خرید انواع غذای خشک سگ و غذای خشک گربه در دیجی پت

کد خبر: 1057933
خرید انواع غذای خشک سگ و غذای خشک گربه در دیجی پت

غذای خشک سگ و غذای خشک گربه از جمله ملزوماتی هستند که تمام والدین باید آن‌ها را به صورت دوره‌ای یا روزانه تهیه کنند. غذای خشک ویژگی‌هایی دارد که موجب شده بیشتر از غذاهای مرطوب و کنسروی، مورد پسند سگ‌ها و گربه‌ها واقع شود. البته نگهداری از غذای خشک سگ و غذای خشک گربه برای والدین نیز راحت‌تر و البته کم‌هزینه‌تر از سایر غذاهای حیوانات است. اما خرید یک غذای خشک باکیفیت نیز اهمیت فراوانی دارد. در واقع در بین محصولات متنوع حیوانات خانگی که در بازار وجود دارد، تشخیص خوراکی‌های باکیفیت از انواع بی‌کیفیت آن، کار سختی است. اما جای نگرانی نیست، چراکه دیجی پت به عنوان یکی از بهترین ارائه کنندگان محصولات خوراکی برای سگ و گربه، راهنمای این انتخاب شما خواهد بود.

 

مزایای غذای خشک سگ و گربه چیست؟

غذای خشک سگ، بخش عمده‌ی رژیم غذایی این حیوان را تشکیل می‌دهد. این در حالی است که غذاهای مرطوب تنها بخش کوچکی از غذای سگ را به خود اختصاص داده‌اند. غذاهای خشک با ترکیباتی تولید شده‌اند که تمام مواد مغذی موردنیاز مطابق با فیزیولوژی سگ‌ها در آن‌ها وجود دارند و می‌توانند تمام نیازهای حیاتی حیوان را برطرف کنند. در مورد غذای خشک گربه نیز، همین موضوع صدق می‌کند. حالا اگر بخواهیم دیگر مزیت‌های غذای خشک سگ و غذای خشک گربه را عنوان کنیم، موارد زیر در اولویت هستند:

  • غذاهای خشک ماندگار هستند و کمتر فاسد می‌شوند.
  • غذاهای خشک قیمت مناسب‌تری به نسبت سایر انواع غذاهای حیوانات دارند.
  • غذاهای خشک مورد علاقه بسیاری از حیوانات خانگی هستند.
  • غذاهای خشک باعث کثیف شدن دهان حیوان، ظرف غذا و محیط نمی‌شوند.
  • غذاهای خشک باعث جرم‌گیری دهان حیوانات شده و از خراب شدن دندان‌هایشان جلوگیری می‌کند.
  • غذاهای خشک برای مدت طولانی، حیوانات را سیر نگه‌می‌دارند.
  • غذاهای خشک با توجه به رنج سنی حیوانات خانگی تولید می‌شوند.

با وجود تمام این مزایا، در نهایت باید غذاهای خشک و مرطوب در کنار هم برای سگ‌ و گربه‌های خانگی قرار داده شود. اما مقدار غذای خشک به مراتب از غذای مرطوب بیشتر است و ترکیب صحیح آن با غذاهای مرطوب، سلامت جسمی و روانی حیوانات را به همراه دارد.

 

خرید انواع غذای خشک سگ و غذای خشک گربه

چطور غذای خشک سگ و گربه باکیفیت را خریداری کنیم؟

وقتی شما برای خرید یک سس به سوپرمارکت می‌روید، می‌بینید که چندین مدل سس روی قفسه‌ها وجود دارد که هریک برند و قیمت متفاوتی دارند. حالا اگر شما به دنبال یک سس باکیفیت و خوشمزه باشید، قطعاً برند مشهور و محبوبی را برای خرید در نظر می‌گیرید. در مورد غذای حیوانات هم همین موضوع صدق می‌کند. در واقع وقتی قصد خرید غذای خشک سگ یا غذای خشک گربه را دارید، با طیف وسیعی از برندها و عرضه‌کننده‌های غذای خشک حیوانات در بازار مواجه می‌شوید و این شما هستید که باید برندهای خوب را از دیگر برندها تشخیص داده و غذای خشک سگ یا غذای خشک گربه مناسبی را برای حیوان خود خریداری کنید.

«دیجی پت» به عنوان یک عرضه کننده محصولات حیوانات خانگی، رسالت خود را در ارائه راهنمایی برای نگهداری از این حیوانات و همچنین ارائه محصولاتی باکیفیت برای بهداشت و سلامت آن‌ها می‌بیند. بنابراین شما می‌توانید اطلاعات لازم برای تشخیص غذای خشک گربه و سگ باکیفیت را از طریق بلاگ دیجی پت به دست بیاورید. همچنین بهترین غذای خشک گربه و غذای خشک سگ را از طریق آن سفارش دهید.

 

دیجی‌ پت، عرضه کننده انواع مایحتاج حیوانات خانگی

«دیجی پت» هر آن‌چه که والدین برای نگهداری و تغذیه پت‌های بامزه خود به آن نیاز دارند را در عرضه می‌کند. این سایت ضمن ایجاد امکان خرید این محصولات، اطلاعات جامعی در مورد نگهداری و نکات تغذیه‌ای انواع حیوانات خانگی و پرندگان زینتی را در خود دارد. در واقع شما ابتدا می‌توانید نکات مهم نگهداری از سگ یا گربه خود را مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید محصولات مناسب برای آن نمایید. در ادامه، اطلاعات بیشتری را درباره دیجی پت با شما در میان می‌گذاریم.

راستی، شما قبل از خرید هر محصول از دیجی پت، می‌توانید توضیحات مختصر و مفیدی درباره همان محصول را مطالعه کرده و خرید خود را با قاطعیت بیشتری انجام دهید.

خرید انواع غذای خشک سگ و غذای خشک گربه

کدام برندهای غذای خشک در دیجی پت وجود دارند؟

یکی از اصلی‌ترین و بهترین مدل غذای خشک گربه و غذای خشک سگ که می‌توانید تهیه کنید، غذاهای نوتری پت هستند. نوتری پت با تولید و عرضه انواع غذای خشک گربه و غذای خشک سگ، در صدر بهترین برندهای تولیدکننده غذای حیوانات خانگی قرار دارد.

شما می‌توانید انواع غذای خشک گربه و سگ برند نوتری پت را از دیجی پت سفارش دهید. همچنین غذاهای مرطوب و کنسرویی، تشویقی‌های غذایی، محصولات بهداشتی و نگهداری نوتری پت نیز توسط دیجی پت ارائه می‌شوند. شما می‌توانید یک پکیج کامل از محصولات موردنیاز برای سگ و گربه خانگی خود را به صورت یکجا خریداری نمایید. البته محصولات غذایی سایر برندها مانند رویال کنین، مفید، پرسا و ... نیز در دیجی پت وجود دارند و می‌توانید آن‌ها را نیز سفارش دهید.

 

آیا می‌توان در دیجی پت خرید ارزانی را تجربه کرد؟

معمولاً عرضه‌کننده‌های بزرگ یک محصول خاص، قیمت‌های ارزان‌تر و منصفانه‌تری به نسبت سایرین دارند. همین امر در دیجی پت هم وجود دارد. در واقع شما با سفارش غذای خشک گربه یا غذای خشک سگ خود به همراه سایر مایحتاج حیاتی این حیوانات در دیجی پت، قیمت کاملاً به‌صرفه و مناسبی را پرداخت خواهید کرد. در حالی که اگر همین محصولات را از جای دیگری سفارش دهید، ممکن است هزینه بالاتری را برای شما رقم بزند.

 

امیتاز خرید از دیجی پت چیست؟

خرید از دیجی پت، فقط یک امتیاز ندارد، بلکه مجموعه‌ای از امتیازات را شامل می‌شود که به قرار زیر هستند:

  1. با خرید از دیجی پت، شامل پشتیبانی 24 ساعته این سایت خواهید بود. به‌طوری که در هفت روز هفته، تیم پپشتیانی آن، پاسخگوی شما هستند.
  2. تمام محصولات دیجی پت، دارای ضمانت اصل بودن کالا هستند و هفت روز هم ضمانت بازگشت برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.
  3. تمام تحویل سفارش‌های دیجی پت، درب منزل صورت می‌گیرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها