برای ضد سرقت کردن وسایل فروشگاه خود فکری اندیشیده اید؟

کد خبر: 1060241

آیا با وسایل ضد سرقت آشنایی دارید؟ آیا می‌خواهید خیالتان از جانب وسایل فروشگاهتان راحت باشد؟ امروزه برای فروشگاه‌ها باید به فکر وسایل ضد سرقت بود، تا مشکلی ناخواسته پیش نیاید. به همین دلیل بهتر است با ما همراه باشید و این مطلب را به دقت مطالعه بفرمایید تا بتواند در این زمینه به شما کمک شایانی کرده باشد.

با توجه به تمایل زیاد افراد به خرید و حضور جمعیت قابل توجه ای به طور همزمان در فروشگاه های بزرگ، استفاده از سیستم های کنترلی در زمان ورود و خروج مردم بسیار ضروری می باشد. و به دلیل اینکه استفاده از نیروی انسانی در همه مکان ها ممکن نیست، باید از گیت ورود و خروج و دزدگیر برای وسایل موجود در فروشگاه استفاده گردد، تا به راحتی بتوان از سرقت کالاهای فروشگاه جلوگیری نمود.

سیستم گیت امنیتی ضد سرقت فروشگاهی زیر مجموعه‌ای از سیستم‌های شناسایی توسط امواج رادیویی است.

دزدگیر پوشاک

در جهت آشنایی با انواع دزدگیر پوشاک، گیت پوشاک (دزدگیر لباس) باید توجه داشت که با توسعه و پیشرفت هایی که در زمینه خرید و فروش مشاهده می شود، ایجاد امنیت بسیار مهم است. این امنیت و اطمینان خاطر با محصولات فروشگاهی شاپ گیت آلارم، مانند دزدگیر پوشاک حاصل خواهد شد.

مزایای استفاده از گیت لباس شاپ گیت آلارم

  • گیت پوشاک درصد آلارم خطای کمی دارد
  • دارای دقت مضاعف در هنگام عبور دزدگیر لباس
  • در زمان وجود نویز زیاد در محیط، گیت پوشاک پایداری بالاتری دارد
  • امکان پوشش فواصل بیشتر (حدود ۴ متر)
  • دارای قابلیت پردازش سیگنال دیجیتال DSP
  • سرعت عملکرد و تشخص با قدرت بالا در زمان عبور لباس
  • دارا بودن لیبل یا برچسب AM بر روی اکثر اجناس با سایز بسیار مناسب
  • رقابت با محصولات و نمونه های مشابه تولید خارجی
  • دارای قیمت مناسب دربرابر عملکرد فوق العاده بالا
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

 

تگ پوشاک چیست؟

گیت لباس یکی از ابزار های لازم گیت ضد سرقت یا دزدگیر امنیتی است که در فروشگاه ها نصب می شوند. آنتن های گیت پوشاک معمولا در درب ورودی فروشگاه نصب شده و با رد شدن لباس، آلارم هشدار به صدا در می آید و صاحب فروشگاه یا فروشنده را در جریان قرار می دهد.

عملکرد تگ پوشاک

دزدگیر پوشاک در دو باند فرکانسی RF و AM ساخته می شود، که تنها با گیت پوشاک هم فرکانس خود کاربرد دارند. عملکرد دزدگیر لباس این گونه است که با وصل تگ به پوشاک یا هر کالای دیگری از سرقت آن جلوگیری می کند. اگر خروج پوشاک از فروشگاه بدون اطلاع فروشنده انجام شود، آنتن های گیت پوشاک، که در ورودی و خروجی فروشگاه نصب شده اند، به منظور اعلام هشدار به صدا در می آیند و فروشنده را مطلع جریان سرقت می نمایند.

کاربردهای دزدگیر پوشاک شاپ گیت آلارم

گیت لباس شاپ گیت آلارم یا عموماً تگ گلفی در بسیاری از اصناف مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که سایز و وزن آن برای بسیاری از کالا ها مناسب می باشد.

دزدگیر لباس عموماً برای استفاده روی لباس‌ها مناسب هستند، و فقط توسط دستگاه جداکننده مخصوص باز می شوند. دزدگیر پوشاک فروشگاهی قابلیت استفاده مجدد را دارا می باشد. این نکته قابل توجه است که مواد مورد استفاده در دزدگیر پوشاک شاپ گیت آلارم از جنس پلاستیک مرغوب و درجه یک هستند و با ضربه و انداختن بر روی زمین به هیچ عنوان باز نمی شود. انواع گیت لباس بسته به شکل و اندازه‌ای که دارند، متفاوت هستند.

گیت فروشگاهی

یکی از مناسب ترین اختراع های صورت گرفته درباره سیستم های ضد سرقت، گیت فروشگاهی است. گیت فروشگاه دستگاهی است شامل آنتن که در خروجی فروشگاه نصب می شود و برد الکترونیکی در داخل آنتن قرار می‌گیرد و تگ ها و لیبل‌هایی که به کالا وصل می شوند.

کاربرد گیت هایپرمارکت

درباره کارایی این سیستم ها باید بگوییم، ۲ سیستمی که در جلوی درب ورودی قرار دارد به عنوان آنتن هستند، که یکی فرستنده و دیگری گیرنده امواج در فرکانس رادیویی است. سیستم وقتی شروع به آلارم یا هشدار دادن می کند که تگی بین دو آنتن قرار بگیرد و فروشنده یا صندوق دار متوجه خروج کالا از فروشگاه می شوند.

شناخت بهترین گیت فروشگاهی

بهترین گیت ضد سرقت ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • طراحی مناسب برای فروشگاه های پرتردد
  • وزن مناسب جهت جابجایی
  • نصب راحت و سریع در فروشگاه ها
  • کم بودن طول سیم کشی، جهت صرفه جویی
  • ضریب خطای حداقل، هنگام به صدا در آوردن آلارم
  • استفاده از متریال های به روز ABS
  • کم عرض بودن پایه‌ها، جهت اشغال فضا
  • دارا بودن بردهای جدید و قدرتمند SMART PLUS
  • دارا بودن گارانتی (محصولات شاپ گیت آلارم، دارای ۱۸ ماه دارای گارانتی تعویض می باشند)
  • دارا بودن خدمات پس از فروش (از جمله ارتقاء محصول، جابجایی گیت هایپرمارکت، تعمیر گیت، گارانتی تعویض گیت دزدگیر و…) .

 

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM دستگاه هایی هستند که در قسمت خروجی فروشگاه ها و هر مکان دیگری مانند کتابخانه ها نصب می‌شوند و هدف از نصب آنها ممانعت از خروج بدون اجازه تمامی اشیاء داخل فروشگاه است.

مزایای گیت فروشگاهی AM

مزایای گیت AM شرکت شاپ گیت آلارم، دارا بودن حساسیت بالا، مقاومت در برابر نویزهای محیط ناشی از وسایل الکترونیکی مثل LCD و یا تلفن همراه است. از گیت AM برای کنترل و حفظ امنیت انواع فروشگاه های آرایشی، بهداشتی، پوشاک و مخصوصا هایپرمارکت ها استفاده می کنند.

خصوصیات گیت AM

گیت دزدگیر AM یکی از انواع گیت دزدگیر با محبوبیت بالا از سوی صاحبان فروشگاه ها است. از مهمترین ویژگی های گیت AM شاپ گیت آلارم، قابلیت گزارش‌گیری از گیت و ثبت وضعیت کاری گیت درون حافظه دستگاه می‌باشد. همچنین گیت فروشگاهی AM اصلی نقطه کور ندارد و لذا هر گونه عبوری را تشخیص داده و به سرعت آلارم می دهد.

شاپ گیت آلارم، مفتخر است گیت دزدگیری را به بازار عرضه نماید؛ که با بهره‌گیری از تکنولوژی AM تولید شده‌اند و مجهز به سیستم پردازشگر سیگنال (DSP) می باشند. علاوه بر این یکی از مهمترین معیارهای خرید دزدگیر فروشگاهی از سوی مشتریان، مصرف انرژی کم است، و لذا در هزینه‌های مصرفی فروشگاه نیز موجبات صرفه جویی را فراهم می‌آورند.

 

امکان استفاده گیت AM در فروشگاه کالای فلزی

برخی از فروشگاه ها مانند عینک فروشی، تجهیزات الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… امکان استفاده از گیت RF را ندارند. چرا که این نوع گیت های ضد سرقت، نمی‌توانند عبور تگ ها یا لیبل های نصب شده روی برخی از کالاها با جنس فلزات و مایعات را تشخیص دهند. اما طراحی گیت فروشگاهی ای ام به گونه‌ای است که می‌تواند به خوبی خروج کالاهای فلزی و محصولات حاوی مواد مایع، مانند برخی از انواع لوازم آرایش، نوشیدنی‌ها و… را کنترل کند.

نتیجه گیری

بهترین راهکار برای ایجاد آسودگی در فروشگاه ها استفاده از وسایل ضد سرقت و تگ بروی اجناس بوده است. شرکت شاپ گیت آلارم به عنوان یکی از برترین شرکت های ایرانی در زمینه طراحی و تولید این محصولات فعالیت دارد. محصولات ضد سرقت این مجموعه در ایران و خاورمیانه سرآمد هستند. خریداران محترم می‌توانند با توجه به نیاز خود انواع گیت های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت را خریداری نمایند و با خیالی راحت از آن ها استفاده نماید.

آدرس: تهران، میدان فردوسی، خیابان استاد نجات الهی، کوچه سلمان پاک، پلاک 18، واحد 2

تلفن ثابت:41635000-021

تلفن همراه: 034744-0919

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها