیر نظر داشته باشید. مثلا ببینید آن هایی که لایک نمی کنند واقعا استوری های شما را هم نمی بینند؟ این یک روشی است که من همیشه از آن برای شناسایی فالوورهای غیر فعال و روح استفاده می کنم.

چرا سریع تر باید اقدام به حذف فالوورهای فیک اینستاگرام کنید؟

اجازه بدهید کمی هم در مورد مزایای حذف فالوور فیک در اینستاگرام صحبت کنیم. اگر می خواهید سریع تر رشد کنید و فالوورهای واقعی تان افزایش پیدا کند ابتدا باید فالوورهای فیک، غیر فعال و کم فعالیت پیج تان را حذف کنید. این مهمترین دلیلی است که باعث می شود سریع تر فالوورهای فیک پیج اینستاگرام تان را حذف کنید.

یکی از روش های فوق العاده برای افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام که الان خیلی روی بورس است ورود به اکسپلور است. با وارد شدن پست هایتان به اکسپلور رشد چشمگیری را از نظر بالا بردن فالوورها تجربه خواهید کرد. وارد شدن به اکسپلور یک جور تبلیغ هدفمند ولی کاملا رایگان است که خیلی از پیج های اینستاگرامی ازش بهرمند شده اند.

یکی از فاکتورهای مهم ورود به اکسپلور از دید الگوریتم اینستاگرام میزان تعامل فالوورهای کل پیج با پست های منتشر شده است. مثلا اگر یک پیجی 10 هزار فالوور داشته باشد در 15 دقیقه اولی که پستی منتشر می کند باید 100 تا لایک و 50 تا کامنت بگیرد. این در حالت عادی است! اگر تعامل مثلا دو برابر این باشد ورود پست به اکسپلور حتمی است.

اما شما فرض کنید پیجی 10 کا فالوور دارد و 8 کای آن فیک یا به هر دلیلی غیر فعال هستند. در این صورت پست منتشر شده فقط به 2 هزار نفر نمایش داده می شود و این باعث می شود نرخ تعامل در آن پیج به شدت پایین باشد.

این قضیه باعث می شود اگر تبلیغ هم کنید به امید اینکه فالوورهای واقعی و جدید وارد پیج تان شوند و فکر کنید همه چیز درست می شود اصلا اینطور نیست! قبل از هر چیز اول باید فالوورهای فیک تان را پاک کنید و سپس اقدام به جذب فالوور واقعی جدید کنید.

روش های حذف فالوور فیک اینستاگرام

حالا چطور باید فالوورهای فیک اینستاگرام خود را حذف کنیم؟ برای این کار دو راه اصلی وجود دارد. اول اینکه به صورت دستی اقدام به شناسایی و پاک کردن فالوورهای فیک کنیم. دوم اینکه از اپلیکیشن ها، سایت ها و ربات های اینستاگرامی برای این کار استفاده کنیم. هر دو روش مزایا و معایب خود را دارد که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

حذف فالوور فیک اینستاگرام به صورت دستی

در این روش با توجه به معیارهایی که در قسمت قبلی برای تشخیص فالوورهای فیک و غیرفعال به شما گفتم باید اقدام به شناسایی فالوورهای فیک پیج تان کنید و به صورت دستی تک تک آن ها را حذف کنید. قبول دارم این کار سخت و زمان بری است اما زمانی که تعداد فالوورهای فیک شما کم باشد این روش به درد تان می خورد. 

پاک کردن فالوورهای غیرواقعی اینستاگرام با سایت و برنامه

روش بعدی برای حذف فالوور فیک اینستاگرام استفاده از برنامه و سایت حذف فالوور فیک اینستاگرام است. البته خیلی از این برنامه ها امن نیستند و از آن ها نمی توانید استفاده کنید. خصوصا ابزارهای خارجی که در این زمینه فعالیت می کنند نقص هایی دارند. مثلا نمی توانند به خوبی در تشخیص فالوورهای غیرفعال عمل کنند. به همیل دلیل ابتدا باید از کارکرد صحیح این ابزارها اطمینان حاصل کنید و سپس از آن ها استفاده کنید.

ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام

اما یکی از بهترین روش ها برای حذف فالوور فیک در اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. به تازگی قابلیت جدیدی به ربات اینستاگرام اینبو اضافه شده است که توانایی شناسایی و حذف فالوورهای فیک پیج را دارد. این ربات که جدیدا هسته خود را آپدیت کرده است می تواند به شما در این زمینه کمک کند. البته ناگفته نماید ربات اینبو یک ربات هوشمند همه کاره است. این فقط یکی از قابلیت هایش است که در این قسمت با هم بررسی اش می کنیم.

این ربات با بررسی سه ویژگی از پروفایل های اینستاگرامی که شما را فالو کرده اند تشخیص به غیر واقعی بودن و  اقدام به حذف آن ها می کند.

اول اینکه با توجه به عکس پروفایل می تواند واقعی یا غیر واقعی بودن آن را تشخیص دهد معمولا پروفایل هایی که عکسی ندارند توسط ربات شناسایی و حذف می شوند.

دوم اینکه با بررسی تعداد فالوور و فالووینگ های پروفایل مورد نظر می تواند فیک بودن یا واقعی بودن آن را تشخیص دهد. مثلا اگر پروفایلی فالووری نداشته باشد یا اینکه خیلی کم داشته باشد اما فالووینگ های بالایی داشته باشد به عنوان فالوور فیک شناسایی و حذفش می کند.

سوم اینکه اگر پروفایل اینستاگرامی پستی نداشته باشد یا تعداد پست های آن نسبت به فالووینگ هایش کمتر باشد ربات اینبو به فیک بودن آن، پی می برد و آن را حذف می کند.

جمع بندی و پایان

در این مطلب سعی کردم بهترین روش های حذف فالوور فیک اینستاگرام را به شما بگویم. فراموش نکنید فالوورهای فیک و غیرواقعی پیج شما باعث می شود رشد چشمگیری را نتوانید در اینستاگرام تجربه کنید. طبق صحبت هایی که در این مقاله داشتم اینستاگرام بسیار هوشمند است و به راحتی می تواند پیج هایی که از تعداد بالایی فالوور فیک استفاده کرده اند را شناسایی کند و آن ها را جریمه کند.

منبع : https://hamyareweb.co/remove-fake-instagram-followers/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها