ماجرای حقوق و مزایای ناظران شرعی واردات مرغ از ترکیه

کد خبر: 1060111

حقوق ناظران شرعی ۲۵۰۰ یورو در هر ماه تعیین شده علاوه بر آن پذیرایی و تغذیه، اسکان ناظران و پشتیبانی و حمل و نقل ناظران شرعی نیز بر اساس آیین نامه دولت منظور می‌شود.

ماجرای حقوق و مزایای ناظران شرعی واردات مرغ از ترکیه

خبرگزاری فارس: پیمان فلسفی مدیرعامل مرکز حلال جهانی نامه‌ای را با موضوع «تعهدات مالی و خدماتی مربوط به خدمات مرکز حلال جهانی» به مدیران شرکت‌های وارد کننده مرغ از ترکیه اعلام کرد.

در این نامه حقوق ناظران شرعی ۲۵۰۰ یورو در هر ماه تعیین شده علاوه بر آن پذیرایی و تغذیه، اسکان ناظران و پشتیبانی و حمل و نقل ناظران شرعی نیز بر اساس آیین نامه دولت منظور می‌شود.

متن کامل نامه به این شرح است:

۱۵ فروردین واردات ۵۰ هزار تن مرغ توسط مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت به گمرک ابلاغ شد.

در این ابلاغیه آمده است: به پیوست تصویر نامه تصویب نامه شماره ۱۵۵۲۵۲/ت ۸۵۹۷۵ه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ هیات محترم وزیران در خصوص واردات تا سقف پنجاه هزار تن گوشت مرغ با استفاده از ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی توسط شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی جهت اطلاع، اقدام و ابلاغ به گمرکات اجرایی ایفاد می‌گردد.

تصمیم به واردات مرغ پس از افزایش قیمت اخیر انجام می‌شود که علیرغم فروکش التهاب بازار این واردات برای تامین ذخایر استراتژیک انجام می‌شود.

توضیح مدیرعامل مرکز حلال جهانی به نامه منتشر شده درفضای مجازی در گفتگو با شبکه ایران کالا:

متاسفانه نامه‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شده به گونه ای که سوء استفاده کنندگان به دنبال زیر سوال بردن زحمات روحانیون هستند؛ این در حالی است که تولید حلال باید بر سر سفره مردم قرار بگیرد، حلیت برای محصولات پروتئینی مهمترین عامل است که قبل از هر چیزی باید مشخص شود.

برای پرداخت حقوق کارکنان و مامورین که به خارج اعزام می‌شوند مصوبه وجود دارد؛ متاسفانه در فضای مجازی نسبت به این کار بی انصافی شده است.

تاثیری که کل هزینه نظارت شرعی بر ذبح مرغ برای تولید مرغ دارد در هر کیلوگرم ۲۱ تومان است.

KYZsOHg0Y61E

 
 
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها