قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان 1400

کد خبر: 1060054

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان ۴۸ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان 1400

«علی بهره مند» با اشاره به اعمال محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان در پایان هفته جاری، اظهار داشت: قنادی ها در گروه یک شغلی قرار دارد و در با وجود تعطیلی بازار در پایتخت می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بخشی از روغن مورد نیاز قنادان برای ماه مبارک رمضان تامین شده است، خاطرنشان کرد: بخش دیگری از مصرف تولیدکنندگان شیرینی از طریق خرید از بازار آزاد انجام می شود تا بتوانند محصول کافی تولید و عرضه کنند.

بهره مند با بیان اینکه در تولید و عرضه زولبیا و بامیه و سایر شیرینی های مردم مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: تهیه مواد اولیه ، دغدغه قنادان است اما تاکنون در تامین آن با مشکل کمبود مواجه نشده اند.

به گفته وی، خرید تولیدکنندگان شیرینی از بازار آزاد بر قیمت محصول تاثیر گذار است اما قنادان در تلاش هستند تا کمترین درصد افزایش را در شرایط فعلی اعمال کنند.

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای درجه یک ۴۸ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو ۳۸ هزار تومان تعیین شده است.

 قیمت جدید زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به قیمت مواد اولیه تعیین و به اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه ابلاغ می شود.

سال گذشته به ازای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک قیمت ۲۴ هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها