قالیشویی و شستشوی فرش چطور می تواند از انتقال کرونا جلوگیری کند؟

کد خبر: 1058472

شستشو و ضد عفونی کردن فرش نیز مانند مابقی وسایل خانه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که همواره روی فرش، عبور و مرور و نشستن و ... صورت میگیرد به همین خاطر باید به تمیز بودن و ضدعفونی کردن آن توجه خاصی نمود برای صرفه جویی در مصرف آب و هزینه های بالا برای خرید مواد شوینده بهترین گزینه، برای تمیز کردن فرش ها، تماس با قالیشویی معتبر و تحویل آن به شرکت های مورد اعتماد است.

ویروس کرونا ارتباط مستقیم با بهداشت فردی دارد به همین خاطر تمیز بودن فرش در ایام کرونا به دلیل قرنطینه بودن در روزهای ابتدایی سال 1400 بسیار حائز اهمیت است. و این عمل می تواند از انتشار آلودگی ها در سطح خانه جلوگیری کند.

چرا باید شستشوی فرش را در قالیشویی ها انجام داد؟

تاثیر بسیار زیاد در نمای دکوراسیون داخلی خانه و زیبا جلوه دادن محیط خانه از عواملی است که نیاز به شستشوی مرتب فرش را مشخص می کند. با توجه به اینکه در محیط بسته منزل نمیتوان شستشوی فرش انجام داد، این شستشو باید در قالیشویی ها انجام شود. در صورتی که به هر روشی شستشوی فرش در منزل انجام شود، خشک شدن قالی از مواردی است که به شدت نیاز به پهن کردن فرش در فضای باز دارد. در غیر اینصورت باعث خرابی فرش و ایجاد آلودگی از عدم خشک شدن کامل می شود.

 موارد ذکر شده فوق در کنار مشکلات ناشی از بیماری کرونا این نیاز را ایجاد می کند که شستشوی فرش را به قالیشویی ها بسپاریم تا ضمن شستشوی مناسب فرش مراحل ضدعفونی آن در زمان تحویل را رعایت کنند. قالیشویی های عضو اتحادیه قالیشویان تهران همگی موظف به رعایت کردن پروتکل های بهداشتی در رابطه با کرونا هستند. قالیشویی ها فرش را به صورت ضدعفونی شده و به صورت بسته شده در کاور مخصوص به مشتری ارائه می دهند.

با توجه به مراحل شستشوی مکانیزه فرش تمامی مراحل نیز بدون دخالت افراد و کاملا به صورت مکانیزه و اتوماتیک قالیشویی می شوند.

 

چگونه با قالیشویی مدرن از انتشار ویروس کرونا جلوگیری می شود؟

با توجه به سبک زندگی این روزها سفارشات قالیشویی و سایر درخواست های مربوط به آن کاملا به صورت اینترنتی و آنلاین شده است. از این رو دیگر مانند گذشته لازم به انجام امور خاص برای شستشوی فرش نیست و تنها با یک درخواست می توان مأموران تحویل فرش را درب منزل خود داشته باشید.

از اینجا می توانید سفارش قالیشویی اینترنتی داشته باشید

قالیشویی آنلاین

شرکت قالیشویی بعد از دریافت سفارش به صورت اینترنتی با هماهنگی انجام شده به صورت تلفنی با فرد سفارش دهنده، در اولین فرصت نسبت به دریافت فرش مراجعه می کند. لازم به ذکر است با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی پرسنل قالیشویی وارد خانه نمی شوند و درب منزل فرش را تحویل میگیرند. این امر از انتشار ویروس کرونا جلوگیری می کند.

پرسنل قالیشویی در زمان دریافت و تحویل فرش باید از دستکش و ماسک استفاده کنند که این امر از شرایط فعالیت در این روزهای کرونایی است.

بعد از اتمام فرایند قالیشویی، فرش به صورت لول شده و در کاور مخصوص و بدون دخالت دست در شستشو، به مقصد درخواستی شما حمل می شود.

با مشاهده شرایط و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی توسط شرکت قالیشویی اطمینان بیشتری برای مشتری به وجود می آید و این همان نیاز یک قالیشویی معتبر است. شرکت های قالیشویی بیشتر از مشتری نیازمند اعتماد مشتریان خود هستند و از این رو بهترین سرویس ها را ارائه می دهند تا شرایط اعتماد سازی برای مشتریان به وجود بیاید.

 

استفاده از خدمات قالیشویی با اطمینان خاطر و احساس ایمنی ناشی از رعایت پروتکل های بهداشتی

یک قالیشویی تمام مکانیزه با توجه سابقه طولانی مدت در زمینه شستشوی فرش، به راحتی تمام مواردی که باعث ایجاد اعتماد و جلب رضایت مشتریان می شود را رعایت می نماید و به مشتریان خود ارائه می دهد،

چرا که امروزه، نگرانی های بسیاری برای استفاده از خدمات قالیشویی وجود دارد چون خانه تکانی و تمیز بودن وسایل با توجه به روش های نظافت خانه، میتوان به راحتی پروتکل های بهداشتی را برای زیبا جلوه دادن دکوراسیون خانه و وسایل خانه به کار برد.

بعد از تحویل گرفتن فرش توسط کارگر قالیشویی و حمل آن به کارگاه قالیشویی، تمام مراحل قالیشویی با توجه به روش های پیشگیرانه از ورود ویروس کرونا انجام می شود،

چون شستشوی قالی با دستگاه تمام اتوماتیک و با مواد ضدعفونی کننده مورد تایید صنف قالیشویان استفاده میشود و فرش به درستی در داخل دستگاه قرار میگیرد و شستشو صورت می گیرد و بعد از آن فرش در هوای آزاد قرار نمی گیرد و مستقیما به قسمت گرم خانه کارگاه قالیشویی منتقل خواهد شد.

در داخل گرمخانه با توجه به دمای بالا هیچگونه ویروسی زنده نخواهد ماند و همه ی آنها از بین خواهند رفت. فرش ها به سرعت آبگیری و خشک می شوند و امکان رشد و تکثیر هیچگونه ویروس و قارچی با توجه به مواد ضدعفونی کننده ی که به فرش ها زده شده، وجود نخواهد داشت. فرش های داخل کاور قرار گرفته و با دقت بالا و کیفیت عالی بارگیری و به مکان مشتری تحویل داده می شود.

هیچگونه دخالت دستی در انجام فرآیند شستشو و خشک نمودن قالی ها اعمال نخواهد شد و تماما از سیستم مکانیزه تمام اتوماتیک در پروسه قالیشویی استفاده خواهد شد و انجام مراحل مکانیزه باعث می شود که هیچگونه ویروسی بر روی فرش باقی نماند چون هیچ تماسی در طی انجام مراحل شستشو توسط کارگران قالیشویی صورت نگرفته است.

فرش خود را کاملا تمیز و بهداشتی و ضدعفونی شده تحویل بگیرید و در هنگام تسویه حساب از دستگاه کارت خوان برای پرداخت وجه استفاده نمایید. با این شرایط و رعایت پروتکل ها هیچگونه راه انتقال ویروس وجود نخواهد داشت.  هم فرش تمیز و پاکیزه تحویل داده میشود و هم در سلامتی کامل جسمی به سر خواهید برد.

برای صرفه جویی در مصرف آب و هزینه های بالا برای خرید مواد شوینده بهترین گزینه، برای تمیز کردن فرش ها، تماس با قالیشویی معتبر و تحویل آن به شرکت های مورد اعتماد است.

سایر نکات مربوط به نظافت منزل در دوران کرونا را از منابع اصلی اطلاعاتی مانند یونیسف مطالعه کنید

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها